NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Niewielkie zainteresowanie transportem kolejowym wśród kandydatów do PE

| pr, Rynek Kolejowy 21.05.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-05-21 16:38:14 Autor: Synth
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A czy oni się w ogóle czymś interesują prócz własnej kieszeni? Nie sądzę. A jeżeli są jacyś dobrzy ludzie to reszta głąbów zaraz ich uciszy. Poza tym co to za kandydaci. Same znane gęby ze sportu albo muzyki itp. Takich reprezentantów w parlamencie europejskim nie warto mieć. A o sprawach kolei to w ogóle szkoda z kimkolwiek gadać. Dla większości ludzi nie związanych z tematem kolej nadal się kojarzy z parowozem i dokładaniem do pieca.
2014-05-21 16:57:23 Autor: Pendolinek
---.97.198.128
W tym zestawie europOsłów brakło już tylko tłukoryja Adamka albo Grodzkiego.
PE i kolej - to mniej więcej to samo co Kowin-Mikke i inteligencja.
2014-05-21 16:59:49 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
Cytat : „3. Czy w Polsce potrzebna jest budowa Kolei Dużych Prędkości (tzw. projekt "Y", czyli układ linii Warszawa-Łódź-Poznań/Wrocław)
A. Tak, prace budowlane należy rozpocząć do 2020 r.
B. Tak, prace budowlane należy rozpocząć w perspektywie lat 2021-30
C. Tak, prace budowlane należy rozpocząć po 2030 r.
D. Nie, KDP w Polsce nie są potrzebne”


Odpowiedź E.

E. Tak, ale nie przez Uć.
2014-05-21 17:05:30 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
Cytat : „ Natomiast troje kandydatów PO (europoseł Jerzy Buzek […]) poinformowali, że z powodu nadmiaru obowiązków nie zdążą wypełnić ankiety.

I to właśnie POkazuje obłudę i hipokryzję Buzka. Przed tygodniem bredził coś o koniczności budowy KDP Y-k udając znawcę i propagatora Kolei, a po tygodniu nie ma czasu wypełnić nawet prostej ankiety. A my jako społeczeństwo utrzymujemy dalej jeszcze 3 z 4 idiotycznych reform tego człowieka. Z OFE już się Rząd RP sam „rakiem wycofał” , bo nawet tej samej proweniencji POlitycznej Tusku nie miał siły kontynuować tych buzkowych herezji potęgujących dług publiczny. Niestety np. funkcjonowanie aż ponad 300 nieefektywnych powiatów obciążających Budżet Państwa trwa jednak dalej w najlepsze, a Platformersy dalej plotą te propagandowe slogany z czasów AWS-UW, że to była słuszna decyzja. Nawet PSL zmieniło o 180 stopni zdanie w tym temacie, jak zobaczyło ile stołków dla kolesi Buzek dzięki jego zezowatej reformie utworzył.



Jeszcze raz cytat : „Natomiast troje kandydatów PO ([…]posłanka Julia Pitera […]) poinformowali, że z powodu nadmiaru obowiązków nie zdążą wypełnić ankiety.”

Czy Rynek Kolejowy jest poważny??? POsłance Picerze należało wysłać raczej ankietę O DORSZACH, bo z tym prędzej by sobie poradziła. :D :D :D :D
2014-05-21 17:15:25 Autor: Bozia
---.33.11.114

Bozia
W odpowiedzi na post K65:
"Cytat : „3. Czy w Polsce potrzebna jest budowa Kolei Dużych Prędkości (tzw. projekt "Y", czyli układ linii Warszawa-Łódź-Poznań/Wrocław)
A. Tak, prace budowlane należy rozpocząć do 2020 r.
B. Tak, prace budowlane należy rozpocząć w perspektywie lat 2021-30
C. Tak, prace budowlane należy rozpocząć po 2030 r.
D. Nie, KDP w Polsce nie są potrzebne”


Odpowiedź E.

E. Tak, ale nie przez Uć."
Czyli jesteś za odpowiedzią D, gdyż KDP z pominięciem Łodzi tym bardziej nie powstanie, a w układzie pomijającym Łódź, zasadność realizacyjna tym bardziej leży i kwiczy.
2014-05-21 17:58:57 Autor: szczur
---.dynamic.mm.pl
Wiadomo że Buzek jest zapracowany. To przecież mąż stanu całą gębą. A tacy nic nie robią tylko pracują. Nikt z szarej masy nawet nie podejrzewa, ile mają obowiązków.
Zasłużył nawet na "wielki szacun" Bercika W.
"Przecież wiadomo ile ten człowiek zrobił dla kolei".
Co starsi nawet pamiętają poklepywanie po pupci sołtysa Frankogrodu.
2014-05-21 18:07:56 Autor: pinkdotR
---.174.214.50
Wielkie dzięki dla Rynku Kolejowego za zrobienie tej ankiety. Napisałem w jednym z komentarzy, że chętnie poznałbym opinie kandydatów do PE na kilka kolejowych tematów i widzę, że przepytaliście ich w dodatku na imponującą skalę.

