NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Kolejny etap Kampanii Kolejowe ABC za nami

| inf. pras. 18.06.2020 493

Kolejny etap Kampanii Kolejowe ABC za nami
fot. utk
Prawie 17 mln widzów obejrzało spoty z nosorożcem Rogatkiem w telewizji, a ponad 20 mln – w internecie. Zakończył się kolejny etap Kampanii Kolejowe ABC prowadzonej przez Urząd Transportu Kolejowego. Symbolicznym początkiem kolejnego etapu akcji było odsłonięcie muralu promującego bezpieczeństwo przy pl. Zawiszy w Warszawie. Będzie można go podziwiać do końca tego roku.
Do marca 2020 roku w szkołach i przedszkolach odbywały się interaktywne lekcje Kampanii Kolejowe ABC. Do tej pory edukatorzy przeprowadzili ponad 470 zajęć dla ponad 14 tysięcy dzieci. W czasie nauki zdalnej na stronie www.kolejoweabc.pl Urząd Transportu Kolejowego udostępnił multimedialne materiały edukacyjne, które powstały w ramach kampanii. Gra na smartfony „Kolejowe ABC” przyciągnęła do tej pory ponad 13 tysięcy graczy. Niemal tyle samo osób skorzystało z aplikacji do prowadzenia lekcji multimedialnych oraz z podręczników, scenariuszy zajęć w formie elektronicznej i kolorowanki do samodzielnego wydruku.

– Kampania Kolejowe ABC to ważne i przemyślane działania, poprzez które uczymy bezpieczeństwa na przejazdach, peronach, dworcach i w pociągu. Cieszy mnie niesłabnące zainteresowanie naszą akcją edukacyjną. Jestem przekonany, że im więcej dzieci zapozna się z zasadami bezpieczeństwa, tym z roku na rok będzie mniej groźnych wypadków na kolei – mówi dr inż. Ignacy Góra, Prezes Urzędu Transportu Kolejowego.

Dotychczas prawie 17 mln widzów obejrzało spoty Kampanii Kolejowe ABC w telewizji, a ponad 20 mln – w internecie. Programy edukacyjne w telewizji obejrzały niemal 4 mln widzów. Ponadto ponad 30 tys. osób obserwuje profile społecznościowe kampanii na Facebooku i Instagramie.

Uczniowie klas III-VI szkół podstawowych uczestniczyli w Akcji Mural – konkursie na najlepszą pracę plastyczną prezentującą zasady bezpieczeństwa na terenach kolejowych. Akcja Mural przyciągnęła ponad 19 tys. uczestników z całej Polski. Nadesłano prawie 2 tys. prac nawiązujących do bezpieczeństwa na terenach kolejowych. Najlepsza koncepcja, praca uczniów z Zespołu Szkół w Nowej Sarzynie, została wykonana przez muralowców na ścianie budynku przy pl. Zawiszy w Warszawie jako wielkoformatowy mural. Będzie można go podziwiać do końca 2020 r.

Kampania Kolejowe ABC realizowana przez Urząd Transportu Kolejowego to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna, propagująca zasady bezpieczeństwa oraz wartości i wzorce związane z odpowiedzialnym zachowaniem się podczas korzystania z transportu kolejowego. Kampania jest współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (46250)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Prawo i polityka
PARTNER DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (46250)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5