Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Linia 26: Niewielka inwestycja na pograniczu Mazowsza

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
25-07-2023
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Linia 26: Niewielka inwestycja na pograniczu Mazowsza
fot. RKZdjęcie ilustracyjne
Zarządca infrastruktury poszukuje projektanta i wykonawcy drobnych prac na linii 26 w okolicy Bąkowca i Zajezierza. Inwestycja ma podnieść prędkość maksymalną pociągów (ale tylko na torze nr 2) i poprawić jakość obsługi podróżnych w Zajezierzu. Zaplanowano też wymianę zużytej sieci trakcyjnej na tej stacji.

Zadaniem wykonawcy będzie wymiana toru nr 2 na długości blisko 10 kilometrów. Przeznaczony do remontu odcinek zaczyna się w km 65,700 (granica Zakładu Linii Kolejowych w Skarżysku-Kamiennej), a kończy – w km 75,250. Znajdują się na nim dwie stacje: Zajezierze koło Dęblina i Bąkowiec. PKP PLK oczekuje ułożenia toru bezstykowego z szyn 60E1 na podkładach betonowych. Prędkość maksymalna dla pociągów pasażerskich ma zostać podniesiona z obecnych 90 km/h do 120 km/h.

Nawierzchnia pierwszego toru zostanie wymieniona tylko na trzech położonych po drodze przejazdach (na drogach: Opactwo – Wólka Wojcieszowska, Bąkowiec – Dęblin i Sieciechów – Gniewoszów). Na stacji Zajezierze peronwyspowy nr 2 zostanie zastąpiony jednokrawędziowym, skrócony z obecnych 250 m do 200 m. Przewidziano też częściową wymianę sieci trakcyjnej. Zakres prac nie obejmuje obiektów inżynieryjnych.

Inwestycja będzie realizowana w trybie „Projektuj i Buduj”. Prace mają być prowadzone w taki sposób, by ruch po czynnym torze odbywał się bez zakłóceń.

Jedynym kryterium udzielenia zamówienia jest cena. PKP PLK zaplanowały otwarcie ofert na 28 sierpnia. Potem odbędzie się aukcja elektroniczna, która wyłoni ostatecznego zwycięzcę. Zamówienie będzie sfinansowane ze środków budżetu państwa.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PKP SA: Przekazujemy linie do Lwówka i Stronia w zarząd Dolnego Śląska

Infrastruktura

PKP SA: Przekazujemy linie do Lwówka i Stronia w zarząd Dolnego Śląska

inf. pras., oprac ms. 17 września 2023

Wybory: Lewica o pociągach Bytów-Gdańsk

Pasażer

Wybory: Lewica o pociągach Bytów-Gdańsk

inf prasowa 16 września 2023

Warszawa. Kto wybuduje wiadukt na Chełmżyńskiej?

Infrastruktura

Własna spółka PLK wygrywa przetarg na linię nr 26

Biznes

Zobacz również:

PKP SA: Przekazujemy linie do Lwówka i Stronia w zarząd Dolnego Śląska

Infrastruktura

PKP SA: Przekazujemy linie do Lwówka i Stronia w zarząd Dolnego Śląska

inf. pras., oprac ms. 17 września 2023

Wybory: Lewica o pociągach Bytów-Gdańsk

Pasażer

Wybory: Lewica o pociągach Bytów-Gdańsk

inf prasowa 16 września 2023

Warszawa. Kto wybuduje wiadukt na Chełmżyńskiej?

Infrastruktura

Własna spółka PLK wygrywa przetarg na linię nr 26

Biznes

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5