NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Lokomotiv kupuje Gamę Marathon

| jm, Rynek Kolejowy 07.07.2015 187

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-07-07 12:16:41 Autor: Dudzio
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Opłaca im się utrzymywać tylko jedną lokomotywę danego typu?
2015-07-07 12:25:55 Autor: abc
---.adsl.inetia.pl
@Dudzio jak Pesa dała dobrą promocję to opłaca im się :)
2015-07-07 12:32:46 Autor: piska
---.play-internet.pl
Pesa nie ma kasy, bierze kredyty i sprzedaje wszystko w promocji żeby mieć na budowę Dartów
2015-07-07 13:54:39 Autor: krzysiek
---.101.12.121
Ciekawe kiedy wreszcie nasz narodowy przewoźnik PKP Cargo weźmie się za zakupy nowych fabrycznie lokomotyw, może własnie polskie produkty znalazłyby się u nich w parku taborowym.
2015-07-07 13:57:43 Autor: grubas z Bydgoszczy
---.play-internet.pl
Narodowy przewoźnik cargo powinien kupować tylko od narodowego producenta taboru czyli z pędy. Newag może sobie klejąca wagony węglarki bo do niczego innego się nie nadają.
2015-07-07 14:16:06 Autor: truckman
---.static.3s.pl
Narodowy przewoźnik kupuje nowe lokomotywy, ale z zagranicy bo firmą polskim nie dał szans nawet w warunkach przetargu.
2015-07-07 16:53:24 Autor: gość
---.dynamic.chello.pl
kupuje lokomotywy z zgranicy ponieważ maja one homologacje na jezdzenie w danych krajach,a wiemy jak ciezko jest to uzyskac polskim producentom,przyklad Linka.
2015-07-07 17:06:33 Autor: vvvvvvvvvvvvvvv
---.icpnet.pl
A wiecie czemu Polski tabor nie uzyskuje dopuszczenia na zachodzie, bo zachodni na terenie polski dostaje z marszu jak tylko jest propozycja o dopuszczenie. Gama jak większość produktu Pesy. Natomiast ktoś tu pisał o Newagu, nie ustosunkuję się do całości produkcji ale jeśli chodzi o Gryfina i Dragona to Pesa jest z Gamą w czarnej dupie. Na wszystkie trzy mam autoryzację i na wszystkich trzech pracowałem.
2015-07-07 18:52:19 Autor: Gubernator Kalifornii
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

Gubernator Kalifornii
W odpowiedzi na post Dudzio:
"Opłaca im się utrzymywać tylko jedną lokomotywę danego typu?"
Chłopie, przecież to firma prywatna dużo mniejsza niż PKP CARGO, czy DB. Więc ma mniejsze możliwości. Będzie się rozwijać, to będzie więcej kupować. Nic, tylko się cieszyć z tego zakupu.

Moje gratulacje dla Ecco i Lokomotiv (to w końcu jedna grupa kapitałowa).
2015-07-08 00:20:06 Autor: uny
---.dynamic.mm.pl
Do aut vvvvvvvvvvvvvvv

Zgadzam się z Tobą.Gamma się chowa przy Dragonie czy Gryfinie.
2015-07-08 08:24:39 Autor: maczy
---.devs.futuro.pl
"pierwsza spalinowa Gama (...) prowadzi pociągi pasażerskie od połowy ubiegłego miesiąca"

Pasażerskie. Taaaa...

http://rail.phototrans.eu/14,98999,0.html
2015-07-08 10:51:33 Autor: DarekP
---.246.68.18.skyware.pl
Mieli na myśli pierwszą "sprzedaną", a nie wyprodukowaną. SU160-001 jakoś sobie radzi, kilka padów było, ale jeździ. 002 była juz na naprawie gwarancyjnej, 003 chyba na takiej naprawie jest po weekendowym zgonie.
2015-07-08 12:58:06 Autor: cts
---.opera-mini.net
^^
Czyli że co? PIC kupił sprzęt, który nie do końca się sprawdza? Współczuję zatem pasażerom, którzy postawili na kolej zamiast auto. Oby tylko choroby wieku dziecięcego, bo inaczej ciężko będzie o pasażera, nie mówiąc już o kosztach utrzymania pojazdów.
2015-07-08 13:00:05 Autor: jondo
---.centertel.pl
Pozytywna informacja, udanego użytkowania życzę.
2015-07-08 15:12:35 Autor: mf
---.static.ip.netia.com.pl
Gamy na Podkarpaciu, jak podejrzewam, padają głównie z powodu słabo jeszcze przygotowanej obsługi. Po prostu maszyniści się uczą, a nie ma kto ich nauczyć, bo nie ma stałych ludzi oddelegowanych z Pesy na tych pociągach..
2015-07-08 21:56:10 Autor: kaol
---.97.25.244
Milo slyszec pozytywne opinie Dragonie
2015-08-05 14:51:49 Autor: ISEDR
---.dynamic.gprs.plus.pl
No i cud techniki z PESA klękł niedaleko Biłgoraja… Załatwianie ściągania defekta w trakcie… Coś szybko się zepsuła jak na 100% bezawaryjny sprzęt.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5