Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Metro: Naprawa Metropolisów zbyt droga

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
01-04-2015
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
wu, Transport-publiczny.pl

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Metro: Naprawa Metropolisów zbyt droga
Metro unieważniło drugi z kolei przetarg na naprawę główną składów Alstom Metropolis. Jedna tylko oferta, która wpłynęła w postępowaniu, znacznie przekraczała założony kosztorys.

To już drugie podejście Metra Warszawskiego do naprawy głównej pociągów Alstom Metropolis ’98. Wczoraj (30 marca) spółka po raz kolejny unieważniła postępowanie – z tego samego względu, co poprzednio. Jedyną ofertę, opiewającą na kwotę ponad 23 mln zł brutto, złożyła firma ZNTK Mińsk Mazowiecki, podczas gdy Metro na ten cel chciało przeznaczyć 13,5 mln zł brutto.

Konieczność przeprowadzenia napraw głównych wynika z norm przebiegowych oraz parametrów określonych przez producenta – już w tej chwili pierwsze składy stoją odstawione pod folią na terenie STP Kabaty. Przetarg ogłoszony przez Metro tym razem obejmował 14 z 18 sześciowagonowych pociągów Alstom Metropolis 98B. Po pierwszym nieudanym przetargu spółka zdecydowała się dokonać napraw czterech składów we własnym zakresie. W chwili obecnej nie zapadła decyzja odnośnie do kierunków działań, jakie Metro podejmie ws. naprawy kolejnych Metropolisów po nieudanym przetargu.

Więcej na temat napraw Alstomów i warunków przetargu przeczytasz w Monitorze.

Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Wielkopolska: EN57AL do naprawy na poziomie P4

Tabor i technika

Wielkopolska: EN57AL do naprawy na poziomie P4

Mikołaj Kobryński 06 maja 2025

Public Transport Service zrealizuje naprawę rewizyjną EN57KM?

Tabor i technika

Koleje Małopolskie kupiły podzespoły po uszkodzonym EN57AL

Biznes

Koleje Śląskie poszukują wykonawcy naprawy rewizyjnej EN57KM

Prawo i polityka

Ex-zachodniopomorskie EN57AL już w barwach Kolei Małopolskich

Biznes

Pesa Mińsk Mazowiecki zajmie się Gamami

Tabor i technika

Pesa Mińsk Mazowiecki zajmie się Gamami

Michał Szymajda 01 czerwca 2023

Zobacz również:

Wielkopolska: EN57AL do naprawy na poziomie P4

Tabor i technika

Wielkopolska: EN57AL do naprawy na poziomie P4

Mikołaj Kobryński 06 maja 2025

Public Transport Service zrealizuje naprawę rewizyjną EN57KM?

Tabor i technika

Koleje Małopolskie kupiły podzespoły po uszkodzonym EN57AL

Biznes

Koleje Śląskie poszukują wykonawcy naprawy rewizyjnej EN57KM

Prawo i polityka

Ex-zachodniopomorskie EN57AL już w barwach Kolei Małopolskich

Biznes

Pesa Mińsk Mazowiecki zajmie się Gamami

Tabor i technika

Pesa Mińsk Mazowiecki zajmie się Gamami

Michał Szymajda 01 czerwca 2023

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij