NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Linia 356: więcej połączeń czy dłuższe składy?

| Roman Czubiński 06.11.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-11-06 09:48:39 Autor: e1
---.26.8.244
Sprawa jest prosta - dołożyć człony środkowe do posiadanych pojadów. Ale to zbyt trudne i łatwe do oprotestowania ;)
2014-11-06 09:59:32 Autor: Kajetan
---.155.178.2
Wydaje się, że najlepszym, bo najszybszym rozwiązaniem problemu braku taboru byłoby odkupienie używanych, a ostatnio odstawionych pojazdów typu SN83 (DH-2) albo SN84 (VT614) od Kolei Śląskich.
Są to pojazdy po naprawach głównych przeprowadzonych zaledwie kilka lat temu, więc mogłyby posłużyć jeszcze dobrych kilkanaście lat.
Nie są to pojazdy niskopodłogowe, ale są i to od zaraz, a nie za X lat i to jest ich główną zaletą. I co ważne kosztują pewnie 1/3 ceny nowoczesnego pojazdu o tej samej pojemności.
2014-11-06 10:00:17 Autor: Pasztun
---.dynamic.chello.pl
^^^ Sprawa jest jeszcze prostsza. Za chwilkę KW wydzierżawią od PESY cztery Linki.
2014-11-06 10:08:57 Autor: soad
---.dynamic.chello.pl
obecnie pociąg do Krakowa z Katowic jedzie ze średnią ok. 36 km/h
PKP Polskie Linie Kolejowe dostały 268 mln euro kredytu na modernizację linii kolejowej z Katowic
do Krakowa. Na 58-kilometrowej trasie pociągi będą mogły jeździć nawet 160 km/godz - czytamy
w komunikacie.
Modernizacja linii ma rozpocząć się jeszcze w tym roku i potrwa do końca 2016 roku.
Modernizacja "trwa" od 2010.
Jak łatwo policzyć oszałamiające tempo to około 50 metrów/dzień.
2014-11-06 10:10:41 Autor: gość
---.dynamic.chello.pl
Jak to co zrobić żeby poprawić sytuacje ?

Ułożyć rozkłąd jazdy tak by nikomu nie pasował na dojazdy :)

i po problemie ba nawet zostaną dodatkowe szynobusy:)
2014-11-06 10:11:31 Autor: szparag
---.static.chello.pl
"cykl zamówienia i produkcji będzie trwał ok. 3-4 lat"

A przetarg na SZT z terminem dostawy 30 dni?
2014-11-06 10:14:09 Autor: Pn11
---.static.ip.netia.com.pl
A bydgoska część tej linii leży odłogiem. Szkoda, bo mogłoby być podobnie.
2014-11-06 10:18:44 Autor: zgroza
---.play-internet.pl
A wagony doczepne do szynobusów? Oblot w Wągrowcu nie powinien być problemem.
2014-11-06 10:26:52 Autor: aa
---.58.199.92
I znowu Koleje Wielkopolskie zrobiły bubla! Owszem można kupić bilet przez interneet, ale nie można kupić ze zniżką 30% dla posiadaczy karty wielkopolskiej
2014-11-06 10:33:27 Autor: mnb
---.229.155.26.atman.pl
Proponuję wdrożyć sprawdzone rozwiązanie PR-ów z relacji Lublin-Rzeszów.

Trzeba rozbić relację Poznań-Wągrowiec na dwie: Poznań-Sława Wlkp. i Sława Wkp.-Wągrowiec. Należy zapewnić podróżnych o "dobrym skomunikowaniu" (10-15 minut na przesiadkę), a potem sukcesywnie wydłużać skomunikowanie (do 40 minut), a odjazdy zaplanować tak, by trzeba było przechodzić na inny peron.

