NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Korytarze towarowe, wersja rozszerzona

| pr, Rynek Kolejowy 22.06.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-06-22 12:19:47 Autor: wdr
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

wdr
"Pierwszeństwo pociągów towarowych bez uszczerbku dla pociągów pasażerskich"
to jest możliwe tylko po wybudowaniu linii Y, którą zablokowali miłościwie panujący
2014-06-22 12:31:13 Autor: Gubernator Kalifornii
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

Gubernator Kalifornii
CYTAT: "Zadaniem tych ostatnich – i to jest sedno funkcjonowania korytarzy – jest m.in. stworzenie mechanizmów umożliwiających wykonanie zaleceń UE, by w korytarzach uwzględniać priorytetowość przewozów towarowych przy konstruowaniu rozkładów. Przy czym muszą być to mechanizmy nie powodujące uszczerbku w funkcjonowaniu ruchu pasażerskiego."


No i jak to ma się do rzeczywistości??? Wszystkie linie znajdujące się w tych korytarzach są dwutorowe... Jakim cudem pociąg towarowy będzie tam miał pierwszeństwo???
Na liniach Wrocław - Rzeszów, Wrocław - Poznań - Szczecin, Poznań - Warszawa panuje bardzo duży ruch pociągów pasażerskich (jak na warunki polskie), co niemalże uniemożliwia swobodne kursowanie pociągów towarowych w dzień...

Bardzo mnie interesuje stanowisko PLK, i super ministerstwa bieńkowskiej... Jak chcecie spełnić wytyczne UE???

Powtarzam to do znudzenia:
- Autostrady A1, A2, A4 i droga ekspresowa S3 powinny mieć 3 pasy ruchu w każdą stronę na całej swej długości.
- Linie kolejowe w korytarzach E30, E20, E59, E65 powinny być na całej swej długości minimum 3 - torowe.
Tylko wtedy wykorzystamy efektywnie centralne położenie naszego Państwa w międzynarodowym ruchu pasażerów i towarów.
2014-06-22 13:20:47 Autor: Huciński...
---.dynamic.chello.pl
Najlepszym rozwiązaniem byłoby odseparowanie ruchu pasażerskiego od towarowego (na razie to marzenia). Obydwa te segmenty przewozów kolejowych są bardzo ważne. Jednak jeżeli w naszym kraju miałaby powstać sieć szybkich pociągów, łącząca największe aglomeracje + (ewentualnie kurorty),no to trzeba odizolować od siebie składy towarowe od pasażerskich. Najlepiej byłoby wytyczyć nowe linie szybkiej kolei po nowych śladach (może nawet w sąsiedztwie starych), te stare zostawić do prowadzenia ruchu towarowego (na razie to jednak marzenia) aczkolwiek nie niemożliwe do zrealizowania.
2014-06-22 13:33:40 Autor: izrael
---.zory.vectranet.pl
Rozumiem , że korytarz " Nr 5 " będzie przebiegał ze Szczecina - Świnoujścia via Chałupki - Ostavę i dalej na południe juropy ;-) ? Bo nie wiem ;-( Skoro tak - to liczę na szybką modernizację linii 151 Kędzierzyn Koźle - Chałupki ;-)
2014-06-22 15:28:36 Autor: ;lkasjdf
---.free.aero2.net.pl
Popatrzcie jak jesteśmy w czarnej d..... Zaczynamy dopiero wyzwalać się z tej komunistycznej propagandy sukcesu jaka była serwowana przez ostatnie 7 lat i co widzimy.... Po zakończeniu pierwszego rozdania unijnego jeśli chodzi o kolej praktycznie jesteśmy na starcie. Pasowałoby dopiero stworzyć spójny projekt sieci kolejowej. Dotychczasowe śladowe modernizacje to pieniądze w dużej mierze wyrzucone w błoto. Wkrótce okaże się że trzeba przedłużyć CMK z Warszawy do Gdańska, Wrocław-Medyka przebudować na nowo dodając kolejny tor, autostrady przebudowywać do 3 pasowych, o Y już nawet nie wspomnę, a Pendolino oddać jako bezużyteczne.
Takie są dokonania obecnej bandy która zadłużyła nas na potęgę i karmiła propagandą po co? jak za komuny aby utrzymać się przy władzy w dostatku a później żyć dostatnio za granicą za nasze pieniądze
2014-06-22 17:32:59 Autor: mPKPe
---.dynamic.chello.pl
Najbardziej logicznym rozwiązaniem przynajmniej jednego problemu będzie dobudowa trzeciego toru najpierw między Sochaczewem a Gołąbkami a potem na całym przebiegu linii nr 3. Rezerwa celowa pod poszerzenie drogi kolejowej w tym miejscu jest, więc czemu nie ma inwestycji? Już nie mówię o podziale 2x pary torów na towarowy a 2x na pasażerski gdzie w końcu byłoby to przyszłościowe myślenie o sieci kolejowej (w 2020 o ile dobudują trzeci tor to i tak linia nr znów będzie zapchana).
2014-06-22 20:19:50 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
Może nas wreszcie z tej Unii wykreślą?
Może chociaż wejście do strefy euro przyblokują?
Oby się połapali, jak ta nasza gospodarka funkcjonuje.
2014-06-22 20:31:44 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale my naprawde nie mamy malo linii kolejowych w porownaniu z np zachwalana Hiszpania - my mamy ok 19 tys ( i ok 300 tys km powierzchni ) Hiszpania ok15 tys ( i ok 500tys km powierzchni ) tylko problem u nas jest z szybkimi wyjsciami z duzych miast i portow ( tak jak korki przy wjazdach / wyjazdach z miast samochodem na autostrade).

