NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Nowy zarząd PKP PLK prezentuje plany na 2016 rok

| PKP PLK/Rynek Kolejowy 13.01.2016 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2016-01-13 15:16:19 Autor: Nick
---.ip.sumernet.pl
Jednym z pierwszych wyzwań będzie szczegółowa analiza pod kątem relatywnie MAŁYCH INWESTYCJI (niekoniecznie ze środków unijnych), które znacząco poprawią sytuację transportową w kraju.

Ile pociągów w ostatnim okresie świąteczno-sylwestrowym odjechało ze Sląska do Zakopanego? -> 0 przecież to jest skandal!

Najkrótszy łącznik przez Żywiec, który łączył te tereny już nawet przed II WŚ, znajduje się w agonalnym stanie. Według informacji udzielonych przez osoby odpowiedzialne za stan (wystarczy poszukać w internecie) przywrócenie prędkości konstrukcyjnej na będącym w najgorszym stanie 35 km odcinku linii 97, będzie kosztować 15 mln zł. Całkowita rewitalizacja wraz z podniesieniem prędkości, w najniższym wariancie kosztuje 40 mln zł.

Proszę pamiętać, że w konsultacjach do KPK, odcinek Sucha Beskidzka - Żywiec, zajął 2 miejsce pod względem liczby zgłoszeń rewitalizacji tej trasy. Pierwsze zajęła nowa linia kolejowa Podłęże-Piekiełko za 10 mld zł.

Nawet przewoźnik PKP Intercity, chce/chciał realizować połączenia przez Żywiec do Zakopane, przy użyciu nowych pociągów Pesa Dart - o czym były nawet artykuły na tym portalu.

Serdecznie zachęcam osoby decyzyjne do wykonywania inwestycji, których domagają się obywatele.
2016-01-13 16:18:29 Autor: republika
---.adsl.inetia.pl
Kiedy wreszcie zostanie odwołany zarząd Przewozów Regionalnych?
Szczególnie oczekiwane jest odejście wiceprezesa Dariusza Liszewskiego.
2016-01-13 17:16:05 Autor: Marek K.
---.play-internet.pl
Dzizes... Nie pełniący obowiązki prezesa Antoniego Jasińskiego tylko p.o. prezesa Antoni Jasiński. Taki byk i to w pierwszym, wytłuszczonym akapicie. Warto chyba poprawić Panie redaktorki i panowie redaktorzy :)
2016-01-13 18:37:14 Autor: pazuzu
---.centertel.pl
Ad Marek K.: a przeczytałeś całe zdanie? Zaprezentowane przez pełniącego obowiązki prezesa Antoni Jasiński? Naprawde? Polskiego uczyłeś sie na wieczorowych kursach dla agentów FSB?
2016-01-13 19:10:30 Autor: soad1
---.dynamic.chello.pl
Kiedy nastąpi ostateczna likwidacja Kraków - Katowice? Nowy rząd ma poważniejsze problemy na głowie!!!!!!!!!!???????/
2016-01-13 19:16:40 Autor: krzysztof rytel
---.warszawa.vectranet.pl

krzysztof rytel
"Nie pełniący obowiązki prezesa Antoniego Jasińskiego tylko p.o. prezesa Antoni Jasiński"

Z tyż, że poprawnie jest: "p.o. prezes Antoni Jasiński"
Wiem, że to może brzmi dziwnie, ale tak jest:
http://sjp.pwn.pl/szukaj/p.o..html
2016-01-13 19:40:45 Autor: stryj
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale nic nie pisza o likwidacji debilowatych planików robót w słuzbie drogowej ( zasada pracy tego pionu jest tylko konserwacja a nie prowadzenie robót), o likwidacji znacznej arkuszy Excel i Word, przerzedzeniu InstytutuBadaniaRozumu, o zatrudnieniu w drogowym nowych ludzi do konserwacji nawierzchni i nadzoru.
2016-01-13 19:49:45 Autor: Rasputin
---.dynamic.gprs.plus.pl
Jaki Żywiec-Sucha B. jakie Katowice-Kraków? Przede wszystkim powinna powstać grupa infrastrukturalna ze zreprywaryzowaną PKP Energetyka, wtedy dopiero można myśleć o nowej perspektywie finansowania a potem zmianie systemu zasilania. Oczywiście, że dla przewoźników zawsze będzie na to za wcześnie, ale mamy już 2 dekadę 21 wieku.
2016-01-13 20:24:54 Autor: onerail xd
---.adsl.inetia.pl
Z PKP Energetyki trzeba wydzielić infrastrukturę i upaństwowić. Następnie trzeba połączyć ją z PKP SA, PKP PLK i PKP Budownictwem w jedną agencję rządową. Wtedy PKP Energetyka nie byłaby quasi-monopolistą, a jednym z wielu chętnych do utrzymywania infrastruktury i sprzedawcą energii elektrycznej w oparciu o infrastrukturę publiczną. Paliwa płynne będzie mógł sprzedawać jak teraz każdy. W takiej sytuacji skończyłaby się dyskryminacja przewoźników niekupujących od CVC prądu i konieczność zakupu liczników.
2016-01-13 20:41:44 Autor: tworail xxd
---.cebit.com.pl
A jeżeli nie agencja rządowa to po podziale PKP Energetyki na 2 spółki /Usługi i Dystrybucja/ PLK powinna mieć w obu tych spółkach większościowy udział. Idealnie byłoby jakby Sekcje Sieciowe zintegrowane zostały z Sekcjami Eksploatacji.
2016-01-13 20:43:29 Autor: ......
---.13.234.142.koba.pl
Żeby jak najszybciej z modernizować szlak Warszawa Białystok E-75 a pociąg pokonał odległość 180km w 1 godzinę Kiedy to nastanie ?
2016-01-13 20:49:48 Autor: Chudy
---.centertel.pl
....
To nigdy nie nastąpi.
2016-01-13 21:39:39 Autor: ...
---.dynamic-ra-2.vectranet.pl
"Przyspieszenie procesu inwestycyjnego" - ten proces jest już 2 lata opóźniony! Oby szybko i skutecznie się za to zabrali, bo znów będzie kończenie inwestycji na ostatni możliwy termin czyli 31 grudnia 2023!
2016-01-13 21:52:46 Autor: Everest
---.dynamic.gprs.plus.pl
A tak kilku mądrych bankomatów dla premii prywatyzacyjnej sprzedało PKP Energetykę i teraz wszystko psu w 4 litery. Podstawili do zarzadów PKP Energetyki i PLK agentów od brudnej roboty. Premie wzięte i tyle ich widzieli. Panie Skobel, kadra PKP Energetyka tylko z tym będzie już Pana utożsamiać, poprostu PKP.
2016-01-13 22:05:37 Autor: mathewicforum
---.play-internet.pl

