Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Lubuskie zamawia naprawę dwóch SA134 z modyfikacjami

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
02-08-2017
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Lubuskie zamawia naprawę dwóch SA134 z modyfikacjami
fot. Therud CC BY-SA 3.0SA134-020 z Poznania do Kostrzyna na stacji Drawski Młyn
Województwo lubuskie ogłosiło przetarg na wykonanie okresowego przeglądu wg czwartego poziomu utrzymania (PU4) dwóch pojazdów kolejowych typu 218Md.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie czynności z zakresu utrzymania naprawczego wg czwartego poziomu utrzymania (PU4) oraz czynności dodatkowe w dwóch pojazdach szynowych typu 218Md – serii SA134-020 i SA134-021. Otwarcie ofert planowane jest na 6 września. 

Prace dodatkowe zaplanowane przez województwo dotyczą systemu informacji pasażerskiej. Po pierwsze, trzeba go dostosować do przepisów prawa, a po drugie – rozbudować. Pojazdy mają zostać wyposażone w system informacji wizualnej (zewnętrzny i wewnętrzny) oraz dźwiękowej (wewnętrzny), tablice zewnętrzne czołowe i boczne w technologii LED i cztery wewnętrzne monitory LCD. Wykonawca musi też dostarczyć sterownik systemu informacji. 

Kryterium ceny nie będzie jedynym przy wyborze wykonawcy. Da ono tylko 60 procent punktów. Ważny będzie też termin wykonania (20 pkt.) i okres udzielonej gwarancji (20 pkt.). Szacunkowa wartość zamówienia to aż 1 306 352.63 euro netto. Prace trzeba wykonać w ciągu 115 dni od podpisania umowy.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Opolskie SA134 w nowych barwach [więcej zdjęć]

Fotorelacje

Opolskie SA134 w nowych barwach [więcej zdjęć]

Jakub Madrjas 17 października 2017

Dolnośląskie Zakamarki IV

Pasażer

Dolnośląskie Zakamarki IV

inf. prasowa 14 marca 2017

Spalinowe pociągi Pesy do serwisu

Tabor i technika

Spalinowe pociągi Pesy do serwisu

lk, Rynek Kolejowy 01 sierpnia 2016

Opolskie: Sprawne były tylko cztery szynobusy

Pasażer

Opolskie: Sprawne były tylko cztery szynobusy

Damian Kapinos 02 marca 2016

Po wypadku na Opolszczyźnie pociągi Pesy wyłączone z eksploatacji

Tabor i technika

Po wypadku na Opolszczyźnie pociągi Pesy wyłączone z eksploatacji

jm/Damian Kapinos, Rynek Kolejowy 31 grudnia 2015

Zobacz również:

Opolskie SA134 w nowych barwach [więcej zdjęć]

Fotorelacje

Opolskie SA134 w nowych barwach [więcej zdjęć]

Jakub Madrjas 17 października 2017

Dolnośląskie Zakamarki IV

Pasażer

Dolnośląskie Zakamarki IV

inf. prasowa 14 marca 2017

Spalinowe pociągi Pesy do serwisu

Tabor i technika

Spalinowe pociągi Pesy do serwisu

lk, Rynek Kolejowy 01 sierpnia 2016

Opolskie: Sprawne były tylko cztery szynobusy

Pasażer

Opolskie: Sprawne były tylko cztery szynobusy

Damian Kapinos 02 marca 2016

Po wypadku na Opolszczyźnie pociągi Pesy wyłączone z eksploatacji

Tabor i technika

Po wypadku na Opolszczyźnie pociągi Pesy wyłączone z eksploatacji

jm/Damian Kapinos, Rynek Kolejowy 31 grudnia 2015

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5