Port Świnoujście oprócz korytarza59i 30 ma" 3-ią szyne " Odrzanke , 272,za chwile proteze koniecpolska ,Opole- Gliwice przez Strzelce - malo tego - tylko zrobic to na cacy aby szybkie intermode. smigaly 59 i 30 a wolniejsze '3-ia szyna )
2014-06-23 07:44:21 Autor: gosc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W przypadku DK2 czy DK4 nikt nie dobudowywał dodatkowego pasa ruchu by zwiększyć przepustowość, tylko po prostu zbudowano A2 i A4. Dlatego tylko Y. A pomysły w stylu dodawania torów do E20 traktować efekt zacofanego myślenia o kolei w Polsce które jest bardzo mocno zakorzenione w mentalności kulejarzy i polityków
2014-06-23 08:26:47 Autor: aa
---.opera-mini.net
@GFM piszesz darmowe farmazony,jakie my ? najszybciej zostaniesz skreślony z listy płac zasiłku rodzinnego. Inni krewni będą dostawać a ty będziesz pod budką z piwem prosił.
2014-06-23 09:23:50 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
W odpowiedzi na post aa:
"@GFM piszesz darmowe farmazony,jakie my ? najszybciej zostaniesz skreślony z listy płac zasiłku rodzinnego. Inni krewni będą dostawać a ty będziesz pod budką z piwem prosił."
Z wszelkich możliwych list płac to już mnie dawno poskreślali.
Ale pod budką z piwem nie stoję. Jakoś przędę.
2014-06-23 11:22:00 Autor: wiedzacy
---.29.172.9
korytarz wschód-zachód ma być przez Sosnowiec Dańdówkę - 10 km/h :)
2014-06-23 12:36:24 Autor: ostrow
---.dynamic.gprs.plus.pl
Wie ktoś może czy Kluczbork/Ostrów zostaną obdarowane korytarzem?
2014-06-23 15:16:52 Autor: Czyt
---.ksiaznica.szczecin.pl
Drodzy dyskutanci !
Najpierw zajrzyjmy do Rocznika Statystycznego !!
Za PRL-u wydobywano do 200 mln ton węgla rocznie, na linii Poznań-Dąbie-Świnoujscie poc. towarowe leciały co ok. 10 min. Jak leciał pośpieszny, to zjeżdżały na "żeberko" ( obec.polikwidowane)
Teraz to żadnego ruchu nie ma (chyba, że przywiozą węgiel z USA, Ha!)
Jakie problemy z przepustowością? Spać na torach można...
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS