NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Kujawsko-pomorskie: Będzie „okrągły stół” w sprawie kolei

| pr, Rynek Kolejowy 28.08.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-08-28 17:28:02 Autor: x-jon
---.starnettelecom.pl
Facet ma doktorat z PITZu? W obecnym kuj-pomie wycięto wiele połączeń i zaorano wiele linii. Choćby Świecie, Chełmno... Faktem jest, że bus będzie tańśzy, ale jaką zapewni jakość i przewidywalność połączenia? Utrzymanie obecnej oferty to za mało - ilość kursów należy zwiększać, do tego skomunikowania i kursy bezpośdernie typu Toruń - Sierpc - Płock, Toruń - Sierpc - Nasielsk, Laskowice - Brodnica - Działdowo, Brodnica - Sierpc - Płock - Kutno czy Toruń - Grudządz - Malbork... o reaktywacji Bydgoszcz - Kcynia - Poznań nie wspomnę...
2014-08-28 17:49:50 Autor: stolarz
---.play-internet.pl
Może władze centralne wezmą przykład i zorganizują okrągły stół nt rozwoju kolei w Polsce?
2014-08-28 18:37:59 Autor: Chris
---.centertel.pl
W mojej ocenie zarząd województwa chce chronić utworzonego przez siebie trupa jakim jest KPTS. Być może transport kolejowy jest droższy ale na pewno korzystniejszy i atrakcyjniejszy dla pasażerów.
2014-08-28 19:25:23 Autor: gryff
---.dynamic.gprs.plus.pl
Zabawa trwa nadal.Jestem już na 100 procent przekonany że ten plan nie będzie uchwalony prędzej niż za kilka tygodni .Ponieważ musi na dobre rozkręcić się kampania wyborcza.Przecież z tego zapisu wypadnie większość linii a już na pewno Grudziądz-Brodnica i Grudziądz -granica województwa (207) Zorganizowanie okrągłego stołu również ma spełnić swoją rolę czyli pokazać wszystkim jaki to samorząd województwa na czele z p Całbeckim jest zgodny do wszelkiego rodzaju ustępstw.Szanowni Państwo nie zapominajmy że kampania już się zaczęła .Sławomir Raflewski
2014-08-28 19:41:00 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Zobaczcie ile miejscowości obsługuje KPTS a ile kolej. Was obchodzą tylko ci co mieszkają max 5 km od stacji kolejowej. A reszta?
2014-08-28 21:05:20 Autor: hehe
---.play-internet.pl
Czy to nie chichot losu że województwo, które ma największą firmę kolejową w Polsce, która jednocześnie jest jedną z największych i najpotężniejszych firm w regionie zwija kolej....
2014-08-28 21:47:42 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
Będą radzić za pewne w warunkach obecnych warunków prawnych np. obecnych zasad ustalania stawek PLK, obecnego stopnia dotowania infrastruktury z budżetu centralnego, w warunkach PLK działającej jako spółka prawa handlowego.
Więc ich decyzje, jeśli będą - będą od tych warunków zależne.
Warunki są złe, więc i decyzje mogą być kiepskie.
Czy wezmą pod uwagę że sytuacja prawna a tym samym opłacalność finansowania na przestrzeni lat może ulec zmianie?
2014-08-28 21:49:42 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
@ aron mędrzec parczewski

resztę busy mają dowieść do stacji :P

a ograniczanie się, że busy wystarczą wszędzie jest przeginaniem w drugą stronę.
2014-08-28 21:51:41 Autor: Franek Wojtuń
---.191.163.17
Nie likwidujcie nam połączenia Chełmża-Unisław Pomorski-Chełmża.
2014-08-28 22:04:17 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Tu masz porównanie jaką część powiatu obsługuje kolej a jaką KPTS

http://lipnowski.powiat.pl/files/File/mapa.gif
2014-08-28 22:08:30 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
INFORMACJA DLA PASAŻERÓW

Przedsiębiorstwo Kujawsko – Pomorski Transport Samochodowy S.A. dworzec we Włocławku informuje pasażerów, że z dniem 01.09.2014 roku zawieszone zostaje z przyczyn ekonomicznych wykonywanie niżej wymienionych kursów.
Uprasza się pasażerów o rozsądny zakup biletów okresowych na miesiąc wrzesień 2014 roku.

1 7:10 Włocławek – Dobrzyń nad Wisłą
2 8:00 Dobrzyń nad Wisłą – Włocławek
3 22:30 Włocławek – Dobrzyń nad Wisłą
4 19:45 Tłuchowo – Dobrzyń nad Wisłą – Włocławek
5 8:00 Włocławek – Dobrzyń nad Wisłą – Tłuchowo
6 9:20 Tłuchowo – Dobrzyń nad Wisłą – Włocławek
7 6:20 Włocławek – Fabianki – Zaduszniki
8 6:55 Zaduszniki – Fabianki – Włocławek
9 7:45 Włocławek – Fabianki – Zaduszniki
10 8:20 Zaduszniki – Fabianki – Włocławek
11 9:05 Włocławek – Fabianki – Zaduszniki
12 9:40 Zaduszniki – Fabianki – Włocławek
13 10:45 Włocławek – Fabianki – Zaduszniki
14 11:20 Zaduszniki – Fabianki – Włocławek
15 12:20 Włocławek – Fabianki – Zaduszniki
16 12:55 Zaduszniki – Fabianki – Włocławek
17 13:30 Włocławek – Fabianki – Zaduszniki
18 14:05 Zaduszniki – Fabianki – Włocławek
19 14:40 Włocławek – Fabianki – Zaduszniki
20 15:15 Zaduszniki – Fabianki – Włocławek
21 16:00 Włocławek – Fabianki – Zaduszniki
22 16:35 Zaduszniki – Fabianki – Włocławek
23 14:50 Włocławek – Wielgie – Lipno
24 16:20 Lipno – Wielgie – Włocławek
25 5:00 Duninów – Telążna Leśna – Włocławek
26 19:45 Duninów – Włocławek
27 11:30 Włocławek – Duninów – Płock
28 13:15 Płock – Duninów – Włocławek
29 17:45 Płock – Duninów – Włocławek
30 14:25 Włocławek – Duninów – Płock
31 20:15 Włocławek – Kowal – Lubień Kujawski
32 21:05 Lubień Kujawski – Kowal – Włocławek
33 7:00 Osięciny – Lubraniec – Włocławek
34 7:50 Włocławek – Osięciny – Radziejów – Sompolno
35 11:20 Sompolno – Radziejów – Osięciny – Włocławek
36 6:00 Włocławek – Bobrowniki – Miszek
37 12:55 Bobrowniki – Włocławek
38 16:25 Miszek – Bobrowniki – Włocławek
39 22:30 Włocławek – Bobrowniki
40 22:30 Włocławek – Lubraniec
41 9:50 Lubraniec – Dąbie
42 10:10 Dąbie – Włocławek
43 10:50 Lubraniec – Izbica Kujawska
44 12:00 Izbica Kujawska – Lubraniec
45 6:05 Włocławek – Kowal – Choceń – Włocławek
Zawieszony na odcinku :Włocławek – Kowal - Choceń
46 15:00 Włocławek – Choceń – Kowal – Włocławek
Zawieszony na odcinku: Choceń – Kowal - Włocławek
47 4:30 Izbica Kujawska – Lubraniec – Włocławek
48 7:50 Włocławek – Izbica Kujawska – Przedecz
49 9:35 Przedecz – Izbica Kujawska
50 11:20 Izbica Kujawska – Przedecz
51 12:00 Przedecz – Izbica Kujawska – Lubraniec – Przedecz
52 20:30 Włocławek – Lubraniec – Topólka – Izbica Kujawska
Zawieszony na odcinku: Lubraniec – Topólka – Izbica Kujawska
53 6:20 Włocławek – Lubraniec – Izbica Kujawska
54 8:30 Włocławek – Izbica Kujawska
55 10:25 Izbica Kujawska – Włocławek
56 17:30 Włocławek – Boniewo – Osiecz – Chodecz – Włocławek
57 6:00 Włocławek – Bądkowo – Aleksandrów Kujawski
Zawieszony na odcinku: Włocławek – Bądkowo
58 15:25 Aleksandrów Kujawski – Bądkowo –Włocławek
Zawieszony na odcinku Bądkowo - Włocławek
59 13:30 Włocławek – Toporzyszczewo
Zawieszony na odcinku Bądkowo - Toporzyszczewo
60 14:15 Toporzyszczewo – Włocławek
Zawieszony na odcinku Toporzyszczewo - Bądkowo, zmiana godz. odjazdu z Bądkowa na godz. 14:05
61 20:20 Włocławek – Brześć Kujawski – Osięciny – Radziejów
62 6:30 Radziejów – Osięciny – Brześć Kuj. - Włocławek
63 9:10 Włocławek – Osięciny – Radziejów
64 6:45 Inowrocław – Zakrzewo - Włocławek
65 10:30 Włocławek – Zakrzewo – Inowrocław
66 15.30 Włocławek – Wielgie
Zlikwidowano wjazd do Zakrzewa, kurs przedłużono do Lipna przez Tomaszewo.
2014-08-28 22:09:50 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Kujawsko-Pomorski Transport Samochodowy S.A. Oddział
w Inowrocławiu informuje, że od dnia 01.09. 2014 r. wycofuje niżej podane kursy:

1. godz. 4.50 Inowrocław-Warszawa
2. godz. 13.45 Warszawa-Inowrocław
3. godz. 12.15 Inowrocław-Radziejów
4. godz. 14.40 Radziejów-Inowrocław
5. godz. 14.50 Inowrocław-Piotrków Kuj.
6. godz. 14:40 Inowrocław-Dąbrowa Bisk.
7. godz. 9.00 Inowrocław-Ciechocinek
8. godz. 12.00 Ciechocinek-Inowrocław
9. godz. 6.30 Inowrocław-Radziejów
10. godz. 6.35 Piotrków Kuj.-Inowrocław
11. godz. 15.45 Inowrocław-Wilczyn
12. godz. 20.15 Kruszwica-Inowrocław. D.K.
13. godz. 6.45 Inowrocław-Włocławek
14. godz. 10.30 Włocławek-Inowrocław
15. godz. 6.40 Zakrzewo-Inowrocław
16. godz. 12.50 Inowrocław-Pieranie-Inowrocław
17. godz. 5.20 Inowrocław-Toruń
18. godz. 6.40 Inowrocław-Toruń
19. godz. 10.30 Inowrocław-Toruń
20. godz. 14.10 Inowrocław-Toruń
21. godz. 15.20 Inowrocław-Toruń
22. godz. 6.40 Toruń-Inowrocław
23. godz. 13.45 Toruń-Inowrocław
24. godz. 15.50 Toruń-Inowrocław
25. godz. 16.55 Toruń-Inowrocław
26. godz. 17.15 Wilczyn-Inowrocław
27. godz. 5.55 Inowrocław-Barcin
28. godz. 15.45 Inowrocław-Dąbrówka Kuj.
29. godz. 8.00 Strzelno-Kruszwica
30. godz. 8.35 Kruszwica-Wola Wapowska-Inowrocław
31. godz. 5.55 Inowrocław-Janikowo
32. godz. 5.55 Janikowo-Mogilno
33. godz. 6.45 Mogilno-Bronisław
34. godz. 7.35 Bronisław-Inowrocław
35. godz. 5.30 Skulsk-Inowrocław
36. godz. 22.20 Inowrocław-Barcin
37. godz. 6.30 Skulsk-Kolonia Warzymowska
38. godz. 15.40 Skulsk-Kolonia Warzymowska
39. godz. 9.00 Inowrocław-Karczyn
40. godz. 9.30 Karczyn-Inowrocław
41. godz. 5.40 Inowrocław-Wola Wapowska
Zmiany czasowe i inne zmiany:

1. godz. 15.15 Inowrocław-Radziejów (skrócony do Karczyna)
2. godz. 10.00 Toruń-Inowrocław (w okresie ferii i wakacji)
3. godz. 8.20 Inowrocław-Toruń (od poniedziałku do piątku)
4. godz. 11.30 Inowrocław-Toruń (od poniedziałku do piątku)
5. godz. 14.10 Toruń-Inowrocław (od poniedziałku do piątku)
6. godz. 19.05 Radziejów-Bydgoszcz (skrócony na odcinku Radziejów-Kruszwica)
7. godz. 6.30 Inowrocław-Bielice (skrócony na odcinku Inowrocław-Krzekotowo)
8. godz. 15.00 Mogilno-Skulsk (skrócony do Strzelna)
9. godz. 4.35 Barcin-Inowrocław (skrócony na odcinku Barcin-Piechcin)
10. godz. 15.40 Żnin-Inowrocław (skrócony do Piechcina)
11. godz. 10.00 Inowrocław-Żnin (skrócony na odcinku Inowrocław-Barcin)
12. godz. 11.50 Żnin-Toruń (skrócony do Barcina)
13. godz. 11.55 Toruń-Żnin (skrócony na odcinku Toruń-Inowrocław)
14. godz. 17.30 Żnin-Inowrocław (skrócony do Piechcina, wycofany w soboty)
15. godz. 15.05 Toruń-Żnin (wycofany na odcinku Toruń-Piechcin
16. godz. 6.30 Wola Wapowska-Inowrocław(skrócony na odc. Wola Wap.-Karczyn)
17. godz. 14.30 Żnin-Inowrocław (skrócony do Piechcina)
18. godz. 15.45 Inowrocław-Strzelno, w wakacje i ferie przyspieszony na godz. 15.20
2014-08-28 22:11:32 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Kujawsko – Pomorski Transport Samochodowy S.A. Oddział w Brodnicy uprzejmie informuje Szanownych Podróżnych, że od dnia 1 września 2014 roku zostaną zlikwidowane niżej wymienione kursy

