NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Łódź Fabryczna: Koniec „testu systemu” informacji

| Kasper Fiszer 19.01.2018 72

Łódź Fabryczna: Koniec „testu systemu” informacji
Dworzec Łódź Fabrycznafot. Kasper Fiszer
Z tablic informacyjnych na dworcu Łódź Fabryczna zniknął napis o teście systemu. PKP PLK poinformowała bowiem, że uzupełniła braki w systemie informacji pasażerskiej, co umożliwiło przejście do normalnego funkcjonowania ekranów.
Dworzec Łódź Fabryczna funkcjonuje już od ponad roku. Tymczasem niemal do tej pory wszelkie elektroniczne tablice informacyjne działały w trybie testowym. Na wszystkich wyświetlaczach peronowych oraz na zbiorczych ekranach prezentujących najbliższe przyjazdy i odjazdy nieustannie pojawiała się informacja o testowym charakterze ich działania wraz z sugestią, by danych nie traktować w sposób wiążący. Mimo to z naszych obserwacji wynikało, że w znakomitej większości przypadków informacje podawane były w sposób prawidłowy i zgodny ze stanem faktycznym.

PKP PLK: konieczne było uzupełnienie systemu informacyjnego

Komunikaty budziły jednak obawy naszych czytelników, którzy nie byli pewni prawidłowości działania systemu informacyjnego. Ich obawy są już jednak nieaktualne – po trzynastu miesiącach od uruchomienia tablic zniknął z nich dodatkowy napis. – Od środy rano system działa już bez komunikatu o testach – poinformował nas Karol Jakubowski z Zespołu Prasowego PKP Polskich Linii Kolejowych.

Jaka była przyczyna tak długiego działania ekranów w trybie testowym? – System dynamicznej informacji pasażerskiej musiał być uzupełniony – stwierdza jedynie nasz rozmówca. – Na czas prac na wyświetlaczach była wskazana informacja o testach – dodaje przedstawiciel zarządcy infrastruktury.

Problemy z informacją również na dworcu autobusowym

Przypomnijmy, że problemy z informacją pasażerską dotyczą także autobusowej części dworca, która zarządzana jest przez Zarząd Dróg i Transportu Urzędu Miasta Łodzi. Od momentu otwarcia nie uruchomiono ani jednego okienka kasowego czy informacyjnego. Choć bilety autobusowe chciała sprzedawać Łódzka Kolej Aglomeracyjna, ostatecznie do współpracy z jednym z przewoźników nie doszło i na terenie dworca nie ma możliwości zakupu biletu na żaden z kursów korzystających z Wielostanowiskowego Przystanku Autobusowego, jak oficjalnie nazywany jest zespół stanowisk.

Wciąż nie ma też zagregowanej informacji o rozkładzie jazdy w internecie. Od wielu miesięcy ZDiT zapowiada przygotowanie witryny internetowej, na której zaprezentowane będą dane dotyczące wszystkich korzystających z WPA przewoźników, ale wciąż do jej otwarcia nie doszło. Jedynym kompletnym źródłem informacji pozostaje więc rozkład jazdy wydrukowany na zwykłej kartce papieru i powieszony na szybie jednego z nieczynnych okienek kasowych.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5