NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Kujawsko-pomorskie: Przetargi na analizę stanu dworców i na naprawę parowozu

| Rynek Kolejowy 23.01.2012 165

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2012-01-23 15:25:23 Autor: zyga2
---.xdsl.centertel.pl
Kujawsko-pomorskie: Przetargi na analizę stanu dworców i na naprawdę parowozu


I NAPRAWDĘ PAROWOZU.

Oj, chyba się wódeczka dziś w redakcji RK lała od rana :)
2012-01-23 15:31:09 Autor: Racjonalny Ateista Przeciwnik Religii
---.adsl.inetia.pl
Naprawa na poziomie piątym to naprawa główna... Czyli remont kapitalny, a wiec przywrócenie parowozu do ruchu... Zakładam ze wykona ja PKP cargo w warsztatach w Lesznie lub wolsztynie...
2012-01-23 15:40:47 Autor: użytkownik polskich kolei
---.sgh.waw.pl
NAPRAWDA parowozu określona jest w ZPECYFIKACJI :)
2012-01-23 15:49:01 Autor: sama naprawda ;)
---.tktelekom.pl
Naprawdę? Parowozu? ;)
2012-01-23 16:00:20 Autor: Olgierd_Jedlina
---.internetdsl.tpnet.pl

Olgierd_Jedlina
@zyga2: jest gorzej. Oni to na trzeźwo. Po pijaku to się napieprzali na fejsbuku z cudzych literówek...
2012-01-23 18:30:40 Autor: stop acta
---.play-internet.pl
STOP ACTA!
2012-01-23 18:35:31 Autor: scorpio
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Swoją drogą gdzie by ten parowóz miałby kursować. Niedawno wywieziono zabytkową SM41, brakuje sprawnych Bip (ostatnia sprawna jest w Poznaniu a w Pyskowicach jest zabytek muzealny) a linia do Golubia - Dobrzynia choć jest przejezdna, to pewnie w stanie agonalnym.
2012-01-23 19:23:25 Autor: ŁukaszWMG
---.rev.pro-internet.pl
@scorpio Oj ma gdzie kursować! Akurat w tamtych okolicach klimatycznych i niezelektryfikowanych linii nie brakuje. :)
2012-01-23 21:30:50 Autor: susłowski
---.play-internet.pl
Oczywiście, że nie brakuje :-)
Bydgoszcz - Gołańcz (do rewitalizacji), Toruń - Sierpc, Nakło - Chojnice, Sierpc - Brodnica...i długo by wymieniać. To dawny zabór pruski, więc sieć linii kolejowych jest gęsta, a wiele jest do dziś niezelektryfikowanych, na niektórych nie jest już prowadzony ruch pasażerski. Szkoda, że ten parowóz nie będzie kursował na co dzień, tak, jak na linii wolsztyńskiej, ale każdy zabytek doprowadzany do stanu używalności cieszy.
2012-01-24 09:32:58 Autor: ex-automatyk
---.icpnet.pl
Czy ktoś wie, gdzie ten parowóz obecnie stacjonuje?
2012-01-24 10:40:36 Autor: Pit
---.internetdsl.tpnet.pl
Toruń - Kluczyki.... A ma jeździć właśnie na linii do Golubia - jako linii turystycznej. Kupili do tego stosowne wagony i - podobno - SM41... Tyle tylko, że od dłuuugiego czasu jakoś cicho o tym projekcie..
2012-01-24 13:06:47 Autor: zdzichu
---.152.144.61.dsl.dynamic.t-mobile.pl
\"Zakładam ze wykona ja PKP cargo w warsztatach w Lesznie lub wolsztynie... \" - a to dobre sobie, tam nie radzą sobie z naprawami rewizyjnymi wolsztyńskich parowozów, a co dopiero główna z uzupełnieniem brakujących części.
2012-01-24 16:23:59 Autor: umbra
---.dynamic.gprs.plus.pl

umbra
Ol49 ma predkość max 100 km/h,
więc może jeździć na BiT City.
Ol49 - 1 stoi jako pomnik techniki
na stacji Jarocin.
Ciekawe gdzie dwójka?
2012-01-24 16:50:53 Autor: Piotr.
---.kaniup.agh.edu.pl
@umbra: poszła na żyletki :((

http://www.parowozy.com.pl/ilostan/ilostan_ol49.html
2012-02-22 07:35:36 Autor: maczy
---.devs.futuro.pl
Tumikaktus... Kryzys wali drzwiami i oknami, zamyka się kolejne linie (w tym w kuj-pomie - Ciechocinek), a ci wciąż marzą o kolei turystycznej z parowozem. A nawet jeśli zostanie naprawiony. A nawet jeśli na nowo ułożony zostanie tor od Golubia do Brodnicy (po uprzednim wycięciu rosnącego tam obecnie lasu), bo ubytki są tam ZNACZNE. A nawet jeśli będzie jeździł we wszystkie weekendy wakacyjne. A nawet jeśli zrobi wówczas te 2-3 tys. km. Miną dwa lata i NIEZALEĹťNIE OD PRZEBIEGU maszyna będzie wymagała naprawy rewizyjnej, potem kolejna rewizja i znów główna. Kto za to zapłaci?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5