NUMER 11/2022
NUMER 11/2022
Temat numeru:
Przewozy intermodalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Linia 8: Przetarg na komunikację zastępczą Warka – Radom

| Roman Czubiński 10.12.2019 2,1k

Linia 8: Przetarg na komunikację zastępczą Warka – Radom
Zdjęcie ilustracyjnefot. Grzegorz Kocięga
Koleje Mazowieckie ogłosiły przetarg na obsługę autobusowej komunikacji zastępczej między Warką a Radomiem. Autobusy mają kursować tam między 12 stycznia a 30 czerwca przyszłego roku. Przewoźnik wymaga wysokiego standardu i stosunkowo młodego wieku autobusów zastępczych.
Zamówienie podzielono na dwie części. Główną różnicą między nimi jest typ taboru. Zadanie pierwsze obejmuje przewozy autobusami niskowejściowymi lub niskopodłogowymi, drugie zaś – wysokopodłogowymi o charakterze zbliżonym do turystycznych (w obu przypadkach zamawiający zastrzegł jednak, że chodzi o tabor międzymiastowy). Praca przewozowa w drugiej części (683 121 wozokm) jest większa d pierwszej (455 414 wozokm). Oferty dla obu części można składać osobno.

Większość punktów w postępowaniu przetargowym można uzyskać za kryterium najniższej ceny (70% w części I lub 74% w II). Pozostałe 30% lub 26% może być przyznane za wiek taboru – KM zależy na obsłudze linii autobusami wyprodukowanymi nie wcześniej, niż w roku 2011. Pracownicy obsługujący autobusy zastępcze muszą być zatrudnieni na umowę o pracę.

Oprócz wieku taboru ważną rolę w specyfikacji odgrywa jego wyposażenie i parametry. Autobusy muszą mieć klimatyzację przestrzeni pasażerskiej, system lokalizacji GPS i elektroniczne wyświetlacz czołowe. Każdy pojazd musi mieścić co najmniej 70 pasażerów, w tym odpowiednio 35 (część I) lub 50 (część II) na miejscach siedzących. Wymagane jest spełnienie normy emisji spalin Euro V. W każdej z części KM wymagają od oferentów dysponowania co najmniej 10 autobusami do wykonywania regularnych przewozów i 3 rezerwowymi. Minimalna długość autobusu wynosi 11, a maksymalna – 15 metrów.

Oferty można składać do 12 grudnia. Wprowadzenie komunikacji zastępczej KM uzasadniają ograniczoną przepustowością linii 8 podczas modernizacji linii. Obecnie podawany termin zakończenia prac na całej linii to połowa 2021 roku.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Przetargi
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5