I problem nadpopytu się rozwiąże.
2014-11-06 10:46:26 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
To jest typowa dowozówka, więc mi prywatnie wydaje się, że lepiej byłoby jeździć mniejszym taborem (albo tym, co jest), ale częściej, niż większym i rzadziej.
Na ile pozwoli jednotor, to już inna sprawa.
2014-11-06 10:59:49 Autor: aa
---.58.199.92
Przestańcie się naśmiewać. Województwo Wlkp jest jednym z nielicznych w Polsce gdzie kolej się nie zwija
2014-11-06 11:21:45 Autor: Rafał
---.icpnet.pl
Zdecydowanie lepszym wyjściem jest zwiększenie częstotliwości. Nie bałbym się o przepustowość Sława-Wągr - przecież część pociągów może swobodnie jechać w relacji: POZ-MurGośl. Ale oczywiście odcinek: Główny-Garbary-Wschód może przyhamować ambicje budowy fajnej trasy aglomeracyjnej.
2014-11-06 11:43:02 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
@aa:
Nie zwija? A Zbąszynek-Leszno i Leszno-Jarocin?
2014-11-06 12:09:13 Autor: ziomek
---.sta.asta-net.com.pl
@aa:
Sobotnie popłudnie, połączenie Poznań - Piła: 16:56 i 20:58. Owszem do niedawna między nimi jeździł TLK i można by powiedźieć, że to PKP Intercity zawaliło, ale władze województwa widząc taką wyrwę w połączeniach mogłyby zagęśćić swoje połączenia. Zatem w moim dotychczasowym odczuciu jako pasażera - za sprawą bierności władztw województwa - kolej w Wielkopolsce się zwija. Obecna oferta to kpina i zaniedbywanie północnej Wielkopolski, raz poprzez kiepski tabor, dwa poprzez kiepską infrastrukturę, trzy poprzez pogarszające się połączenia.
2014-11-06 12:12:17 Autor: wasiu
---.static.korbank.pl
Te potoki podróżnych to jest nic innego jak powrót do normalności jaką mieliśmy jeszcze w latach 90. kiedy na liniach lokalnych zbiegających się w Poznaniu, Wrocławiu czy Bydgoszczy kursowały składy czterech Bip, często zapchane do granic możliwości. Czy w Wielkopolsce nie dysponują już żadnymi wagonami piętrowymi, żeby wzmocnić kursy do Wągrowca? A może by zamówić perspektywicznie piętrowe spalinowe zespoły trakcyjne w systemie push&pull?
2014-11-06 12:12:35 Autor: pasazer1
---.play-internet.pl
Zrobić dwa pociągi na dobę o 4.16 i 13.27 - ogłosić że składy jeżdżą puste i się nie finansuje i zamknąć linię - przecież wszyscy kochamy samochody a drogę 196 kończą modernizować - można by zrobić tam zamiast torów fantastyczną drogę rowerową Poznań- Bydgoszcz.
PS 4 lata będą produkować trzy szynobusy ? Kuzyn Kazio z młotkiem i lutownicą ?
2014-11-06 12:16:25 Autor: pasazer1
---.play-internet.pl
@ziomek
Nie zapeszaj - modernizacja linii do Piły jest jednym ze sztandarowych projektów nowego dofinansowania - zrobią, puszczą ruch, ludzie rzucą się jak na mięcho za komuny i znowu będzie problem z nierównowagą pomiędzy podażą i popytem - ciekawe że PB nie ma takich hamletowskich dylematów - puścić autobus bo jest kupa chętnych czy może raczej nie ?.
2014-11-06 12:39:02 Autor: rysiekchaszcz
---.235.121.206

rysiekchaszcz
W odpowiedzi na post soad:
"obecnie pociąg do Krakowa z Katowic jedzie ze średnią ok. 36 km/h
PKP Polskie Linie Kolejowe dostały 268 mln euro kredytu na modernizację linii kolejowej z Katowic
do Krakowa. Na 58-kilometrowej trasie pociągi będą mogły jeździć nawet 160 km/godz - czytamy
w komunikacie.
Modernizacja linii ma rozpocząć się jeszcze w tym roku i potrwa do końca 2016 roku.
Modernizacja "trwa" od 2010.
Jak łatwo policzyć oszałamiające tempo to około 50 metrów/dzień."
Chłopie już jesteś nudny. To nie ten rejon kraju i nie te linie. Czy ty przygłupie myślisz że coś tymi postami wywalczysz. Podejrzewam że jesteś z PiS a więc odbierz KK i daj na kolej a nie produkuj się przymule.
2014-11-06 13:05:04 Autor: soad
---.dynamic.chello.pl
szanowny Ryśku - czy ja kogoś obrażam nazywając go przygłupem?
co do orientacji jestem hetero
politycznie skłaniam się ku RAŚ
właśnie ze względu na PIS
2014-11-06 13:23:16 Autor: soad
---.dynamic.chello.pl
Poznań - Wągrowiec ponad 50 km i 1 godzina jazdy to prawdziwy expres
Katowice Tarnów to 155km i więcej niż 4 godziny
od pięciu lat są pieniądze a roboty brak
stąd moja frustracja 36 km/h to zabytek nie linia
2014-11-06 13:47:52 Autor: pasazer1
---.play-internet.pl
@soad
Chłopie - wrzuć na luz - bo wytłumaczenie jest proste:
Katowice - Tranów to część międzynarodowej magistrali i transeuropejskiego korytarza transportowego
A Poznań - Wągrowiec to Poznań - Wągrowiec - jednotorowa, niezelektryfikowana lokalna linia. Skończą modernizację równoległej drogi to wszystko wróci do normy. Zresztą może ktoś tam ważny mieszka w tym Wągrowcu ?
Dwadzieścia lat temu pociąg z Poznania do Wrocławia też śmigał 1h40min - i co ? Opamiętali się i już nie śmiga. Ale za to ze względu na nowy tabor pociągi będą się zwać IC. Nic to że średnia 60km/h.
2014-11-06 15:00:10 Autor: Pasażer
---.158.219.141.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jestem klientem kolei wielkopolskich i jednocześnie codziennie korzystam z tej linii. W dalszym ciagu pociągi sa zapchane, a organizujących przewozy nie podejmują żadnych działań mających na celu natychmiastowo rozwiązać problem poprzez puszczanie podwójnych składów w godzinach szczytu. Ostatnio coraz częściej pociąg o godzinie 12:07 z Wągrowca do Poznania jest wypełniony pasażerami po brzegi. Ludzie jadą stłoczone a jakby było mało obsługa pociągów przestała już kontrolować prozaiczna rzecz jak klimatyzacja i ogrzewanie. W pociągach jest tak duszno, ze można zemdleć, okien w pociągach nie ma bo szynobusem maja niewielkie Ludwiki które nic nie dają. Jakością taboru i warunkami w jakich przewozi się ludzi powinny zostać opisane przez ogólnopolskie media - pociągi sa ciasne, nie ma miejsca na nogi, siedzenie sa z tandetnego plastiku. Już nie wspomnę o braku miejsca na największy bagaż. Linia z Wągrowca do Poznania padła ofiara własnej popularności, liczba pasażerów wzrasta a warunki i komfort podróży stoi w miejscu!
2014-11-06 15:01:44 Autor: Pasażer 001
---.158.219.141.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Przepraszam za błąd, miało być niewielkie lufciki.
2014-11-06 18:13:01 Autor: z torow plk
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post zgroza:
"A wagony doczepne do szynobusów? Oblot w Wągrowcu nie powinien być problemem."
W Wagrowcu nie. Ale już w Golańczy tak.
Po drugie trzeba mieć te wagony i to z indywidualnym ogrzewaniem. Bo zimą co proponujesz ? Dodatkowa parę kaleson/pól litra czy zniżkę "mrozową"
2014-11-06 18:18:35 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
Bo najlepszym wyjściem jest przebudowa niektórych as na trojczlonowe ( podobno były rozmowy naten temat w Pesie).
Oraz zageszczenie kursow przynajmniej na odc Poz - M G.
I nie oze być tak, ze w ciagu dnia sa kilkugodzinne 'dziuru" ( np. 9:10 i 12:40). No i lepsze rozplanowanie poc. w dni wolne.
2014-11-06 19:29:24 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
@ z torów PLK
Mistrzu mnie oskarżasz o wodolejstwo a sam teraz opowiadasz bajki dla grzecznych dzieci ;) Przebudowa SA132 czy SA134 na SA136 jest technicznie możliwa ale ... kosztowna więc UM z JE na pewno na to nie pójdzie. A kwestia dodatkowego szynozłoma nie wejdzie w grę ze względu na wysokie koszty ze strony PLK i koło się zamyka. Na częstsze pociągi też nie ma szans bo ... jest problem ze stertą zepsutych SA105/SA108 stąd chęć na Linki. Tylko, że jak Link się zepsuje to Karpiarze raczej go nie naprawią i będzie sobie stał a na Gołańcz pojedzie elegancki DAB.
2014-11-06 21:11:21 Autor: Damcio
---.icpnet.pl
Uważam, że za mało jest pociągów w szczycie komunikacyjnym z Poznania do Murowanej Gośliny. Jest pociąg o 15.52 a następny dopiero o 17.02. Brakuje pociągu ok 16.15-16.30
2014-11-06 21:21:06 Autor: z torów plj
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post scorpio:
"@ z torów PLK
Mistrzu mnie oskarżasz o wodolejstwo a sam teraz opowiadasz bajki dla grzecznych dzieci ;) Przebudowa SA132 czy SA134 na SA136 jest technicznie możliwa ale ... kosztowna więc UM z JE na pewno na to nie pójdzie. A kwestia dodatkowego szynozłoma nie wejdzie w grę ze względu na wysokie koszty ze strony PLK i koło się zamyka. Na częstsze pociągi też nie ma szans bo ... jest problem ze stertą zepsutych SA105/SA108 stąd chęć na Linki. Tylko, że jak Link się zepsuje to Karpiarze raczej go nie naprawią i będzie sobie stał a na Gołańcz pojedzie elegancki DAB."
Jezeli masz jakieś wici w KW to radzę zapytać czy są ( były) prowadzone rozmowy na ten temat z Pesą. Moje 'wróble' twierdzą' że byly.
Wszystko kosztuje - nawet śmierć. Co będzie to się okaże - i to już niedługo. I wtedy zobazymy kto jest "bajkopisarzem". A moze zaproponujesz oliwkową bipękoniecznie z (nie) śmiertelną SP45 na czele. Albo lepiej Ol49 ?
2014-11-07 08:02:40 Autor: Zzz
---.opera-mini.net
Podobny scisk jest na trasie poznań-kostrzyn nad odrą
2014-11-07 09:17:25 Autor: Romo
---.icpnet.pl
Też korzystam z KW. Jeżdżę z Biskupic do Murowanej. Tylko szlag mnie trafia na skomunikowanie tych pociągów po południu na stacji Poznań Wschód. Wjeżdżam z Biskupic a 5 minut wcześniej odjechał pociąg do Murowanej. Czy nie ma tam jakiś planistów z umiejętnością przewidywania...
2014-11-07 16:34:15 Autor: gość
---.152.145.189.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Faktem jest, że pociągi są zapchane, faktem jest, że klimatyzacja w szynobusach czasem słabo lub w ogóle nie działa, faktem jest też to, że siedzenia w szynobusach są z plastiku i nie są zbyt wygodne, ale linia Poznań - Wągrowiec to nie jest jakaś magistrala gdzie kursują expresy klasy premium tylko linia boczna gdzie kursują pociągi dowożące i odwożące ludzi do i z pracy i szkół. Odrobiną przesady byłoby wymagać komfortu klasy premium w pociągu jadąc nim pół godziny do Murowanej czy godzinę do Wągrowca. Tramwaje czy autobusy MPK w Poznaniu pełnią tą samą funkcję, często podróżuje się nimi równie długo, a standard jest podobny co w szynobusach do Wągrowca. Podobne siedzenia i podobnie mało miejsca i też często klimatyzacja i ogrzewanie nie działa tak jak powinna.
Podsumowując: daleki jestem od tego, żeby cieszyć się z tego co jest, ale jest szansa, że będzie lepiej. Problem został dostrzeżony i szuka się rozwiązania jak poprawić sytuację. Na początek dobre i to.
2014-11-07 16:37:46 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
@gosć
Oby hie tylko przed wyborami.
2014-11-07 16:50:31 Autor: gość
---.152.145.189.dsl.dynamic.t-mobile.pl
z torów plk
Moje wróble ćwierkają, że nie tylko o wybory tu chodzi.
2014-11-07 17:03:49 Autor: Morswin
---.static.ip.netia.com.pl
Sprawę można szybko unormować.
po pierwsze natychmiast zmienić godziny odjazdów pociągów,
po drugie zmniejszyć ilość pociągów jednoczesnie podnosząc ceny biletów
po trzecie dac Wieśkowi dofinansowanie na zakup busów ze szrotu w Niemczech
I nie będzie skarg na tłok i nie punktualność , gdyż muchy się nigdy nie skarżą, a za rok zlikwidowac połączenia i zaorać linię gdyż będzie nierentowna