Jestem pod wrażeniem. Odpowiedzi będą dla mnie naprawdę pomocne w podjęciu decyzji wyborczej.
2014-05-21 18:15:47 Autor: jatros
---.dynamic.chello.pl
podpisuje sie pod postem pinkdotR.
2014-05-21 18:29:12 Autor: X
---.cli.nitronet.pl
Ciekawe, co do powiedzenia ma kandydat KNP. To samo, co jego szef z Józefowa, tj. przerobić tunel średnicowy na miejską autostradę? :D
2014-05-21 19:04:35 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Takie jak zainteresowanie pasażerów koleją.
2014-05-21 19:37:15 Autor: pispupil.
---.smrw.lodz.pl
Spoty pokazały ich zainteresowanie czy to pasażerem (by w komisjach zadziałać) czy problematykę nam ułatwiającą życie i pomoc w problemach nas interesujących (a tu to komisji wiele).

Już wybrałem. Jak oni.
Posłucham piosenek przez siebie śpiewanych i przeliczę własną kasę
2014-05-21 19:38:56 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
Autor: X---.cli.nitronet.pl


Ostatnio chyba Mędrzec z Józefowa (choć z urodzenia ponoć pełnokrwisty warszawiak z Centrum) w przeciwieństwie do Naszego forumowego Mędrca z Parczewa w sprawie podejścia kolei nieco chyba zmodyfikował swoje stanowisko.

Tydzień temu widziałem go w TV na tle pociągu PKP IC i to w dodatku po wagonach wnioskowałem, że kategorii TLK. Nota bene nawet jak przed laty, kiedy ciągle negował istnienie kolei, tramwajów czy wszelakiego transportu szynowego - uznając jedynie samochody i autobusy- to też był ponoć często widziany w EX Wisła jako pasażer.

Na swoich ognistych 1-2 godzinnych wykładach, które można z łatwością sobie oglądnąć w youdiupie wielekroć wspomina o MODELU CHIŃSKIM do bezpośredniego wdrożenia w Polsce, w tym powołując się na to, że Chińczycy mają ok. 4000 km Kolei Dużych Prędkości. A to wszystko dlatego, że w Chinach tu cytat : „zostawiono zamordyzm , a wprowadzono kapitalizm, a w Polsce na odwrót po 89 roku i po Komunie zlikwidowano zamordyzm, a wprowadzono socjalizm”

I takie -tam.
2014-05-21 19:49:26 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Bozia

Łódź WARUNKUJE ewentualne powstanie/niepowstanie KDP w Polsce .

:D :D :D :D

No dobry żart.

Gdyby Gierek nieopatrznie nie wybudował ukrytej KDP -CMK na dystansie 300 km po szczerych polach też pewnie dzisiaj byśmy słyszeli głosy dobywające się znad Neru, że powstanie jakiejkolwiek linii KDP z Warszawy do Katowic i Krakowa bez obowiązkowego uwzględnienia na niej po drodze Łodzi oraz rozejścia się wiązki linii KDP w 250 tys. Częstochowie na Kraków i Katowice NIE WCHODZI nawet w grę.
2014-05-21 20:29:56 Autor: elwawa
---.play-internet.pl
Szczerze mówiąc: co kandydata do PE ma obchodzić jakaś ankieta "RK"? Startuje na stanowisko szefa 'RK'? Nigdzie nie jest napisane, że kandydat i poseł powinien znać się na wszystkim - poziom wypowiedzi J. Kurskiego na na portalu 'RK' dowodzi, jak łatwo ośmieszyć się, zabierając głos w każdej sprawie.
Poza tym: połączenie zagadnień polskich z europejskimi dość wątłe.
2014-05-21 23:18:58 Autor: Wybory wkrótce
---.dynamic.chello.pl
Jeśli chcecie poznać opinie kandydatów do PE nt. kolei to polecam serwis http://mamprawowiedziec.pl/ Sporo kandydatów opowiedziało na ankietę serwisu, jedno z pytań brzmi następująco:

Które z poniższych stwierdzeń jest bliższe Pani/ Pana poglądom? Prosimy wybrać jedną odpowiedź.

