NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Lubelskie: Projekt rozbudowy Nadwiślańskiej Kolei Wąskotorowej

| jar, Rynek Kolejowy 15.07.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-07-15 16:38:12 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
w Wolsztynie za 10% tej kwoty można odpalić kilka parowozów, ale tam samorząd ma to w d...
2014-07-15 20:59:52 Autor: @wdr
---.gl.digi.pl
No chyba nie. Wolsztyn przeje tą kasę i wyleci gdzieś bokiem, a tu finansuje się KONKRETNE obiekty. Przynajmniej samorządy wiedzą na co ta kasa idzie, bo z Wolsztynem było tak, że nie wiadomo gdzie szła :)
2014-07-16 07:24:39 Autor: Roman Diesel
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Skończ już jojczyć o tom zas*anym Wolsztynie. Nikogo to już nie obchodzi. Niech sobie zarasta, bo to już bokiem wychodzi ciągłe czytanie debilnych komentarzy. Pisz lepiej do władz, do sponsorów, do Howarda. Może znajdziesz bogatego wujka, który sypnie kasą, na razie taka pisanina wszystkich tylko wkurza.
2014-07-18 12:46:04 Autor: Pit
---
Super. Po Nadmorskiej kolejne wąskie tory, w które będą włożone konkretne pieniądze. Zastanawiam się tylko, czy zakup parowozu nie jest trochę porywaniem się z motyką na słońce. Czy naprawdę warto. Nie to, żebym był przeciwnikiem czajników - WRĘCZ PRZECIWNIE - KOCHAM JE - i oby było ich jak najwięcej pod parą. Tylko czy przy obecnej, powszechnej na wąskich i normalnych torach, mizerii finansowej czynny parowóz nie jest zbyt drogą zabawką. Pomijam dostępność obsługi (maszyniści, pomocnicy z uprawnieniami) i początkowy koszt doprowadzenia parowozu do ruchu ale te wszystkie rewizje,dopuszczenia, częste terminy napraw przeglądów (których nie bardzo ma już kto robić)... No chyba, że przepisy dotycz. parowozów wąskotorowych są inne i tym samym koszty utrzymania parowozu nie biją aż tak bardzo p[o kieszeni jego właściciela. Bo po co wydawać grube pieniądze na uczynnienie parowozu jeśli później albo szybko(po 2 -3 latach) pójdzie w krzaki albo będzie zarzynał finansowo...
Tak czy inaczej super wiadomość. Oby się udało.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS