Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Naprawa maszyn kolejowych – mobilny serwis maszyn kolejowych i budowlanych

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
04-05-2020
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

Większość ludzi kojarzy koleje tylko z pociągami osobowymi i towarowymi. Niewielu wie, jak wiele maszyn może się poruszać po torowiskach i jakie ważne funkcje pełnią, aby wszystko było sprawne oraz że nawet one czasami wymagają naprawy i serwisu.

Firma Hydroserwis zajmuje się kompleksową naprawą elementów hydrauliki siłowej w maszynach kolejowych. Jesteśmy zaopatrzeni we wszystkie niezbędne narzędzia oraz maszyny, które pozwalają nam wykonać pełną regenerację lub naprawę maszyn poruszających się po torach, a także maszyn dwudrożnych (dwutorowych), poruszających się po torach oraz po drogach.

Jedną z naszych naczelnych zasad, której staramy się przestrzegać jest „regeneruj a nie wymieniaj”. Zadaniem naszej firmy jest jak najszybsze rozwiązanie problemu. Jednak równie ważne jest to, aby zrobić to dobrze i w rozsądnej cenie. Wymiana to zawsze ostateczność, jest zwykle dużo droższa i często niepotrzebna, skoro istnieje możliwość tańszej i niejednokrotnie szybszej regeneracji.

Jednak nawet w przypadku konieczności wymiany pewnych elementów w maszynach kolejowych, robimy to szybko, sprawie oraz możliwie najtaniej. Wszystkie części ściągamy bezpośrednio od producentów. Omijamy pośredników, dzięki czemu masz pewność, że nie przepłacisz za części.

Nasz serwis jest wyposażony we wszystkie niezbędne maszyny i narzędzia potrzebne nie tylko do naprawy, ale także do wszystkich niezbędnych testów. W naszym warsztacie mamy również tory kolejowe, żeby móc wykonać teksty pod maksymalnym obciążeniem i w warunkach dokładnie takich, w jakich maszyny kolejowe pracują na co dzień. Nie ważne, czy zajmujemy się regeneracją ciągnika szynowego, pociągu sieciowego, zgrzewarki dwudrogowej, czy koparki dwudrogowej. Zlecenie wykonujemy od początku do końca wraz z niezbędnymi testami, a na całą naprawę zawsze dajemy gwarancję!

Hydroserwis – naprawa i regeneracja elementów hydrauliki siłowej krok po kroku

Jedną z cech naszej firmy jest kompleksowość. Każdą naszą usługę wykonujemy od początku do końca, a wszystko zawsze zaczyna się od kontaktu telefonicznego i wysłania na miejsce mobilnego serwisu maszyn kolejowych i budowlanych.

Mobilny serwis maszyn kolejowych i budowlanych

Zadaniem serwisu mobilnego jest możliwie najszybsza reakcja. Posiadamy kilka w pełni wyposażonych samochodów, żeby na miejscu, gdzie powstała usterka, można było jak najszybciej zweryfikować problem oraz podać możliwe rozwiązania. Często zdarzają się sytuacje, w których mobilny serwis może udzielić pomocy na miejscu i wykonać drobną wymianę oraz zażegnać problem. Jednak jego kluczowym zadaniem jest zweryfikowanie głównego problemu oraz zaproponowanie możliwego rozwiązania sprawy. W momencie kiedy dostajemy zielone światło od klienta, serwisanci natychmiast demontują uszkodzony element hydrauliki siłowej i dostarczają go do naszego warsztatu.

Naprawa i regeneracja elementów hydrauliki siłowej – wycena

Po dostarczeniu do warsztatu uszkodzonego elementu wykonujemy diagnozę. Przede wszystkim sprawdzamy, co uległo zniszczeniu i czy można wykonać regenerację, czy pozostaje jedynie wymiana. Po wstępnej analizie przekazujemy klientowi wieści wraz z kilkoma możliwymi wycenami – na elementy oryginalne lub na budżetowych zamiennikach. Dodatkowo doradzamy, co w danym wypadku zrobić i czy warto korzystać z tańszych zamienników, czy lepiej wybrać te pewniejsze, oryginalne.
Naprawą hydrauliki siłowej zajmujemy się od wielu lat. W tym czasie nabraliśmy ogromnego doświadczenia. Zajmujemy się takimi zagadnieniami jak:
regeneracja pomp hydraulicznych,
• regeneracja silników hydraulicznych,
• regeneracja rozdzielaczy hydraulicznych,
• naprawa siłowników hydraulicznych,
• regeneracja skrzyń biegów,
• regeneracja mostów napędowych (dyferencjałów),
• regeneracja reduktorów jazdy,
• regeneracja reduktorów obrotu,
• regeneracja kolumn obrotu,
• regeneracja zmienników momentu,
• naprawa i ponowny montaż na miejscu usterki.
Po wykonaniu naprawy ponownie wysyłamy mobilnego serwisanta, aby na miejscu dokonał montażu wcześniej wyjętego elementu. W tym momencie mamy pewność, że wszystko zadziała bez zarzutu. Mechanizm wcześniej został sprawdzony w każdy możliwy sposób. Dokładnie wiemy, ile znaczy jeden dzień przestoju. W przypadku maszyn budowlanych i kolejowych, takich jak koparki dwudrogowe, zgrzewarki dwudrożne czy palownice dwudrogowe, każdy dzień może powodować, że cała budowa stoi. Każdy dzień przestoju to stracony czas i pieniądze, a jeśli takich dni będzie zbyt wiele, wykonawca może zostać zobowiązany do wypłacenia kar umownych. Zaufaj naszemu doświadczeniu oraz dobrej opinii, którą cieszymy się w takich znanych firmach, jak Skanska, Grupa ZUE, Tabor Dębcia, Strabag, PORR, PKP Energetyka, Lupcher.

