NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Mielec: Jaka przyszłość „kolei mieleckiej”?

| Hej Mielec 31.05.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2013-05-29 13:44:39 Autor: Kflik
---.gdynia.asseco.pl
Ja bym dodał pytanie:

- czy zamiana na wyższą kategorię wiąże się z niższą dotacją otrzymywaną do TLK?

- czy wprowadzenie takiej zmiany faktycznie zwiększyło przychody z biletów?
2013-05-29 13:54:20 Autor: Korrel
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pan poseł chyba zapomniał, że akurat jest odwrotnie jak pisze. To IC w związku z remontem e65 postanowiło czasowo przekwalifikować te pociągi na TLK, aby zachęcić ludzi to podróży.

A że akurat na długi weekend nikogo nie trzeba zachęcać, to po prostu zawiesili tą promocję.
2013-05-29 13:59:33 Autor: Wędkarz
---.adsl.inetia.pl
Potrzebuję w najbliższym czasie jechać do Sopotu, akurat wypadł długi weekend. Normalnie bym pojechał Neptunem z Kutna. Ale jeśli Neptun ma być dwa razy droższy, to pojadę samochodem. Cenowo wyjdzie podobnie, a elastyczność samochodu znacznie większa.
2013-05-29 14:00:37 Autor: mnb
---.229.155.26.atman.pl
Jest robota dla UOKiK-u. Typowy przypadek nadużycia pozycji monopolistycznej.
2013-05-29 14:08:12 Autor: Kflik
---.gdynia.asseco.pl
@Korrel
to nie jest \'po prostu\'
jestem ciekawy odpowiedzi na moje pytania.
Niestety kwestia wysokości dotacji jest trudna do odpowiedzi, bo chyba nie ma ustalonej listy dotowanych pociągów i ich ilości? jak to jest rozwiązane?
2013-05-29 14:22:49 Autor: gustaw
---.120.225.195.static.bait.pl
jednym słowem-ZŁODZIEJE
2013-05-29 14:25:03 Autor: vlak
---.177.4.163
@Korrel: PKP IC nikomu łaski nie zrobiło. Zmieniło kategorię z EIC na TLK tylko dlatego, że dostało dotację.
Od przyszłego rozkładu cała trójka ma znów być EIC cały rok.
A jak bardzo obecna zmiana kilkudniowa jest uzasadniona niech świadczy fakt, że w środku długiego weekendu majowego, gdy pociągi TLK w różnych kierunkach odjeżdżały rano z Warszawy z frekwencją ok. 50%, Ex Jantar miał na pokładzie aż 20 osób, generując ogromny zysk dla PKP IC.
Ta zmiana się opłaca tylko w pierwszym dniu długiego weekendu w kierunku Trójmiasta i w kierunku Warszawy ostatniego dnia. W pozostałym okresie nikt za taką cenę nie jeździ.
2013-05-29 14:39:05 Autor: Kflik
---.gdynia.asseco.pl
Na wakacje też jest w hafasie jako EIC, codziennie.

Czas przejazdu jak Polski Bus tylko tam można teraz kupić bilety za 22zł.

a hafas straszy ceną 134zł.
Większość osób nie wie że są jakieś promocje których ta strona nie pokazuje. o ile w ogóle są?

Natomiast jak to zobaczy grupa/rodzina 4 osób to nawet licząc że w EIC mają ulgi na przejeździe w dwie strony autobusem oszczędzają z 500zł.
Dla kogo to niewielkie pieniądze warte tego by jechać pociągiem a nie autobusem jeśli jedzie tyle samo?
2013-05-29 14:49:34 Autor: caronen
---.supmeca.fr

caronen
W odpowiedzi na post Kflik:
"Na wakacje też jest w hafasie jako EIC, codziennie.

Czas przejazdu jak Polski Bus tylko tam można teraz kupić bilety za 22zł.

a hafas straszy ceną 134zł.
Większość osób nie wie że są jakieś promocje których ta strona nie pokazuje. o ile w ogóle są?