06:54 Świedziebnia - Brodnica
11:45 Brodnica - Świedziebnia
12:40 Świedziebnia - Brodnica
17:35 Brodnica - Świedziebnia
18:55 Grzmięca - Brodnica
18:15 Brodnica - Grzmięca
18:50 Nieżywięć - Brodnica
08:05 Brodnica - Brudzawy
08:40 Brudzawy - Brodnica
11:30 Brodnica - Brudzawy
12:40 Brudzawy - Brodnica
09:15 Brodnica – Wąbrzeźno
12:00 Wąbrzeźno – Brodnica
07:00 Karw - Brodnica
14:00 Brodnica - Karw
14:40 Karw - Brodnica
15:30 Brodnica - Karw
07:30 Zbiczno - Brodnica
18:00 Brodnica - Nieżywięć
10:15 Brodnica – Rypin
11:20 Rypin – Brodnica
05:50 Brodnica - Górzno
07:02 Górzno - Brodnica
16:00 Brodnica - Górzno
05:25 Brodnica - Ładnówko
05:55 Ładnówko - Brodnica
06:50 Brodnica - Zbiczno
02:10 Gdańsk - Brodnica
06:05 Brodnica - Warszawa
14:30 Warszawa - Brodnica
14:30 Warszawa - Gdańsk
07:00 Brodnica - Gdańsk
17:20 Gdańsk - Brodnica
2014-08-28 22:14:59 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
I teraz zobaczcie jaka jest skala porównawcza likwidacji połączeń kolejowych i KPTS.
2014-08-29 00:00:41 Autor: ted
---.warszawa.vectranet.pl
Ha, ha, ha, ha, ha !
To jest najlepszy dowód jak tania i ekonomiczna jest komunikacja autobusowa. No doktor pełną gębą.
2014-08-29 01:21:51 Autor: Gheata Sigiliu
---.4.ku-graz.chello.at
@ aron mędrzec parczewski

Toś się chłopie naprodukował... No i?
2014-08-29 06:08:37 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Chodzi o to że was interesują tylko ludzie mieszkający do 5 km od stacji kolejowej. A co z resztą?
Zapewne marszałek chce zlikwidować część pucionguf, żeby dofinansować linie KPTS tam gdzie kolei nie ma i nigdy nie było.
2014-08-29 06:18:14 Autor: st
---.play-internet.pl
Brawo. Polaczono PKSy zeby jako tako to funkcjonowało, a teraz się likwiduje połączenia. W żadnym ościennym województwoe nie ma takiego cyrku z transportem jak w Kuj-Pomie.
Widać że transportowy guru marszałka, doktor z UTP dalej swoje dziwne teorie wygłasza. Już kiedyś chciał zmieniać tramwaje w Bydgoszczy (pomysły z likwidacją trasy na wilczak), ale na szczęście głupie pomysły odeszły w zapomnienie w tym przypadku. Ciekawe co pan doktor sądzi o pomyśle BiT City i czy to też by zastąpił autobusami.
2014-08-29 06:48:09 Autor: Patryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rynek nie lubi pustki i w krótkim okresie zlikiwidowane linie komunikacyjne wypełnia sie busami. Jednak za nim to nastąpi mieszkający tam ludzie beda musieli sami sobie zorganizować transport. To kolejna fala napływu używanych samochodów. Ci ludzie nie mogą czekać na okrągły stół bo do pracy trzeba jakoś dojechać. Moze to byc główny temat najbliższych kampanii wyborczych. Obiecanki, obiecanki i jeszcze raz obiecanki bez pokrycia w budżecie. Konieczne będzie znalezienie w budżetach samorządów kilkudziesięciu mln zł rocznie, a to nie jest proste. Aby komuś dać to drugiemu trzeba zabrać. Prosta zasada. Taki los będzie czekał wszystkich korzystających z transportu w każdym z województw. W tym przypadku województwo dało sygnał, iż nie będzie dobrze i trzeba pracować nad rozwiązaniem. Obawiam sie ze podobne rozwiązania zostaną wprowadzone rownież w innych województwach lecz w mniejszej skali. To jest nieuchronne. Możemy walić głowa w mur.
2014-08-29 08:55:56 Autor: aron mędrzec parczewski
---.play-internet.pl
Dla BiTCity istnieje konkurencja autobusowa - tylko jeździ drugą stroną Wisły
2014-08-29 08:59:00 Autor: aron mędrzec parczewski
---.play-internet.pl
Tylko wy robicie szum, że się odcina od kolei jakieś Osie czy Mełno, a tymczasem kilkadziesiąt innych wsi jest odcinanych od KPTSu.
2014-08-29 09:27:31 Autor: lipa
---.cm-6-4c.dynamic.ziggo.nl
Gdyby autobusy i busy dowozily ludzi z i do kolei to system funkcjonowalby calkiem sprawnie. I klientow mialyby i busy i kolej. A tak ... kazdy sobie ...
2014-08-29 09:38:42 Autor: lol
---.play-internet.pl
Bardo karze ze likwidują skoro się nie opłaca. Ludzie jechać sobie kupią auta. Po co dopłacać do machiny która jest nie ekonomiczna. Mam nadzieje ze dobija kolej w kuj pomie. Ważne żeby międzymiastowe dobrze jeździły.
2014-08-29 09:39:40 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
Mam nadzieję, że odpowiedni ludzie zjawią się na tych obradach i uświadomią tym pacanom, że kolej to nie zabawka PIKO i decyzje jakie chcą podjąć przyniosą praktycznie nieodwracalne skutki dla kolei w województwie. Chcą po prostu rozsypać przewozy regionalne, ktoś pewnie ma w tym niezłe interesy. Lobby busiarskie już na pewno zaciera ręce, może posmarowali gdzie trzeba? Trzeba to powstrzymać!
2014-08-29 13:31:34 Autor: aron mędrzec parczewski
---.play-internet.pl
Przecież widzzisz że likwidują właśnie autobusy dowożące do stacji kolejowych - do Brodnicy, Włocławka czy Inowrocławia.
2014-08-29 16:40:57 Autor: kuj.-pom.
---.satfilm.net.pl
Bo tak na prawdę, to nikt nie wpadł na pomysł, by usiąść przy stoliku i spróbować się dogadać jak rozwiązać problemy komunikacyjne. Każdy przewoźnik żyje we własnym bycie i nikt nie chce skonstruować taki rozkład, by z najmiejszej miejscowości dowieźć pasażera do lokalnego huba uwzględniając miejscowe potrzeby (dojazd do pracy/szkoły i z pracy/szkoły) i odebrać/dowieźć pasażera do większych miejscowości (Toruń/Bydgoszcz/Gdańsk/Łodź/Poznań/Warszawa) i dalej. O czym dyskutować jeśli w samym kuj-pomie wozi aż trzech przewoźników kolejowych (PR, Arriva, PKPIC) i tak na dobrą sprawę każdy z nich tworzy rozkłady dla własnych potrzeb bez uwzględniania połączeń (tutaj szczególnie pod adresem PR-ów i Arrivy). Pan z UTuPu, drogowiec, analizuje sytuację w taki sposób jak się zna (to nie zarzut, jedynie ocena). A propos rzezi przez KPTS. Niestety moloch, który pomimo 25 lat po minionych czasach nie potrafił się dostosować do realiów musi sie wyłozyć na łopaty. Twarde reguły rynku. Jedyna rzecz jaką wypadałoby przemysleć, to analiza potrzeb lokalnej ludności pod kątem stworzenia sensownego rozkładu w całym województwie. I tutaj należy zaprząc do dyskusji i pracy nie tylko dużych przewoźników, ale i także, traktowanych z pogardą ( i źle) tzw. busiarzy. W dalszej perspektywie po takim rozwiązaniu ścisła kontrola jakości przewozów. Jeśli ktoś się nie wywiązuje (np. kiepska jakość techniczna pojazdów itp) odbieranie koncesji.
2014-08-29 20:47:51 Autor: Grzegorz z Grudziądza
---.smgr.pl
Postanowiłem sam ze sobą przeprowadzić mój własny kolejowy stół. I wynikiem jego jest zakup samochodu. Sądzę, że wielu mieszkańców kujawsko-pomorskiego zdecydowała się na ten krok. Nieudolność firm kolejowych jest zbyt duża.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Prawo i polityka
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS