NUMER 07-08/2022
NUMER 07-08/2022
Temat numeru:
Rower na kolei
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

MIR: Elektryfikacja odcinka Ełk – Korsze ma szansę na realizację

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 02.09.2015 298

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-09-02 12:41:54 Autor: Piotrek89
---.ssp.dialog.net.pl
Rozumiem, ze skoro na Litwie nie będzie druta to możemy też zapomnieć o elektryfikacji polskiego odcinka, jak fajnie... Swoją drogą, RB ma iść przez Augustów czy Ełk?
2015-09-02 13:01:43 Autor: Zetes
---.lebork.vectranet.pl
Przed wyborami mogą obiecać nawet KDP z Warszawy do Suwałk... Ciekawe, czy (pilnie strzeżony) nowy rozkład jazdy 2015/16 zostanie ujawniony - choćby w zarysie - przed końcem września? Podobno ma się pojawić np. ICN Mars (w miejsce Ustronia) oraz inne połączenia o "kosmicznych" nazwach... W PLK nie tylko (jak twierdziła "Sorry, ale jaja" Bieńkowska) "palą lulki, winko piją" ale i ... orbitują?
2015-09-02 13:26:45 Autor: lsd
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Iwiński stał sie obrońcą interesu kolejarzy na warmii i mazurach! Brawo Panie profesorze! asze głosy Pan już ma!!!
2015-09-02 14:42:30 Autor: umbra
---.centertel.pl

umbra
Przez Ełk.
2015-09-02 14:49:10 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Szanse są mizerne. Będzie 50 studiów wykonalności, idiotycznych analiz i innych głupot. To tylko 100km szlaku, więc licząc stacje ok. 110 km sieci, ok. 1600 słupów, z 6 podstacji... Problem stanowi zasialnie podstacji trakcyjnych - lokalna sieć energetyczna jest dość marna. Lepszym rozwiązaniem by był zakup loków podobnych do gam 111Ed, ale z mocniejszym silnikiem spalinowym i większym zapasam paliwa. Załatwiłoby się przy okazji Łeby, Hele, Grudziądze, Zagórze czy inne Kudowy...
2015-09-02 15:39:56 Autor: życzliwy
---.dynamic.chello.pl
Ogarnijcie się ludzie.Przed wyborami oni obiecają nawet metro na Helu albo tor Formuły I w Bieszczadach ...
2015-09-02 15:55:22 Autor: peron7
---.play-internet.pl
to jest qrva skandal co TRUPOL rozbabłał na odcinku Tłuszcz-Sadowne,ileż czasu można budować 30metrowy most na Liwcu!?,a debilna PLKa daje się wodzić za nos i buli grubą kasę,ta moderna od Wawy w stronę Białego to grubą aferą zalatuje,co tam się wyrabia to istny cyrk,nie ma sensu pisać o 3ech szfagrach z furmanką i łopatami,ale medialnie o konkretnych terminach ukończenia cichosza,i brańżowe portale też mało piszą w tym temacie,co jest qrva grane? Rynek Kulejący ma temat "pod nosem" i nic...boi się?...
2015-09-02 16:56:07 Autor: Radick
---.gdynia.mm.pl
Mam pytanko do znawców tematu. Jak ma wyglądać przebieg linii Rail Baltica od Ełku? Istniejąca linia 39 (Olecko - Suwałki) wije się jak wąż co pozwala wnioskować że ponad 120 km/h nie pojadą. Linia Suwałki Trakiszki też jest kręta, w dodatku jednotorowe są obydwie. O zmianie czoła pociągu w Olecku nie wspomnę... Więc jak to ma wyglądać? Będą je "prostować" czy zrobią na odwal na 120 km/h????
2015-09-02 17:29:35 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
@Arrivederci:

http://www.elk-lomza.eu/znaczenie
2015-09-02 18:16:45 Autor: Gubernator Kalifornii
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

Gubernator Kalifornii
Rail Baltica jest wyrzucaniem pieniędzy w błoto... Śladowy ruch tranzytowy, zero perspektyw na przyszłość, które uzasadniałyby kompletną modernizację linii.

O wiele bardziej potrzebny jest natychmiastowy remont górnośląskiego węzła kolejowego, skąd jest wyprawiane 60% wszystkich pociągów towarowych!!!
Jakiego argumentu jeszcze potrzeba PLK, żeby wreszcie wzięły się poważnie za ten węzeł???

PLK robi durne linie na lotniska na pipidówach, jak linie na lotniska Szymany, pewnie kiedyś Modlin, Świdnik, etc...

PLK robi modernizację pustej, znikomo obciążonej linii RAIL BALTICA...

PLK robi w żółwim tempie remont E30 od Jaworzna na wschód zabijając od lat ruch kolejowy,a w szczególności ruch pasażerski na tej linii, która była w samej czołówce Polski, jeśli chodzi o liczbę przewiezionych pasażerów...

PLK również modernizuje korytarze TEN-T tylko w wersji dwutorowej, co zdecydowanie nie wpłynie na zwiększenie przepustowości i na pewno nie będzie atrakcyjne w stosunku do autostrad... Już teraz pociąg towarowe jeżdżą drogą okrężną, bo PLK trasuje w ten sposób, aby nie kolidować z pociągami pasażerskimi... Modernizacja wcale tego nie zmniejszy...

Ruch towarowy i tak nic nie zyska, np. na E30, E20, E65, E75, etc... Koniecznie powinny być korytarze co najmniej w wersji trzytorowej...
2015-09-02 19:00:14 Autor: wayfarer
---.play-internet.pl
Kostrzyn-Gorzów-Krzyż-Piła też poproszę zelektryfikować
2015-09-02 22:18:49 Autor: zeus04
---.133.22.13
Gubernator Kalifornii dobrze pisze...
2015-09-03 02:17:03 Autor: blebleble
---.170.176.246.kormoran-net.pl
@.piotr
Dzięki za link. Nie wiedziałem, że chcą robić linię 400kV Płock - Olsztyn.
2015-09-04 09:31:16 Autor: tomek janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
Ciekawe czy wraz z rozwieszeniem pęt z prundem pindrykną też ekrany wzdłuż brzegów jezior Niegocin i Tajty. Jest modernizacja, to jest i okazja żeby dodatkową kasę przewalić!
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07-08/2022
NUMER 07-08/2022
Temat najnowszego raportu jest z jednej strony wakacyjny, a z drugiej – mocno rozgrzewający opinię publiczną – czyli kolej i rower. Jak zwykle, nie brakuje również ciekawych rozmów, tematu integracji komunikacji czy przyszłości technologicznej, takiej jak wodór i ETCS. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5