Natomiast jak to zobaczy grupa/rodzina 4 osób to nawet licząc że w EIC mają ulgi na przejeździe w dwie strony autobusem oszczędzają z 500zł.
Dla kogo to niewielkie pieniądze warte tego by jechać pociągiem a nie autobusem jeśli jedzie tyle samo?"
W sumie skoro mozna bez problemu kupic bilet na PB, ktory w dodatku jest taki fajny (jak mozna wywnioskowac z wielu komentarzy tu czy na forach) to o jakiej \"pozycji dominujacej\" tu mowa ?
2013-05-29 14:59:01 Autor: kongo4321
---.ip.netia.com.pl
Fan Klub Iwana poprosimy o komentarz
2013-05-29 15:01:49 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
zmieniają kategorię z EIC na TLK, bo to będzie szczyt przewozów i pociąg będzie pełny nawet przy biletach za 100zł. przecież zostaje jeszcze kilka TLK w mniej atrakcyjnych godzinach. to odpowiednik elastycznej taryfy, której wszyscy (ja też) się domagają. a co do polskiego busa to jak pociąg będzie z gdańska do warszawy jechał poniżej 3h to polskim busem pojedzie tylko biedota i masochiści
2013-05-29 15:02:14 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
z TLK na EIC/Ex
2013-05-29 15:11:26 Autor: autorrr
---.dynamic.gprs.plus.pl
A co robi UTK??? Nic!!!
A wystarczyłoby określić sztywno (dla przewoźników państwowych) kryteria jakim MUSI odpowiadać dana kategoria pociągu, czyli:
1. standard wagonów
2. czas przejazdu między punktami A i B
i w końcu wyeliminować te wszystkie pseudo EKSPRESY i EICki.
To jest kpina, żeby przewoźnik zestawiał skład z byle szmelcu, jechał z prędkością żółwia i nazywał taki pociąg EKSPRES odpowiednio przy tym śrubując cenę.
Może wzorem przewoźników w komunikacji miejskiej, gdzie powszechnym jest stan, kiedy Zarządy Transportu organizując przetargi na obsługę linii komunikacyjnych wyznaczają standardy jakie musi spełnić tabor, by móc takie przewozy wykonywać.
To są kpiny, by w pociągu kategorii EKSPRES czy EIC pojawiały się (a ostatnio to częste przypadki) wagony starego typu - nie ważne, po której z kolei modrnizacji, bez klimy, bez wc w systemie zamkniętym.
Nie masz taboru spełniającego określone standardy - nie możesz zarabiać kasy. Prosta sprawa. Tylko niestety nie dla naszych urzędasów.
2013-05-29 15:25:28 Autor: Kflik
---.gdynia.asseco.pl
@wdr

to nie to samo, pozostaje kwestia dotacji i czy ją PKP IC dostaje za TLK i za EIC czy nie.

Poza tym ten pociąg nie będzie raczej pełny we wszystkie dni w które pojedzie jako EIC, można wręcz zaryzykować stwierdzenie, że na tym stracą bo pojedzie jeszcze mniej osób.
Może to się opłaca w pierwszy i ostatni dzień długiego weekendu ale raczej nie więcej, w tym nie przez całe wakacje.
2013-05-29 17:15:41 Autor: mat
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mądrze facet zrobił, ten niekompetentny czlowiek zwany ministrem transportu nie ma zielonego pojecia co sie dzieje na kolei.
2013-05-29 20:05:35 Autor: Ludzik Szynowy
---.opera-mini.net
Większość w Polsce to biedota i picem nikt nie pojedzie
2013-12-13 13:32:04 Autor: GozKam
---.205.115.108.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Mam pomysł. Jeśli ktoś jest z forum skyscrapercity.com - proponuję utworzyć forum poświęcone Linii kolejowej nr 25 Dębica - Mielec - Ocice lub forum Modernizacja linii kolejowej nr 25 Sakrżysko-Kamienna - Ocice i linii kolejowej nr 71 Ocice - Rzeszów z mienić na Modernizacja linii kolejowej nr 25 Sakrżysko-Kamienna - Dębica i linii kolejowej nr 71 Ocice - Rzeszów.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS