NUMER 03/2022
NUMER 03/2022
Temat numeru:
Wojna w Ukrainie
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Nowy pociąg dla świętokrzyskiego. Kontrakt dla Bydgoszczy?

| wu, Rynek Kolejowy 09.07.2015 187

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-07-09 16:13:25 Autor: MFM
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ktoś się będzie musiał tłumaczyć z dumpingu. Szkoda, że Pesa nie jest taka skora do obniżki cen Linków po Netinerze.
2015-07-09 16:19:11 Autor: Jan
---.warszawa.mm.pl
Zamawiającego nie interesuje jakie jest zużycie prądu i takiego warunku nie ma w specyfikacji zamówienia?
2015-07-09 16:20:03 Autor: glos z kujpomu
---.play-internet.pl
Widać bardzo potrzeba w Bydgoszczy pieniędzy.
2015-07-09 16:22:41 Autor: PRByly
---.google.com
A PR Gdynia coś kupuje? Czy bacznie pielęgnuje skansen złomu?
2015-07-09 16:45:54 Autor: G o r a l t o , c z y n i e G o r a l , a j a k t a k , t o k t ó r y ?
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A tam zakup pojedynczego EZT, to jest lepsze:

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/maria-wasiak-ma-problem-warte-setki-tysiecy,99,0,1853795.html

Szanowna Redakcjo do dzieła ;)
2015-07-09 16:47:35 Autor: abc
---.play-internet.pl
Mam nadzieje ze jakosc wykonania faktycznie pedzie porownywalna do impulsow bo z cena i okresem gwarancji to Pesa pojechala na maxa

http://m.radio.kielce.pl/pl/post-34142
2015-07-09 16:47:41 Autor: abc
---.play-internet.pl
Mam nadzieje ze jakosc wykonania faktycznie pedzie porownywalna do impulsow bo z cena i okresem gwarancji to Pesa pojechala na maxa

http://m.radio.kielce.pl/pl/post-34142
2015-07-09 19:14:49 Autor: podrozny113
---.dynamic.gprs.plus.pl
Pierwsza moja myśl to taka, że Pesa panicznie potrzebuje gotówki. Wyprodukujemy pociąg za ca 15 mln, sprzedamy za 12. Pozyskamy gotówkę na teraz, a potem będziemy się martwić.
2015-07-09 19:21:28 Autor: asdfdsaf
---.static.ip.netia.com.pl
Specyfikacja w porównaniu z poprzednimi urzedu swietokrzyskiego widocznie się różni. Ciekawe dlaczego....
2015-07-09 19:39:48 Autor: podrozny113
---.dynamic.gprs.plus.pl
A drugą jest myśl o sposobie wykiwania Newagu. Tam gdzie Newag nie miał towaru do zaoferowania było 14 mln za jednoczłona, tam gdzie Newag mógł wyszło 12 za 3-człona. No ładnie czołowy producent dmucha rywala.
2015-07-09 20:26:07 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Jak Newag tak robił to wszyscy piali z zachwytu. PGZ powinna kupić elfy, bo takie pojazdy miały już 2 regiony...
2015-07-09 21:22:48 Autor: grubas z Bydgoszczy
---.play-internet.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-07-09 21:35:01 Autor: M
---.warszawa.vectranet.pl
A trzeci pojazd zamówimy sobie od Stadlera - każdy będzie inny, bo my jesteśmy województwo różnorodne ;-)
2015-07-10 06:16:59 Autor: Zeneq
---.play-internet.pl
Zobaczycie Optime - "optymalne" tani EZT, co nie bylo w SIWZ, to nie bedzie no i jakosc pierwsza klasa;)
2015-07-10 06:17:08 Autor: Zeneq
---.play-internet.pl
Zobaczycie Optime - "optymalne" tani EZT, co nie bylo w SIWZ, to nie bedzie no i jakosc pierwsza klasa;)
2015-07-10 07:41:13 Autor: cham
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
O matko ale ekstrawagancja. Niedługo województwa zaczną oszczędzać wydatki na kolej i będą kupować - wagon - po - wagonie - człon - po - członie.
2015-07-10 08:01:15 Autor: pesaman
---.play-internet.pl
Ezt o nazwie Optima jest przygotowywany z myślą o rynkach zachodnich i na pewno nie będzie to tanio kosztowy pojazd.
2015-07-10 08:53:43 Autor: studenciak
---.dynamic.chello.pl
Oby można było znaleźć jakiś mocny powód dla wykluczenia oferty PESY i dokupić 7 impulsa
2015-07-10 09:15:42 Autor: klimek
---.254.65.3
Zamiast pogratulować świętokrzyskiemu udanego finansowo zakupu to szukacie dziury w całym. Jeśli ktoś daje gwarancje na 10 lat to nic tylko się cieszyć, przy takich warunkach nie mam żadnych obaw o produkt Pesy.
2015-07-10 11:41:37 Autor: Black India Pale Ale
---.19.18.234
Lepiej jakby kupili Impulsa, Elfy dopiero po wprowadzeniu wielu zmian mogłyby dorównać Impulsowi.

A ta Optima to co to za projekt gdyż pierwsze o nim słyszę.
2015-07-10 11:53:08 Autor: Wiedźmin
---.ip-167-114-102.net
W odpowiedzi na post PRByly:
"A PR Gdynia coś kupuje? Czy bacznie pielęgnuje skansen złomu? "
Pielęgnuje nadal. Jako, że SKM w odróżnieniu od PR była w stanie dokonać wielki krok i kupić Impulsy to jestem za tym, żeby przewozy w województwie przejęła SKM.
2015-07-10 11:54:28 Autor: BIPA
---.19.18.234
I do tego SKM zrobiła dobry krok kupując właśnie Impulsy, a nie Elfy.
2015-07-10 16:18:14 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
W odpowiedzi na post Black India Pale Ale:
"Lepiej jakby kupili Impulsa, Elfy dopiero po wprowadzeniu wielu zmian mogłyby dorównać Impulsowi.

A ta Optima to co to za projekt gdyż pierwsze o nim słyszę."
Lepiej jakby kupili elfa. Ostatnio łaczyli 2 impulsy ze sobą. 4 kolesi z serwisu, ze 2 reset aż zadziałało. Po 5km jazdy stop i konieczny kolejny reset ;)
2015-07-10 17:23:12 Autor: do ignorantów
---.adsl.inetia.pl
"Pociąg – w transporcie kolejowym skład sprzęgniętych ze sobą wagonów lub innych pojazdów kolejowych (w odpowiedniej konfiguracji mogą to być wagon, człony zestawu trakcyjnego, zespół trakcyjny, wagon silnikowy albo sama lokomotywa) połączonych z co najmniej jedną czynną lokomotywą albo mających samodzielny napęd, osygnalizowany zgodnie z przepisami, odpowiednio wyposażony (obsługa, materiały eksploatacyjne), przygotowany do drogi albo będący w drodze i posiadający numer rozkładowy."

Kiedy pociąg dojeżdża do stacji końcowej i kończy bieg - staje się SKŁADEM.!!!!!!!!

Na Rynku Kolejowym nie znacie kolejowego abecadła??????

Jakim trzeba być ignorantem, żeby składy produkowane przez PESA nazywać "pociągami".

I to ma być profesjonalny portal transportowy??????
2015-07-10 23:54:52 Autor: GośćT
---.tktelekom.pl
Znowu pieją nad wyższością Impulsów nad Elfami. Przejedźcie się koło zajezdni SKMki warszawskiej. Oni użytkują tabor Pesy i Newagu i widać czego tam więcej stoi a co jeździ, szczególnie w deszczowe dni.
2015-07-11 14:05:14 Autor: roześmiany
---.dynamic.chello.pl
Ty zaś GośćT się przejedź do Krakowa Prokocimia gdzie dzieła Pesy stoją już w charakterze przetaczalnych ogrodzeń na kołach ...
2015-07-15 02:58:42 Autor: tomwaw
---.10.53.106
W odpowiedzi na post Arrivederci:
"Lepiej jakby kupili elfa. Ostatnio łaczyli 2 impulsy ze sobą. 4 kolesi z serwisu, ze 2 reset aż zadziałało. Po 5km jazdy stop i konieczny kolejny reset ;)"
Jakoś w KM Impulsy jeżdżą bez problemu w trakcji ukrotnionej a Elfy tylko w pojedynkę
2015-07-17 16:58:19 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Bo w KM jeździ 3-4 panów z serwisu w każdym pociągu ;)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 03/2022
NUMER 03/2022
Oddajemy w Państwa ręce wyjątkowy numer "Rynku Kolejowego". Tematem głównym miesięcznika po raz pierwszy jest bowiem wojna. Nie mogło być jednak inaczej, skoro ta tragiczna sytuacja wpływa nie tylko na naszych sąsiadów, ale i na nas, na tak wiele sposobów. W numerze podsumowaliśmy zarówno działania podejmowane przez polskie koleje, w tym przewóz uchodźców i pomocy, jak i niesamowitą odwagę i poświęcenie kolejarzy Ukrzaliznyci. Wiele uwagi poświęcamy też wpływowi wojny na logistykę i gospodarkę. W pozostałej części numeru szczególnie polecamy naszą rozmowę z prezesem PKP PLK i materiały o programie Kolej Plus.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5