Jakie maszyny kolejowe naprawiamy?


Przez wszystkie lata, w których prowadzimy usługi naprawy maszyn kolejowych, zajmowaliśmy się niemal wszystkim. Przez cały ten czas zaufało nam już wiele firm wykonujących usługi nie tylko dla kolejnictwa, ale także firmy z sektora budowlanego i górniczego.

W tym czasie zajmowaliśmy się naprawą takich maszyn kolejowych jak:
• pociąg sieciowy PS-00.M – dwuczęściowy pojazd kolejowy wykorzystywany do naprawy trakcji;
• uniwersalny ciągnik szynowy UCS-40.00 – czteroosiowa samojezdna jednostka kolejowa wykorzystywana do naprawy i utrzymania w dobrej kondycji urządzeń kolejowych sieci trakcyjnej;
• profilarka torowa tłucznia SSP2000 i podbijarka torowa 08-32U (GSM622) – maszyna kolejowa zajmująca się tematami związanymi z tłuczniem kolejowym;
• zgrzewarki dwutorowe – jednym z częstych gości w naszym zakładzie są maszyny zajmujące się zgrzewaniem torów za pomocą kontaktu stykowego;
• suwnica bramowa Geismar PTH-350 – żurawie portalowe, służące do układania i usuwania torów;
• palownica dwudrogowa PV15RVR – jedna z głównych maszyn zajmująca się układaniem sieci trakcyjnych, a dokładnie umieszczaniem w podłożu słupów;
• koparki dwudrogowe Liebherr A 900 C ZW Litronic, Atlas Terex – koparki budowlane i koparki dwutorowe. Są to urządzenia, z którymi mamy duże doświadczenie, nie tylko w przypadku maszyn kolejowych;
• pociąg sieciowy PS-00.M;
• uniwersalny ciągnik szynowy UCS-40.00;
• profilarka torowa SSP2000;
• podbijarka torowa 08-32U (GSM622);
• platforma sieciowa PSG-20.00;
• platforma do wyciągania sieci trakcyjnej PKS-20.00;
• platforma PWM-15.01;
• platforma z osprzętem 412Za;
• zgrzewarka dwudrogowa torowa;
• suwnica bramowa Geismar PTH-350;
• palownica dwudrogowa PV15RVR;
• koparki dwudrogowe Liebherr A 900 C ZW Litronic;
• koparki dwudrogowe Atlas Terex;
• wagon towarowy 204Vb;
• podesty ruchome PR-250;
• pojazdy drogowo-szynowe Copma.

Hydroserwis jest firmą z wieloletnim doświadczeniem. Mamy swoje zasady i dbamy nie tylko o własny interes, ale przede wszystkim o interes klienta. Wszystkie usługi wykonujemy zgodnie z terminami, a często i przed ich zakończeniem. A to wszystko robimy w konkurencyjnych cenach i na każdą naprawę dajmy gwarancję.

Artykuł powstał przy współpracy z www.hydroserwishs.pl
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Czyżew: Zakończenie modernizacji stacji jeszcze w tym roku

Infrastruktura

Czyżew: Zakończenie modernizacji stacji jeszcze w tym roku

Kasper Fiszer 25 października 2022

Noc parówek w Warszawie, czyli święto tramwajów 13N

Tabor i technika

Posyłki kolejowymi kuryerkami. Historia polskich wagonów pocztowych

Infrastruktura

To nie jest kraj dla nowych inwestycji w kolej

Infrastruktura

Zobacz również:

Czyżew: Zakończenie modernizacji stacji jeszcze w tym roku

Infrastruktura

Czyżew: Zakończenie modernizacji stacji jeszcze w tym roku

Kasper Fiszer 25 października 2022

Noc parówek w Warszawie, czyli święto tramwajów 13N

Tabor i technika

Posyłki kolejowymi kuryerkami. Historia polskich wagonów pocztowych

Infrastruktura

To nie jest kraj dla nowych inwestycji w kolej

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5