NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Niemiecka kolej znów strajkuje

| jm, Rynek Kolejowy/Reuters 15.10.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-10-15 09:44:15 Autor: DEX
---.dynamic.gprs.plus.pl
Związkowcy to nieroby, ale to państwo jest winne, ze pozwala na tworzenie się związków i daje im przywileje, a w większości przypadków by załagodzić spór ulega i zgadza się na ich żądania co przeważnie pogarsza sytuacje firmy. Zdelegalizowac zwiazki, a co tylko możliwe sprywatyzowac.
2014-10-15 10:03:22 Autor: Xoov
---.254.147.179

Xoov
EIC Wawel też będzie skrócony do Rzepina? ;)
2014-10-15 10:59:15 Autor: xed
---.adsl.inetia.pl
@ DEX

Na szczęście twoje szczekanie nie ma praktycznie żadnego znaczenia - jesteś w tej mniejszości która tylko to potrafi....
2014-10-15 11:33:14 Autor: Mirosz
---.243.143.202
A co nas obchodzą niemieckie koleje.
2014-10-15 12:38:00 Autor: maszynista tu
---.172.252.148
Ile na rękę zarabia taki niemiecki maszynista, jężdżący w ruchu towarowym w DB ?
2014-10-15 13:42:32 Autor: DEX
---.dynamic.gprs.plus.pl
@xed: przecież to związkowcy szczekaja, a czasem nawet gryzą :) na szczęście dla wszystkich uczciwie pracujących ludzi powoli nadchodzi kres uległości państwa w stosunku do związków oraz innych szantażystow bo po prostu kończy się kasa co z reszta widać na przykładzie górnictwa - polski węgiel ponad dwa razy droższy od rosyjskiego i znacznie nawet od tego sprowadzanego z Australii! Nieszczęściem jest jednak to, ze cały czas trzeba doplacac do tych panów w związkach, ale to juz wina partaczy i tez nierobow z rzadu. Także obie strony są winne :)
2014-10-15 14:01:48 Autor: passenger
---.adsl.inetia.pl
Strajk niby od 14, a BWE z Berlina od rana nie kursują. BWE 41 wyjechał z Rzepina 2 godziny po czasie, a BWE 43 ponoć odwołany także na naszym odcinku.
2014-10-15 14:35:25 Autor: bb1
---.trans.net.pl
Maszynista zarabia 2-3 t EUR, i ma prawo do strajku bo to on pracuje na zarządzających nim pasożytów. Powinno być tak jak kiedyś w Elektrimie - prezes nie może dostać więcej niż 10-krotna mediana zarobów, zaś płaca minimalna nie może być niższa niż połowa średniej krajowej.
2014-10-16 09:47:07 Autor: MaszynistaDB
---.centertel.pl
Niestety te 3.000 Euro to jest Brutto i dopiero po 25 lat starzy, albo jako maszynista-instruktor, dyspozytor albo maszynista z uprawieniem na prowadzenie pociągów za granicą.

W Niemczech są wysokie podatki dochodowe i ZUS. Tak że z zarobku Brutto zostaje około 40-60 procent dochodu netto.

A tak do przykładu to średni zarobek w Niemczech to około 3100 Euro brutto miesięcznie. (niem. urząd stat.) I na przykład zwykła sekretarka zarabia więcej od maszynisty. Takie mamy czasy.
2014-10-16 10:14:32 Autor: Schleswig-Holstein
---.dynamic.chello.pl
MaszynistaDB@
To mamy rozumieć że na rękę(konto) ile dostaje 1500€ ???
2014-10-16 10:51:13 Autor: MaszynistaDB
---.centertel.pl
@ Schleswig-Holstein

To zależy od tego czy ma dzieci i ile, czy jest zonaty i ile żona zarabia. Tak że netto waha się od 1200 do 2000 Euro.

No i czy pracuje w nocki w święta i niedziele.
Za każdą godz w nocy (20-06) dostaje 1,28 Euro netto
Za każdą godz w niedziele około 3,50 Euro netto
Za każdą godz w święta około 4 Euro netto
Jak kończy służbę po 24 i przed 04 godz to około 2,50 Euro za dzień netto
Jak zaczyna służbę po 24 i przed 04 godz to około 5 Euro za dzień netto.
Za soboty nie ma żadnej dodatkowej premi.
Za każdy dzień (służbę) w którym prowadził minimum jeden pociąg dostaje około 6,50 Euro alle to jest też brutto.
Dodatkowo są też jeszcze dalsze premie ale nie mają tak mocnego znaczenia na zarobek.

To są zarobki które dotyczą pracowników Deutsche Bahn. W innych firmach są inne zarobki i premie. Ale na podobnym poziomie. Prywatni przewoźnicy płacą w przewozach regionalnych zazwyczaj trochę mniej, zaś w towarowych są zarobki zazwyczaj większe.
2014-10-16 13:52:32 Autor: maszynista ICE 3
---.web.vodafone.de
2 300 - 2500 Eurosów na rękę. I ma już przeciętnie 400 nadgodzin. bo 800 maszynistów brakuje.
2014-10-16 13:54:21 Autor: maszynista ICE 3
---.web.vodafone.de
W odpowiedzi na post MaszynistaDB :
"Niestety te 3.000 Euro to jest Brutto i dopiero po 25 lat starzy, albo jako maszynista-instruktor, dyspozytor albo maszynista z uprawieniem na prowadzenie pociągów za granicą.

W Niemczech są wysokie podatki dochodowe i ZUS. Tak że z zarobku Brutto zostaje około 40-60 procent dochodu netto.

A tak do przykładu to średni zarobek w Niemczech to około 3100 Euro brutto miesięcznie. (niem. urząd stat.) I na przykład zwykła sekretarka zarabia więcej od maszynisty. Takie mamy czasy."
W jakiej szopie tak mało zarabiasz?
2014-10-16 13:54:44 Autor: maszynista ICE 3
---.web.vodafone.de
W odpowiedzi na post MaszynistaDB :
"Niestety te 3.000 Euro to jest Brutto i dopiero po 25 lat starzy, albo jako maszynista-instruktor, dyspozytor albo maszynista z uprawieniem na prowadzenie pociągów za granicą.

W Niemczech są wysokie podatki dochodowe i ZUS. Tak że z zarobku Brutto zostaje około 40-60 procent dochodu netto.

A tak do przykładu to średni zarobek w Niemczech to około 3100 Euro brutto miesięcznie. (niem. urząd stat.) I na przykład zwykła sekretarka zarabia więcej od maszynisty. Takie mamy czasy."
W jakiej szopie tak mało zarabiasz?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS