NUMER 09/2022
NUMER 09/2022
Temat numeru:
Innotrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Lubelskie: Prace na linii nr 7

| jar, Rynek Kolejowy 31.05.2018 6,8k

Lubelskie: Prace na linii nr 7
fot. jar
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Za kilkanaście dni minie rok, od kiedy został wstrzymany ruch pociągów na linii nr 7 i rozpoczęła się modernizacja trasy. Postanowiliśmy się przyjrzeć, jaki jest postęp prac na lubelskim odcinku modernizowanej magistrali.
Prace na linii kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin o wartości niespełna 4 mld zł to jedno z najważniejszych zadań inwestycyjnych zapisanych w Krajowym Programie Kolejowym do 2023 r. Jego realizacja ma skrócić czas przejazdu oraz poprawić komfort korzystania z infrastruktury kolejowej. W ramach inwestycji zaplanowano kompleksową modernizację infrastruktury, obejmującą m.in. wymianę nawierzchni, przebudowę stacji kolejowych, budowę nowych mostów i wiaduktów, modernizacje infrastruktury pasażerskiej. Nowy będzie również system sterowania ruchem kolejowego, który będzie prowadzony z kilku lokalnych centrów sterowania. Dla zapewnienia bezpieczeństwa zmodernizowane będą przejazdy kolejowe, powstaną lub przebudowane zostaną przejścia podziemne. Dla usprawnienia realizacji inwestycji większą część modernizowanej trasy zamknięto, a ruch kolejowy skierowano na objazdy.

Rozpoczęcie realizacji inwestycji "na gruncie" rozpoczęło się nie bez kłopotów. Największym problemem był wybór wykonawcy robót z zakresu automatyki i sterowania ruchem kolejowym, o czym można przeczytać tutaj. Jak informowaliśmy na naszym portalu, Ministerstwo Infrastruktury przyznało, że jest ryzyko niezakończenia inwestycji w terminie.

Znaczna część zadania realizowana jest na terenie województwa lubelskiego. Jakie jest obecnie zaawansowanie prac między Dęblinem a Lublinem można obejrzeć na zdjęciach wykonanych 29 maja.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Lubelskie (1122)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje

Wiecej z regionu:

Lubelskie (1122)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 09/2022
NUMER 09/2022
Oddajemy w Państwa ręce wyjątkowy, dwujęzyczny numer "Rynku Kolejowego" przygotowany na targi Innotrans 2022. Warto przeczytać rozmowy z prezesami PKP SA, PKP PLK, UTK, Pesy, Siemens Mobility, Kolei Śląskich... oprócz tego piszemy o stanie bezpieczeństwa na kolei w Polsce i Europie, słynnym bilecie za 9 euro w Niemczech i o obiecującym kierunku ekspansji dla polskich firm z branży kolejowej. Zapraszamy do lektury! 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5