NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Link spodobał się niemieckim przewoźnikom

| inf. prasowa Pesa 22.02.2017 718

Link spodobał się niemieckim przewoźnikom
Pesa Link dla NEB w BerlinieFot. Pesa
Niemieccy przewoźnicy mieli okazję do zapoznania się z Linkiem wyprodukowanym przez Pesę dla NEB podczas spotkania Grupy ds. Pojazdów stowarzyszenia BAG.
BAG (Bundesarbeitsgemeinschaft der Aufgabenträger ) jest instytucją zrzeszającą 27 związków wykonujących zadania organizacji kolejowego ruchu regionalnego w całych Niemczech.
W ramach BAG działa 10 Grup Roboczych, których głównym celem jest wymiana doświadczeń oraz wspólne reprezentowanie interesów. Członkowie stowarzyszenia odpowiadają za przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i określenie wymagań stawianym pojazdom, organizują także przetargi na usługi przewozowe.

Grupa ds. pojazdów spotkała się w tym roku w Berlinie. 21 lutego, w ramach którego to spotkania odbył się przejazd Linkiem eksploatowanym przez Niederbarnimer Eisenbahn (NEB). Spotkanie odbyło się w centrum obsługi klienta NEB Kundencenter na dworcu Berlin-Lichtenberg, a jego uczestnicy zapoznali się z Linkiem podczas przejazdu na trasie Berlin-Lichtenberg – Alt Rosenthal – Berlin-Lichtenberg.

– Link zebrał dobre opinie, a to cieszy szczególnie, bo członkowie Grupy ds. Pojazdów BAG to najlepsi na niemieckim rynku specjaliści odpowiadający za zakupy taboru. Podczas przejazdu chwalili komfort podróży, przestronne wnętrze i wyciszenie wnętrza, z uznaniem wypowiadali się także o designie pojazdu – powiedziała Aleksandra Speier odpowiedzialna za projekt Link NEB w Pesie.

Wyprodukowane przez Pesę Linki to pierwsze polskie pojazdy szynowe, które uzyskały homologację i zostały dopuszczone do ruchu na terenie Niemiec. Są eksploatowane przez NEB od września 2016 roku. Wożą pasażerów na trasach regionalnych wokół stolicy, obsługują między innymi połączenie Berlin – Kostrzyn. Do tej pory każdy z nich przejechał ponad 100 tysięcy kilometrów, przewoźnik jest z nich zadowolony i nie wyklucza zakupu kolejnych spalinowych pojazdów.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Berlin (332)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Berlin (332)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5