NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Leo Express pojedzie do słowackich Koszyc

| Railway Gazette/lp, Rynek Kolejowy 22.04.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-04-22 09:11:28 Autor: Kolumbijczyk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Po pierwsze chce jeździć na tej trasie. Czy pojedzie, to zobaczymy.

Po drugie - dlaczego nie było nic o wcześniejszej informacji o planach RegioJet? Właśnie w odpowiedzi na newsa o planach RegioJet wejścia na trasę Bratysława-Koszyce (4 pary dziennie) LEx podał swoje plany.

Po trzecie to RegioJet ma swoje plany bardziej realne niż LEx, bo mają stare wagony odkupione od kolei austriackich (w Czechach nie dostali zgody na większą liczbę połączeń). A LEx ma tylko plany... Trochę tak jak mieli w Polsce...
2014-04-22 13:09:02 Autor: Kflik
---.gdynia.asseco.pl
Z punktu widzenia najkorzystniej by było jakby uruchomili coś w stylu Praga - Katowice w godzinach wypełniających obecną dziurę (przyjazd do Katowic wieczorem, wyjazd z Katowic rano). Na Katowice - Warszawa przynajmniej są inne pociągi i to w miarę przez cały dzień, natomiast wydostać się z Katowic na południe do Czech, Austrii rano, albo wrócić trochę później - niemożliwe.

(tzn ostatnio są....busy, nawet maja wspólny bilet z jednym przewoźnikiem kolejowym w Czechach....)
2014-04-22 13:09:40 Autor: Kflik
---.gdynia.asseco.pl
"z punktu widzenia pasażera"
2014-04-23 08:06:42 Autor: Papyr
---.czf.spoje.net
Ad plany RJ i LE:

RJ ma wystarczajaca ilosc wagonow, ale nie ma zadnej lokomotywy zdolnej do jazdy do Bratislavy. Elektryfikacja tam jest 25 kV i Regiojet ma tylko lokomotywy na 3 kV. Musi sobie jeszcze gdzies znalezc dwusystemowke (nie tak latwe, oryginalnych czechoslowackich dwusystemowek 362 i 363 na rynku brak, i nowe zachodnie dwusystemowki nie maja pozwolenia na slowacka siec) albo kupic sobie diesla.

LE ma jednostki, ktore takze jezdza na 3 kV. Leo wie, ze trasa Praga-Ostrava to byl bled, na ktorym nic nie zarobi, bo tam juz jest wojna cenowa miedzy dwomi (CD + RJ) i trzeci nie moze zarobic, wiec patrzy na nowe trasy, gdzie by mogl jezdzic. Kryterium jest jedyne - by trasa byla zelektryfikowana systemem 3 kV. Dlatego Stare Mesto i nie Brno. Dlatego Usti nad Labem a nie Drezno czy Karlowe Wary. Dlatego Koszyce i nie Bratyslawa. I dlatego Polska a nie np. Wegry.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS