NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Łódzkie: do sierpnia 3 kolejne jednostki AKŁ

| kf, Rynek Kolejowy 22.01.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2012-01-22 10:17:05 Autor: fastcracker
---.xdsl.centertel.pl

fastcracker
pewnie trafią na interegio tak jak 5 AKMów
2012-01-22 12:22:23 Autor: Susełek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@fastcracker: AKMy są trzy, nie pięć (3003,3004,3005) ;)
2012-01-22 13:08:50 Autor: cin
---.94.20.1
szkoda że tylko 4 wyremontują..
2012-01-22 13:49:24 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Ile lat jeszcze będą pudrować ten szmelc? Pora na zakupy nowych ezt.
2012-01-22 14:23:24 Autor: lysypr
---.toya.net.pl
spokojnie będą zakupy nowych i to odrazu 20 w ramach ŁKA kibelki mają śmigać tam gdzie będzie się kończył zasięg ŁKA (żecz jasna w obrębie województwa) Co ciekawe nowe EZTy mają być 2 członowe lecz z możliwością wstawienia dodatkowych członów gdy potoki pasażerskie się zwiększą ( coś tak szemrają w UM)
2012-01-22 15:30:16 Autor: Zdun
---.48.145.59.zwmedia.pl
2 człony na ŁKA to za mało... np do Zduńskiej Woli 3 człon jest prawie po brzegi pełen o każdej porze
2012-01-22 17:13:22 Autor: bozia
---.range86-133.btcentralplus.com
Po dosyć nie udanym zakupie ED59 (awaryjność, oraz duża cenna za 4 człon), łódzkie nie jest już takie ufne, co do kupowania nowego taboru.
2012-01-22 18:22:06 Autor: antypesowiec
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
ED59 jest trójczłonem i raczej mało się psuje. @bozia chodzi Ci chyba o ED74, które teraz stacjonują w Krakowie a które psują się na potęgę, bo tabor ten miał jeździć tylko Łódź-Warszawa i do tego został przystosowany a nie do relacji Kraków-Poznań, Kraków-Warszawa, Warszawa-Poznań itd
2012-01-22 18:36:40 Autor: bozia
---.range86-133.btcentralplus.com
@antypesowiec

ED59 został wyprodukowany jak czteroczłon, choć UM Łódź zamawiał trójczłon. Niestety, PESA za dużo sobie liczyła za 4 człon, więc zamawiający zrezygnował.

ED59 są również tak samo awaryjne, jak ED74. W roku 2011, w ciągu miesiąca wiele razy jeździł do Idzikowic/Bydgoszczy w celu napraw itp.
2012-01-22 21:46:40 Autor: lysypr
---.toya.net.pl
@ Zdun tyle, że teraz pociągi do Zduńskiej Woli mają częstotliwość zaćmienia słońca, po uruchomieniu ŁKA częstotliwość ma wynosić 30 minut. Tak poza tym rozpoczęły się prace budowlane w ramach pierwszego etapu ŁKA (budowa peronów) niestety walka by miały wysokość 760 mm jest przegrana, perony będą miały wysokość 550 mm
2012-01-22 21:49:14 Autor: scorpio
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do tego dochodzi popsuty ED73, przez co czasami na łódzkich IR śmigają plastiki z PR Katowice (del. PR Bydgoszcz). Poza tym w pierwszej kolejności powinny one kursować na linii do Kutna i Łowicza oraz do Poznania (obsługa kiblowa) w pociągach Regio.
2012-01-22 23:01:41 Autor: Xtomek
---.skomur.pl
Jeżeli praca U.M. w Łodzi w ramach przygotowania do ŁKA ma polegać na \\\"pudrowaniu\\\" starych 30 letnich złomów to ja dziękuje do tego z naszych pieniedzy , o ile mnie pamięć nie myli to miały być zupełnie nowe pociągi , do tego ile razy nie jade trasą Łódź Kaliska-Zgierz-Kutno to jeszcze ani razu nie widziałem ani jednej wyremontowanej jednostki , zamiast tego jeżdzą stare kible PR z Bydgoszczy i Torunia więc gdzie te nasze Łódzkie nowe Jednostki AKM-y wszystkie stacjonują niech ktoś mi powie ? Bo ja jak żyje to ani razu jeszcze ich nie widziałem na swoje oczy !
2012-01-22 23:30:31 Autor: bozia
---.range86-133.btcentralplus.com
@Xtomek

Pojedź iR z Łodzi do Warszawy, a się dowiesz... ;)
2012-01-23 10:03:20 Autor: przewoz
---.play-internet.pl
@bozia: to dlatego wczoraj wieczorem na IR z Łodzi do Warszawy widziałem EN57-10xx potocznie znanym jako \"full plastic\"?
No bo właśnie ten pojechał, a nie AKM/AKŁ...
2012-01-23 20:18:38 Autor: siostra Stefania
---.is.net.pl
Pudrowanie TRUPÓW!!!!
ile lat będziemy w czółówce Europy w pudrowaniu?
to już 60 LAT !! TRADYCJA EN 57 JEST NAJWAĹťNIEJSZA
dobre hasło na EURO2012 :50 YEARS EN57- TRADITION IS THE MOST IMPORTANT
2012-01-24 00:13:44 Autor: bozia
---.range86-133.btcentralplus.com
@23/01/2012 10:03 Autor: przewoz
---.play-internet.p

Może trafiłeś na kurs obsługiwany przez ED59... Często łapie defekty itp. przez co, nie rzadką na jego kursie jeżdżą EN57.

 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS