Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Nowy pociąg Siemensa – Mireo Smart

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
09-11-2020
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

Siemens Mobility zaprezentowało nowy pociąg aglomeracyjny – Mireo Smart, oparty na platformie Mireo. Pociąg jest zestandaryzowany, z optymalnym wyposażeniem, a jego dostawa jest gwarantowana w ciągu maksymalnie 1,5 roku od zamówienia.

Mireo Smart posiada 214 miejsc siedzących, 21 miejsc na rowery, dwa obszary dla wózków inwalidzkich, klimatyzację, komunikację pojazdu z infrastrukturą, internet, wyświetlacze informacji dla pasażerów, duże monitory w strefach wejściowych oraz pełny monitoring dla zapewnienia bezpieczeństwa.

Sprzedaż odbywa się na podstawie karty katalogowej, z optymalnym wyposażeniem i na stałych warunkach. Dzięki zastosowanym komponentom, obszernym testom przed dostawą i wysokim poziomem standaryzacji pociąg jest niezawodny od pierwszego dnia.

Dostawa jest gwarantowana do 18 miesięcy od momentu złożenia zamówienia. Wraz z pociągami można zakupić części zamienne i pakiety serwisowe. To sprawia, że Mireo Smart jest bardzo realną alternatywą dla modernizacji floty.

– Mireo Smart oferuje operatorom transportowym możliwość elastycznego reagowania na zmieniające się wymagania w zakresie przepustowości i szybkiego poszerzania floty o standardowy produkt o krótkim czasie dostawy. Nasi klienci korzystają z atrakcyjnej ceny, dużej niezawodności i opcjonalnych pakietów usług – powiedział Albrecht Neumann, dyrektor pionu rolling stock w Siemens Mobility,

Mireo Smart bazuje na udanej platformie Mireo, z której do tej pory zamówiono ponad 180 pociągów. Pierwsze pociągi Mireo są w ruchu pasażerskim w sieci Rhine Valley od czerwca 2020 roku – podał producent.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Pierwszy Vectron na 230 km/h dotarł do Czech [zdjęcia]

Tabor i technika

Pierwszy Vectron na 230 km/h dotarł do Czech [zdjęcia]

Mikołaj Kobryński 13 sierpnia 2025

Niemcy: Bateryjne pojazdy Siemensa wypierają spalinowe

Tabor i technika

Piętrusy PKP Intercity. Alstom tańszy od Stadler (aktualizacja)

Tabor i technika

"Piętrusy" PKP Intercity bez przeszkód. Na dniach poznamy oferty

Tabor i technika

DB Regio kupuje nowe pociągi Mireo do obsługi tras w Saksonii i Brandenburgii

Tabor i technika

Zobacz również:

Pierwszy Vectron na 230 km/h dotarł do Czech [zdjęcia]

Tabor i technika

Pierwszy Vectron na 230 km/h dotarł do Czech [zdjęcia]

Mikołaj Kobryński 13 sierpnia 2025

Niemcy: Bateryjne pojazdy Siemensa wypierają spalinowe

Tabor i technika

Piętrusy PKP Intercity. Alstom tańszy od Stadler (aktualizacja)

Tabor i technika

"Piętrusy" PKP Intercity bez przeszkód. Na dniach poznamy oferty

Tabor i technika

DB Regio kupuje nowe pociągi Mireo do obsługi tras w Saksonii i Brandenburgii

Tabor i technika

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij