NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Linia kolejowa E20: Rozpoczął się drugi etap modernizacji

| PKP PLK 15.05.2014 239

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-05-15 14:25:16 Autor: 12112
---.tktelekom.pl
Kto robi tą modernizację?
2014-05-15 15:12:04 Autor: Robert Wyszynski
---.adsl.inetia.pl
Korytarz E 20 (wschodni) trzeba skończyć - tak czy inaczej - wprowadzając tam sukcesywnie V = 160 km/h (na razie jest do Siedlec, potem małymi kawałkami 140).

I wpuścić ED 74 po naprawach jako poc. regionalne, przyspieszone z dobrym czasem jazdy relacji Warszawa - Siedlce - Terespol.
2014-05-15 19:34:52 Autor: Bozia
---.33.11.114

Bozia
W odpowiedzi na post Robert Wyszynski:
"Korytarz E 20 (wschodni) trzeba skończyć - tak czy inaczej - wprowadzając tam sukcesywnie V = 160 km/h (na razie jest do Siedlec, potem małymi kawałkami 140).

I wpuścić ED 74 po naprawach jako poc. regionalne, przyspieszone z dobrym czasem jazdy relacji Warszawa - Siedlce - Terespol."
ED74 już jeździły w tej relacji.
2014-05-16 16:23:03 Autor: podróżnik
---.tktelekom.pl
Wykonawcą jest konsorcjum hiszpańskie PolAqua, Vias, Dragados, Elektren. Podwykonawcy z Polski.
Kombinują jak koń pod górkę. Przeleciała im przeszło połowa czasu na kontrakt, zaawansowanie robót na poziomie 10%.
2014-05-20 12:33:28 Autor: kamil20
---.gl.digi.pl
w koncu , cos ruszyło , oby tak dalej , jeszcze potem w białej , magdalenka przed malaszewiczami i malaszewicze i bedzie cały odcinek uuhuhuhuhuh
2014-05-20 13:09:13 Autor: życzliwy
---.dynamic.chello.pl
@ Robert Wyszynski

Korytarz E 20 (wschodni) trzeba skończyć - tak czy inaczej - wprowadzając tam sukcesywnie V = 160 km/h (na razie jest do Siedlec, potem małymi kawałkami 140).
----------------------------
Dla kogo? Czy naprawdę nie ma pilniejszych rzeczy do zrobienia?

I wpuścić ED 74 po naprawach jako poc. regionalne, przyspieszone z dobrym czasem jazdy relacji Warszawa - Siedlce - Terespol.
---------------------------
żeby ładnie wyglądały na imprezie otwarcia linii, takie pendolino w miniaturze.
2014-05-23 07:55:28 Autor: cała prawda
---.lukman.pl
Wykonawcą jest konsorcjum hiszpańskie PolAqua, Vias, Dragados, Elektren.

Dla drogich czytelników:

CAŁE KIEROWNICTWO TYCH BUDÓW TO DAWNI PRACOWNICY PNI WARSZAWA.
2014-05-23 08:10:57 Autor: krecik
---.lukman.pl
do cała prawda

Wykonawcą jest konsorcjum hiszpańskie PolAqua, Vias, Dragados, Elektren.
Wymienione konsorcjum w 2013 roku zleciło firmom zajmującym się szukaniem dobrych pracowników znalezienie 10 kierowników budów oraz pracowników zajmujących się organizacją i obsługą logistyczno dużych budów -wypadło na dawnych pracowników PNI.

Roboty torowe zaczęto tego roku .
Mieszkańcy Siedlec, Łukowa i Międzyrzeca Pod. są pełni podziwu, tempo prac naprawdę jest imponujące.
Nikt na pracowników tych budów nie powie złego słowa.

Mogę dojść do wniosku ,że za opóźnienie prac na odcinku Łódź-Warszawa są odpowiedzialne białe kołnierzyki zwane biurokracją.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5