A. W organizacji transportu na duże odległości w UE w pierwszej kolejności powinna być rozwijana sieć kolejowa.
B. W organizacji transportu na duże odległości w UE w pierwszej kolejności powinna być rozwijana sieć drogowa.

Po wybraniu kandydata wystarczy kliknąć hashtag transport i wtedy mamy odpowiedź.

Kandydatem, który w swoim programie ma wpisany rozwój kolei aglomeracyjnej jest Krzysztof Iszkowski z warszawskiej listy Europy Plus:

"w szczególności, będę pracować na rzecz takiej zmiany unijnych dyrektyw, by wymusiły na polskich zarządcach linii kolejowych i operatorach pociągów regularne kursy składów na kluczowych liniach kolei aglomeracyjnej. W przypadku Warszawy są to linie: Grodzisk Mazowiecki – Otwock, Góra Kalwaria – Rembertów oraz Okęcie – Modlin."

Uprzedzam, nie jestem sztabowcem tego Pana, lista z której startuję ma małe szanse na przekroczenie progu, ale warto odnotować, że ktoś pamięta o kolei.
2014-05-21 23:21:38 Autor: Wybory wkrótce
---.dynamic.chello.pl
@ elwawa:

Akurat kandydat do PE powinien jako tako orientować się na kolei. Ogromna część prawodawstwa dot. kolei jest teraz uchwalana na poziomie UE (bezpieczeństwo, interoperacyjność, prawa pasażerów itd.). Więc warto pytać...
2014-05-22 07:22:35 Autor: tomasz piotr
---.play-internet.pl
Najrozsądniej o kolei to mówił, z tego, co słyszałem, prof. Zybertowicz z PiSu.
Wprost stwierdził, że Polska za dużo wydaje na autostrady, a na najtańszy środek transportu - kolej zdecydowanie za mało. Czemu nie ma go w tej ankiecie - nie wiem. Nie wiem, kto jeszcze by się odważył podważyć sens budowy autostrad.
2014-05-22 08:03:30 Autor: Maciek
---.48.17.186

Maciek
Można było jeszcze do Zielonych wysłać... chyba dość naturalny adresat pytań o przyjazny dla środowiska transport.
2014-05-22 23:10:41 Autor: Bozia
---.33.11.114

Bozia
W odpowiedzi na post K65:
"@Bozia

Łódź WARUNKUJE ewentualne powstanie/niepowstanie KDP w Polsce .

:D :D :D :D

No dobry żart.

Gdyby Gierek nieopatrznie nie wybudował ukrytej KDP -CMK na dystansie 300 km po szczerych polach też pewnie dzisiaj byśmy słyszeli głosy dobywające się znad Neru, że powstanie jakiejkolwiek linii KDP z Warszawy do Katowic i Krakowa bez obowiązkowego uwzględnienia na niej po drodze Łodzi oraz rozejścia się wiązki linii KDP w 250 tys. Częstochowie na Kraków i Katowice NIE WCHODZI nawet w grę."
KDP Warszawa - Wrocław, nigdy nie powstanie bez udziału Łodzi. (jak i zapewnię KDP Warszawa - Poznań, czym świetnym przykładem jest proteza jaktorowska) Choćby z powodu brak zasadności przebiegu z pominięciem aglomeracji łódzkiej.

Gierek już swoje namieszał na drogach i całe szczęście więcej szkód nie narobił.
2014-05-23 13:45:35 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
Cytat : „KDP Warszawa - Wrocław, nigdy nie powstanie bez udziału Łodzi.”
Ciekawe czy jakby powstała KDP Wrocław – Warszawa koło Łodzi bez obowiązkowego wjazdu, to Łódź w segmencie połączeń ICE ogóle by przeszła „TEST OBOWDNICY” nawet w tej relacji. Chyba że kursowały by po tym również pociągi w cenie IR/TLK to wjazdy do łodzi by się sprawdzały na takiej samej zmistyfikowanej zasadzie jak peron w Gosiewie na CMK :D :D :D :D


Cytat : „jak i zapewnię KDP Warszawa –Poznań”

Tak- tak- tak. Jasne. W Polsce nie można, ani nie opłaca niczego budować bez obowiązkowego zaglądania do Łodzi obojętnie czy to leży na trasie czynie. Ubzduraliście sobie tę niedorzeczną doktrynę i usiłujecie ją wmawiać, tylko że od odsunięcia sitwy łódzkiej od władzy nikt w POlsce w to nie wierzy.