mathewicforum
Myślę, że z takich przyziemnych rzeczy, czyli nie wykup działek pod KDP "Y", bo i tak w tym roku raczej nic z tego nie będzie, to na pewno trzeba usprawnić nadzór, jak i same przetargi na rewitalizacje i zwłaszcza modernizacje. Do tego odbiór projektów, jakości, ich założeń. Coś takiego jak międzynarodowy skandal w Chałupkach jest absolutnie niedopuszczalny! Taka obsuwa to hańba właśnie dla PLK. W tym IZ TG czy CRI szczególnie.
2016-01-14 08:32:48 Autor: SIEMIANOWICE SLASKIE
---.dynamic.gprs.plus.pl
Jestem za jak najszybszym remontem odcinka lini 97 Zywiec- Sucha Beskidzka by Slazacy mieli wygodny dojazd do Zakopanego! Oraz uruchomienie pociagu typu IR GIEWONT Katowice -Zywiec-Sucha Beskidzka-Zakopane
2016-01-14 08:32:52 Autor: SIEMIANOWICE SLASKIE
---.dynamic.gprs.plus.pl
Jestem za jak najszybszym remontem odcinka lini 97 Zywiec- Sucha Beskidzka by Slazacy mieli wygodny dojazd do Zakopanego! Oraz uruchomienie pociagu typu IR GIEWONT Katowice -Zywiec-Sucha Beskidzka-Zakopane
2016-01-14 13:00:10 Autor: Q_Q
---.tktelekom.pl
Ale te plany są ambitne, aż wypadły poza margines:)
2016-01-15 17:07:52 Autor: uczestnik procesów inwestycyjnych
---.146.7.176.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Popieram działania pana Prezesa dotyczącego oszczędności jednocześnie dzielą się uwagami,poniewaz pracuje już w infrastrukturze 48 lat. W pierwszej kolejności trzeba zacząć od likwidacji powołanego w ramach KOLESIOSTWA ZESPOŁU AUDYTU I JAKOSCI1=
1 - Została stworzona grupa ludzi z GDDKiA która nie mając pracy na Autostradach w ramach starych układów znalazła si e w PLK
2 Osoby zatrudnione są na stanowiskach Dyrektorów i kierowników kontraktu
3 Otrzymali szereg samochodów i dojeżdżają do z domu do miejsca pracy płacąc przysłowiowa złotówkę-
4 Naciskaja aby zlecać przeprowadzanie badań do labolatoriów GDDKiA -tych z których się wywodzą i przysli do pracy na PKP - gdzie w realizacji budowy autostrad popełniali szeregi błędów które są do dzisiaj usterkaqmi
5 Przecież w strukturach PLk -dyrektorzy projektów mają pełne kompetencje i narzędzia do realizacji kontraktów
6 Kierownicy kontraktów maja tak samo pełen zakres uprawnień dotyczących jakości robót
7 .Stworzony aparat jakościowy z takimi tytułami zatrudnieni to -w hierarch struktur Plk jest -# cim ogniwem do kontroli nasuwa się pytanie po co zostało i dlakogo to utworzone
8 Z kosztów jakie generują ci panowie można kilka kilometrów więcej przebudować infrastruktury kolejowej co w dużej mierze poprawi oszczednoścu w PlK i zwiększy ilos zmodernizowanych linii
9 I trzeba skończyć z tym układem kolesiów z GDDKiA bo jest to układ za czasów starego kierownictwa na PKP i na pewno poprawi się funkcjonalnoś w PKp
10 Z powołania tego zespołu jakościowego smieje się cała Polska że utworzono posadki kolesiowe - gdyż pkp PLK stać na takie marnotrawstwo i wyrzut pieniędz y które można zainwestować w utrzymanie infrastruktury
11 Jest tyle faktów mówiących w jaki sposób ten zespół wymuszał zlecanie badań dla kolesiów
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5