Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego ogłosił dwa przetargi: na wykonanie analizy stanu dworców i przystanków kolejowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz na naprawę parowozu OL49-3 wraz z tendrem 25D49-3 na poziomie piątym.
Przedmiotem pierwszego zamówienia jest wykonanie opracowania "Analiza stanu dworców i przystanków kolejowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, a także innej niezbędnej dokumentacji szczegółowo okreŚlonej w zpecyfikacji istotnych warunków zamówienia". Szacunkowa wartoŚć zamówienia to ponad 187 tys. zł. Kryterium wyboru ofert stanowią: cena (60 proc.), koncepcja wykonania analizy (20 proc.) oraz dodatkowe badania własne oferenta (20 proc.)
Więcej informacji można znaleźć tutaj.
Przedmiotem drugiego zamówienia jest naprawa parowozu OL49-3 wraz z tendrem 25D49-3 na poziomie V wraz z uzupełnieniem brakujących częŚci.
Więcej informacji można znaleźć tutaj.
2012-01-23 15:25:23 Autor: zyga2
---.xdsl.centertel.pl
Kujawsko-pomorskie: Przetargi na analizę stanu dworców i na naprawdę parowozu
I NAPRAWDÄ PAROWOZU.
Oj, chyba się wódeczka dziś w redakcji RK lała od rana :)
2012-01-23 15:31:09 Autor: Racjonalny Ateista Przeciwnik Religii
---.adsl.inetia.pl
Naprawa na poziomie piątym to naprawa główna... Czyli remont kapitalny, a wiec przywrócenie parowozu do ruchu... Zakładam ze wykona ja PKP cargo w warsztatach w Lesznie lub wolsztynie...
2012-01-23 15:40:47 Autor: użytkownik polskich kolei
---.sgh.waw.pl
NAPRAWDA parowozu określona jest w ZPECYFIKACJI :)
2012-01-23 15:49:01 Autor: sama naprawda ;)
---.tktelekom.pl
Naprawdę? Parowozu? ;)
2012-01-23 16:00:20 Autor: Olgierd_Jedlina
---.internetdsl.tpnet.pl
Olgierd_Jedlina @zyga2: jest gorzej. Oni to na trzeźwo. Po pijaku to się napieprzali na fejsbuku z cudzych literówek...
2012-01-23 18:30:40 Autor: stop acta
---.play-internet.pl
STOP ACTA!
2012-01-23 18:35:31 Autor: scorpio
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Swoją drogą gdzie by ten parowóz miałby kursować. Niedawno wywieziono zabytkową SM41, brakuje sprawnych Bip (ostatnia sprawna jest w Poznaniu a w Pyskowicach jest zabytek muzealny) a linia do Golubia - Dobrzynia choć jest przejezdna, to pewnie w stanie agonalnym.
2012-01-23 19:23:25 Autor: ŁukaszWMG
---.rev.pro-internet.pl
@scorpio Oj ma gdzie kursować! Akurat w tamtych okolicach klimatycznych i niezelektryfikowanych linii nie brakuje. :)
2012-01-23 21:30:50 Autor: susłowski
---.play-internet.pl
Oczywiście, że nie brakuje :-)
Bydgoszcz - Gołańcz (do rewitalizacji), Toruń - Sierpc, Nakło - Chojnice, Sierpc - Brodnica...i długo by wymieniać. To dawny zabór pruski, więc sieć linii kolejowych jest gęsta, a wiele jest do dziś niezelektryfikowanych, na niektórych nie jest już prowadzony ruch pasażerski. Szkoda, że ten parowóz nie będzie kursował na co dzień, tak, jak na linii wolsztyńskiej, ale każdy zabytek doprowadzany do stanu używalności cieszy.
2012-01-24 09:32:58 Autor: ex-automatyk
---.icpnet.pl
Czy ktoś wie, gdzie ten parowóz obecnie stacjonuje?
2012-01-24 10:40:36 Autor: Pit
---.internetdsl.tpnet.pl
Toruń - Kluczyki.... A ma jeździć właśnie na linii do Golubia - jako linii turystycznej. Kupili do tego stosowne wagony i - podobno - SM41... Tyle tylko, że od dłuuugiego czasu jakoś cicho o tym projekcie..
2012-01-24 13:06:47 Autor: zdzichu
---.152.144.61.dsl.dynamic.t-mobile.pl
\"Zakładam ze wykona ja PKP cargo w warsztatach w Lesznie lub wolsztynie... \" - a to dobre sobie, tam nie radzą sobie z naprawami rewizyjnymi wolsztyńskich parowozów, a co dopiero główna z uzupełnieniem brakujących części.
2012-01-24 16:23:59 Autor: umbra
---.dynamic.gprs.plus.pl
umbra Ol49 ma predkość max 100 km/h,
więc może jeździć na BiT City.
Ol49 - 1 stoi jako pomnik techniki
na stacji Jarocin.
Ciekawe gdzie dwójka?
2012-01-24 16:50:53 Autor: Piotr.
---.kaniup.agh.edu.pl
@umbra: poszła na żyletki :((
http://www.parowozy.com.pl/ilostan/ilostan_ol49.html
2012-02-22 07:35:36 Autor: maczy
---.devs.futuro.pl
Tumikaktus... Kryzys wali drzwiami i oknami, zamyka się kolejne linie (w tym w kuj-pomie - Ciechocinek), a ci wciąż marzą o kolei turystycznej z parowozem. A nawet jeśli zostanie naprawiony. A nawet jeśli na nowo ułożony zostanie tor od Golubia do Brodnicy (po uprzednim wycięciu rosnącego tam obecnie lasu), bo ubytki są tam ZNACZNE. A nawet jeśli będzie jeździł we wszystkie weekendy wakacyjne. A nawet jeśli zrobi wówczas te 2-3 tys. km. Miną dwa lata i NIEZALEĹťNIE OD PRZEBIEGU maszyna będzie wymagała naprawy rewizyjnej, potem kolejna rewizja i znów główna. Kto za to zapłaci?