Ciąg Berlin/ Szczecin - Poznań- Warszawa – Białystok/Lublin/- Terespol - Mińsk - Moskwa nie ma szans na budowę KDP (plus klasyka 200 km/h na wschód) bez obowiązkowego jego zagięcia jego centralnej części Poznań- Warszawa pod Uć , która jest rzekomo niezbędnym elementem przy jego przebiegu.
Niezły dowcip. No większego kitu nikt jeszcze nie usiłował mi wcisnąć.

Cytat : „jak i zapewnię KDP Warszawa –Poznań […] Choćby z powodu brak zasadności przebiegu z pominięciem aglomeracji łódzkiej.”

To ma być KDP tak, aby z Berlina do Warszawy, w przyszłości do Moskwy można było jechać bardzo szybko, w czasie porównywalnym lub wprawdzie wolniejszym od przelotu samolotem, ale jednak mogącym nawiązać pewną grę konkurencyjną, mowa o po tercjalnej relacji KDP Berlin- Moskwa. To ma być KDP, aby z Warszawy można było wyjechać o 6 rano, a o 9 być już i opalać się na plaży w Świnoujściu, czy w Międzyzdrojach. O godzinie 18 zejść z plaży i o 21 czy 22 być już z powrotem w Warszawie. A nie w trasie niepotrzebnie nadkładać drogę, zwiedzając dookoła jakąś upadłą, ubogą, metropolię z brudnymi, odartymi kamienicami - generująca tylko potok na dowozy bezrobotnych do pracy w stolicy (do tego przecież wystarczy segment TLK i linia klasyczna) tylko dlatego, że Łódź sobie ubzdurała jakąś totalnie chorą doktrynę, że wszystkie możliwe relację musza przebiegać z obowiązkowym zahaczeniem o Łódź, bo inaczej ich budowa nie ma sensu.

Otóż zapewniam, że ma. Tak jak miała budowa CMK. I póki co to nie linia CMK ma problem - tylko mają je miasta pominięte jak : Radom Kielce (w relacji Warszawa- Kraków) czy też aglomeracja łódzka, PT i Częstochowa w relacji Warszawa- Katowice. Nie muszę chyba przypominać do czego doprowadziło wpuszczenie na CMK segmentu pospiesznego (ekonomicznego) i karmienie pasożyta włoszczowskiego. Gdyby nie wybudowano wbrew wszystkiemu CMK za Gierka to zarówno Łódź jak Częstochowa oraz Radom i Kielce twierdziłby, że bez nich budowa tej linii nie ma sensu. Póki co to, te potencjalnie pośrednie miasta pominięte przebiegiem KDP CMK mają problem, a nie ośrodki finalne Warszawa oraz Katowice i Kraków.


Cytat : „jak i zapewnię KDP Warszawa -Poznań, czym świetnym przykładem jest proteza jaktorowska”

Proteza jaktorowska jest przykładem tego, że za nią nie będzie niczego. Tzn. znalazł się dobry pretekst i uzasadnienie do zabrania kolejnych pieniędzy z kolei. I o to chodziło niezależnie od merytorycznych wad tej koncepcji – także to niczego nie dowodzi. Ciekawe czy łódzcy społecznicy podejmą skuteczną akcję obrony trasy przejazdu nocnego pociągu Karkonosze od przyszłego rozkładu jazdy 2014/2015 , który chce się zabrać Łodzi Kaliszowi i Ostrowowi Wielkopolskiemu i dać w prezencie Opocznu Południe i Włoszczowej Płn. celem żywienia tych pasożytów. Sukces w obaleniu wirtualnego zagrożenia dla Łodzi jakim był koncepcja tzw. protezy jaktorowskiej to żaden realny sukces. Ale jak widać Łódź i lobby łódzkie w swoim amoku woli się bić wiatrakami i z nieistniejącymi zagrożeniami oraz szukać sobie wrogów tam, gdzie ich zwyczajnie nie ma, zamiast zająć się realnymi sprawami.
2014-05-23 14:44:13 Autor: Bozia
---.33.11.114

Bozia
K65

"Ciekawe czy jakby powstała KDP Wrocław – Warszawa koło Łodzi bez obowiązkowego wjazdu, to
Łódź w segmencie połączeń ICE ogóle by przeszła „TEST OBOWDNICY” nawet w tej
relacji. Chyba że kursowały by po tym również pociągi w cenie IR/TLK to wjazdy do łodzi
by się sprawdzały na takiej samej zmistyfikowanej zasadzie jak peron w Gosiewie na CMK :D :D :D
:D "

--

Przeszłaby, ale nadal ogromna część rynku byłaby stracona.

--

"Tak- tak- tak. Jasne. W Polsce nie można, ani nie opłaca niczego budować bez obowiązkowego
zaglądania do Łodzi obojętnie czy to leży na trasie czynie. Ubzduraliście sobie tę
niedorzeczną doktrynę i usiłujecie ją wmawiać, tylko że od odsunięcia sitwy łódzkiej od
władzy nikt w POlsce w to nie wierzy. "

--

Bzdurzysz. CMK Amber, zamiast 9 miliardów w błoto w E65, jest jak najbardziej na tak.

KDP Warszawa - Poznań bez Łodzi nie powstanie, gdyż jest E20.

--

"To ma być KDP tak, aby z Berlina do Warszawy, w przyszłości do Moskwy można było jechać
bardzo szybko, w czasie porównywalnym lub wprawdzie wolniejszym od przelotu samolotem, ale
jednak mogącym nawiązać pewną grę konkurencyjną, mowa o po tercjalnej relacji KDP Berlin-
Moskwa."

--

"To ma być KDP tak, aby z Berlina do Warszawy, w przyszłości do Moskwy można było jechać
bardzo szybko, w czasie porównywalnym lub wprawdzie wolniejszym od przelotu samolotem, ale
jednak mogącym nawiązać pewną grę konkurencyjną, mowa o po tercjalnej relacji KDP Berlin-
Moskwa. To ma być KDP, aby z Warszawy można było wyjechać o 6 rano, a o 9 być już i
opalać się na plaży w Świnoujściu, czy w Międzyzdrojach. O godzinie 18 zejść z plaży i
o 21 czy 22 być już z powrotem w Warszawie. A nie w trasie niepotrzebnie nadkładać drogę,
zwiedzając dookoła jakąś upadłą, ubogą, metropolię z brudnymi, odartymi
kamienicami - generująca tylko potok na dowozy bezrobotnych do pracy w stolicy (do tego przecież
wystarczy segment TLK i linia klasyczna) tylko dlatego, że Łódź sobie ubzdurała jakąś
totalnie chorą doktrynę, że wszystkie możliwe relację musza przebiegać z obowiązkowym
zahaczeniem o Łódź, bo inaczej ich budowa nie ma sensu."

--

Nadkładasz drogę na co najwyżej kilka, może kilkanaście minut. Nadal będzie bardzo szybko, a obsłużysz ogromny rynek łódzki, tworzysz spójną sieć i duży węzeł przesiadkowy w centrum Łodzi, w efekcie - wyciągasz miasto z dołka.

--

"Ciekawe czy
łódzcy społecznicy podejmą skuteczną akcję obrony trasy przejazdu nocnego pociągu Karkonosze
od przyszłego rozkładu jazdy 2014/2015 , który chce się zabrać Łodzi Kaliszowi i Ostrowowi
Wielkopolskiemu i dać w prezencie Opocznu Południe i Włoszczowej Płn. celem żywienia
tych pasożytów."

--

Nie ma co walić głową w mur... Lepiej będzie szarpnąć nockę i poniżej 2 godzin dojechać samochodem po S8, albo skorzystać z usług PB. Będą Darty, będzie normalna stabilna - zagwarantowana przez umowę o dofinansowanie.

--

"Ale jak widać Łódź i lobby łódzkie w swoim
amoku woli się bić wiatrakami i z nieistniejącymi zagrożeniami oraz szukać sobie wrogów
tam, gdzie ich zwyczajnie nie ma, zamiast zająć się realnymi sprawami."

--

Ciekawa jaka dla Ciebie jest realna sprawa dla Łodzi? Na pewno Łódź nie będzie walczyć, o to, aby KDP przechodziło z jej pominięciem, Koluszki i Kutno nadal był głównymi stacja Łodzi, oraz o dalsze wykluczenie kolejowe.
2014-06-06 11:23:35 Autor: Drogowiec
---.dip0.t-ipconnect.de
Ludzie, wyobraźcie sobie, pan Korwin-Mikke jechał pociągiem PKP IC! Chyba jedyny polski polityk, eurodeputowany-elekt, który coś takiego zrobił! (A może to tylko jego sobowtór?)

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/zdjecie-spiacego-janusza-korwin-mikkego-robi-furore-w-sieci/vznrm
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Prawo i polityka
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS