NUMER 09/2021
NUMER 09/2021
Temat numeru:
Kolej 2021
szukaj
Śledź nas:

Newag zmodernizował pierwszą lokomotywę dla PKP IC

| Rynek Kolejowy/PKP Intercity 12.06.2014 603

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-06-12 11:20:11 Autor: Leniwiec
---.gl.digi.pl
A nie mówiłem, że te malowanie z czasów testów w Żmigrodzie nie było ostateczne? Teraz lokomotywa wygląda kozacko.
2014-06-12 11:28:02 Autor: IK
---.dynamic.chello.pl
Te lokomotywy wyglądają teraz zajebiście. Będą się ładnie prezentować ze składami PKP IC. Brawo IC za projekt, brawo Newag za wykonanie!
2014-06-12 11:30:32 Autor: Kordos
---.dynamic.chello.pl
Lokomotywy dopuszczone do 90km/h a infrastruktura zmodernizowana z Gdyni do Helu pozwala nawet na 120. Gdzie sens?
2014-06-12 11:36:26 Autor: sd
---.154.164.19
Jeśli będą tak samo niezawodne i dobrze wykorzystywane jak wyglądają to będzie można pochwalić PKP IC i MIR, chyba pierwszy raz na prawdę poważnie od czasu przejęcia OPM-ów od PR :)
2014-06-12 11:42:40 Autor: LX
---.29.172.9
Ta ze zdjęcia to ewentualnie na manewry. Jakoś w pociągu to jej nie widzę - gdzie jest sprzęg ogrzewania ?
2014-06-12 11:47:33 Autor: GATX
---.ap-media.pl
Nie piać mi tu z zachwytu !. Poczekajmy jak to będzie hulać ,i zobaczymy na ile to będzie pracować bezawaryjnie , bo produkty Newagu czy Pasy pozostawiają bardzo, ale to bardzo wiele do życzenia :(
2014-06-12 11:47:47 Autor: Jan Antoni
---.181.15.163.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
A może by tak wykorzystać te lokomotywy do prowadzenia pociągów w Bieszczady w relacji Jasło - Zagórz - Jasło gdzie powrót pociągów zapowiada PKP intercity .....
2014-06-12 12:03:00 Autor: tt
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@LX
To jest lokomotywa typu 18D, czyli akumulatorowa manewrówka.
Nie ma sprzęgu ogrzewania i nie miała go mieć, bo będzie służyła tylko i wyłącznie do przeciągania wagonów.

Do służby z wagonami będą lokomotywy dwuagregatowe i te będą miały sprzęg ogrzewania.
2014-06-12 12:11:36 Autor: LX
---.29.172.9
@tt - dla mnie to jest zrozumiałe, choć mam pewne wątpliwości co do pracy na aku (na podstawie doświadczeń z EMA 42), ale teraz się odnieś do piewców malowania z innych postów :), np. IK
2014-06-12 12:35:16 Autor: tt
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No, może się ładnie prezentować się ze składem na manerwach:)
Co do wątpliwości do jazdy na akumulatorach to w razie problemów zawsze zostaje zasilanie za pomocą silnika spalinowego:)
Pożyjemy, zobaczymy
2014-06-12 12:53:26 Autor: tadek
---.29.172.9
komin jak w ursusie C-330
2014-06-12 12:57:30 Autor: mkente
---.hstl2.put.poznan.pl
@Jan Antoni
Tam mają jeździć nowe spalinowe Gamy.
2014-06-12 13:04:17 Autor: mikol
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
pszenno-buraczano-kartoflany zachwyt,chyba same mechy z parchatego IC,he he he...
2014-06-12 13:12:24 Autor: Areek92
---.109.69.92.111.am.szczecin.pl
@tadek piszesz komentarz tylko po to, żeby pisać, czy jak? C-330 nie ma takiego tłumika!
2014-06-12 14:39:42 Autor: tadek
---.29.172.9
dobrze się przypatrz i znajdź 10 szczegółów... :)
http://img2.sprzedajemy.pl/1000x901c_ciagnik-ursus-c-18616577.jpg
2014-06-12 14:51:00 Autor: j.
---.cdma.centertel.pl
I tutaj jestem mile zaskoczony.Nie ma już tych reflektorów,które zasłaniały widoczność przy dojezdzie do wagonów,a ponadto nad zderzkiem zostawiono sczelinę tak by był widoczny zderzak ze stanowiska maszynisty(tak było na sm42 przed modernizacją) co niesamowicie ułatwia precyzyjne dojezdzanie do wagonów.
2014-06-12 15:23:42 Autor: sky
---.adsl.inetia.pl
Ja pitole, co za wizualna tragedia......
Wzornictwo przemysłowe w newagu leży i kwiczy.
2014-06-12 16:14:24 Autor: gmb
---.dynamic.chello.pl
Tak - lepszy rekin co wygląda jakby się złamał i obwisł...
2014-06-12 16:28:09 Autor: lechu992
---.opera-mini.net
Aha, ciekawe czy na tych czeskich falownikach? Jak tak to pociagi beda reguralnie spoznione lub wiecej beda staly niz jezdzily. Powodzenia Panowie z warsztatu IC sugeruje najpierw sie z nia zapoznac np na manewrach i poznac pare chwytow a nie odrazu na gleboka wode z pociagami TLK :p
2014-06-12 21:43:11 Autor: Synth
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
90km/h a mocy ile? Za długich składów to one nie pociągną to na pewno, ale z 5 pudeł powinna wziąć i zapewnić klimę w wagonach. Ciekawe jakie będą własności trakcyjne. Na pewno lepsze jak w starej stonce.
Do tych najcięższych pociągów mają być całkiem nowe pesowskie maszyny. SM42 chyba na Kudowe pojedzie bo tam pewnie będzie z 3 wagony jako część pociągu pośpiesznego.
2014-06-12 21:46:54 Autor: zeus04
---.133.22.13
Koń jaki jest każdy widzi :) Wersja towarowa miała wiele mankamentów projektowych oraz wykonawczych i większość nie została usunięta do dziś i nawet nie zanosi się na to.
50 000 znaków mogło by nie wystarczyć do opisania wszystkiego.
2014-06-12 22:18:08 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post Synth:
"90km/h a mocy ile? Za długich składów to one nie pociągną to na pewno, ale z 5 pudeł powinna wziąć i zapewnić klimę w wagonach. Ciekawe jakie będą własności trakcyjne. Na pewno lepsze jak w starej stonce.
Do tych najcięższych pociągów mają być całkiem nowe pesowskie maszyny. SM42 chyba na Kudowe pojedzie bo tam pewnie będzie z 3 wagony jako część pociągu pośpiesznego."
Moc tych lokomotyw to chyba wielka tajemnica jest, albo PLK nie ma jeszcze infrastruktury gotowej na ich przyjęcie ;)
2014-06-13 11:27:23 Autor: pdda
---.180.60.118.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
1) Malowanie zgodne z życzeniem IC.
2) Lokomotywa do manewrowania na stacjach typu WGR, Prokocim, Grabówek. Nie do jazdy ze składem (choć do tego nada się tak samo jak stara stonka się nadawała). Posiada możliwość jazdy z akumulatorów przez układ czoperowy (czyli nie na sztywno i nie do upadłego, żeby zarżnąć akumulatory po miesiącu - układ na to nie pozwoli).
Względem modernizacji 6Dg to z tego co wiem wiele nie zmieniono. Drzwi szersze są podobno, reflektory nie zasłaniają zderzaków, to chyba tyle na plus.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 09/2021
NUMER 09/2021
Oddajemy w Państwa ręce specjalny, dedykowany TRAKO numer miesięcznika "Rynek Kolejowy"! Będzie on dostępny na targach w Gdańsku. Zachęcamy do odwiedzenia nas na stoisku nr 38 w hali B. To jedna z niewielu okazji, by spotkać się z naszymi ekspertami oraz zespołem redakcyjnym i sprzedażowo-konferencyjnym!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5