Można ? Można :D Myśleć tylko trzeba
2014-11-08 07:38:53 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Szynobusy widocznie bardziej są potrzebne w Parczewie, gdzie wożą średnio 30 osób
2014-11-08 11:02:54 Autor: arrivederci
---.adsl.inetia.pl

arrivederci
Pomysł z dodatkowym członem jest najlepszy. Niskopojemne pojazdy są dobre na kursy pozaszczytowe lub uzupełniające, jak widać kolej wraca do łask, co widać tu czy na Lublin - Rzeszów. Podobnie z elektrycznymi - pojazdy 2- i 3- członowe są za krótkie, a w KM nawer 4-człony. Niestety tylko dodatkowe człony, bo łączenie pojazdów róznych producentów jest niemożliwe, bądź wymaga jazdy na 2 maszynistów...
2014-11-08 11:11:42 Autor: Pasażer1985
---.toya.net.pl
A może samorządy nauczą się w końcu, jak i PR i PKP, że:

1. linie o małym natężeniu powinien obsługiwać szynobus,
2. linie o większym natężeniu obsługuje większy SZT,
3. linie i kursy o dużym natężeniu mógłby obsługiwać większy skład wagonowy - przecież można zamówić lżejsze, niskopodłogowe wagony i do tego lokomotywę. W szczycie może jechać sobie skład np. 6-7 wagonowy z taką lokomotywą (nowa lokomotywa i nowe, lekkie wagony to mniejsze koszty). Oczywiście skład w opcji push-pull, bo przecież takie spalinowe też kursują w DE.

Dzięki takiemu rozwiązaniu - uwalniają się szynobusy, które można skierować na przywracanie kolejnych linii, które są np. nieczynne.

Wydłużenie trasy do Bydgoszczy na pewno zwiększyłoby potoki pasażerów w obu kierunkach. Remont linii od Gołańczy do Bydgoszczy i podniesienie prędkości spowoduje skrócenie czasu podróży między Bydgoszczą a Poznaniem. I tutaj na całej trasie mógłby kursować nowy skład wagonowy. Najlepiej jeszcze w wariancie push-pull.
2014-11-08 19:47:01 Autor: z torów plk
---.dynamic.gprs.plus.pl
@pasazer
Imkto ten pociąg miałby obslugiwać DB ( teżlokami spalinowymi pasazerskimi "nie śmierdzi") ? W całej Europie odchodzi się od skladow wagonowych na rzecz szt. Nawet na DB. Wyjatek Bawarii ( poc. do Mulhdorf czy ALEX) raczej potwierdzają regułe.
2014-11-09 21:33:49 Autor: Pasażer1985
---.toya.net.pl
SZT nie jest na tyle elastyczny.
A może dla producentów jest to nisza. Na Węgrzech w swoim czasie była lokomotywa plus 4 wagony (jeden sterowniczy) funkcjonujące jako właśnie SZT. No ale PLK ma ograniczone pole widzenia.
Jak się ma SZT 2 czy 3 wagonowe to dodatkowy to zwiększenie pojemności składu o 100%. A gdy trzeba tylko o 25%? To co?

Trzeba myśleć.
Porównywanie DB jest hipokryzją. Poziom elektryfikacji inny, rozległość sieci też inna. Składy wagonowe push-pull popularne i to nie tylko spalinowe. Składy bombardiera są wszędzie. Metronom przypadkiem nie jest też spalinowy? Także nie pisz tutaj głupot. Poznań-Bydgoszcz przez Wągrowiec mógłby jeździć jako push-pull albo wagonowy.

Ale w PL nigdy nic się nie da. Porównywać to można DE z PL ale z lat 60, bo mniej więcej na takim etapie PL teraz jest.
2014-11-09 23:40:17 Autor: Tomek_M
---.dynamic.vectranet.pl
Przecież jeździł już skład "wagonowy" na zamówienie KW, więc co za problem, żeby na najbardziej obłożone kursy zamówić bohuny ze stonką od PRów?
2014-11-11 19:49:26 Autor: z torow plk
---.icpnet.pl
To dlaczego np. w Saksonii/Brandemburgii/Pomorzu Przednim/Badenii-W. "królują" na trasach niezelektryfikowanych szt ? Bawaria ( SOB) czy Metronom to tylko wyjatek potwierdzający regułę.
A pociagi Piznań - Bydgoszcz przez Wagrowiec możemy włożyć między bajki. Nikt , prócz mikoli nie jest nimi zainteresowany.
2014-11-12 18:25:24 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
@z torow plk:
Jeżeli za "nikt" podstawimy "marszałek z Torunia", to wtedy się zgodzę. Toruńskiej biurwie na Bydzi nie zależy.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS