NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Kolejne Darty wyruszą w trasy 23 stycznia

| PKP Intercity 19.01.2016 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2016-01-19 11:12:47 Autor: inzynier
---.43.99.218
Hejterzy - przygotowac sie!!
3...2...1...
2016-01-19 11:31:37 Autor: MAGISTER
---.tktelekom.pl
To przeraźliwe skrzypienie plastików w środku to "odbierającym restrykcyjnie" nie przeszkadza?
2016-01-19 11:33:31 Autor: Jacek123
---.cust-5.exponential-e.net
Białystok znowu poszkodowany. Lublin 10 par pociągów, Białystok 6 i teraz nowe pociągi jeżdżą głównie do Lublina.
2016-01-19 11:36:42 Autor: ga
---.dynamic.mm.pl
Bo dalej niż z Warszawy do Lublina nie dojadą :)
2016-01-19 11:39:59 Autor: wch
---.tktelekom.pl
Jaka sprawność (gotowość) maja te pojazdy skoro jeździ 5 a aż 6 stanowi rezerwę?
2016-01-19 11:40:09 Autor: losiu
---.dynamic.gprs.plus.pl
K....wa no nie dogodzi się wszystkim. Ten poszkodowany, tamten ma za mało pociągów, ten ma za długi czas przejazdu. Jeździcie tymi pociągami, bo jak nie to sp....... z tego forum.
W czasach PRL, który tak co niektórzy tu gloryfikują to nie wiadomo było czy pociąg przyjedzie, a opóźnienie miał prawie każdy. Jak jeździłem do szkoły to pamiętam jak prawie codziennie stałem po 30min, godzinę na mrozie, a wy teraz jęczycie
2016-01-19 12:06:23 Autor: gustaw
---.dynamic.chello.pl
skrzypi,brzęczy,stuka - taka jest uroda Dartów
2016-01-19 12:08:00 Autor: jubi
---.85-237-181.tkchopin.pl
a jak wygląda w tej chwili sytuacja z naliczaniem Pesie kar za nieterminową dostawę?
2016-01-19 13:06:03 Autor: bozia
---.dynamic.dsl.as9105.com

bozia
Czekamy na trasowanie 160km\na odn LW - WZ z czasem 70 min.
2016-01-19 13:13:01 Autor: Gość
---.174.247.2
W odpowiedzi na post losiu:
"K....wa no nie dogodzi się wszystkim. Ten poszkodowany, tamten ma za mało pociągów, ten ma za długi czas przejazdu. Jeździcie tymi pociągami, bo jak nie to sp....... z tego forum.
W czasach PRL, który tak co niektórzy tu gloryfikują to nie wiadomo było czy pociąg przyjedzie, a opóźnienie miał prawie każdy. Jak jeździłem do szkoły to pamiętam jak prawie codziennie stałem po 30min, godzinę na mrozie, a wy teraz jęczycie"
@losiu

Święta racja - u mnie było zawsze 20 minut pod ostanim semaforem (i można było się spóźnić na ostatnią lekcję).
Ale teraz w modzie jest narzekanie - 90% postów jest niemerytoryczna - ot żeby pomarudzić
2016-01-19 15:21:49 Autor: gawedziarz
---.dynamic.chello.pl
Co??????

To Zaboklicki nie zayebal pozostalych 12-stu Dartow i nie uciekl na Madagaskar?

Przeciez to niemozliwe, ze juz niedlugo wszystkie Darty zostana odebrane! Mialo byc tak zle, czyli tak pieknie!!!
2016-01-19 15:21:50 Autor: pesa rulez
---.cg-dialup.net
Czekamy na Darty w Jeleniej Górze, zgodnie z obietnicą PKP IC. Bo na razie frekwencja w pociągach IC nie powala. Tutaj pasażerowie doceniają dobre pojazdy i nie hejtują jak w centrum kraju.
2016-01-19 15:22:06 Autor: pesa rulez
---.cg-dialup.net
Czekamy na Darty w Jeleniej Górze, zgodnie z obietnicą PKP IC. Bo na razie frekwencja w pociągach IC nie powala. Tutaj pasażerowie doceniają dobre pojazdy i nie hejtują jak w centrum kraju.
2016-01-19 15:22:22 Autor: pesa rulez
---.cg-dialup.net
Czekamy na Darty w Jeleniej Górze, zgodnie z obietnicą PKP IC. Bo na razie frekwencja w pociągach IC nie powala. Tutaj pasażerowie doceniają dobre pojazdy i nie hejtują jak w centrum kraju.
2016-01-19 15:56:49 Autor: centipede
---.dynamic.chello.pl
W zasadzie to wszędzie pasażerowie doceniają dobre pojazdy i nie hejtują.Ale to akurat nie ma nic wspólnego z Pesą .
2016-01-19 16:17:41 Autor: plp
---.play-internet.pl
Miej Panie Boże w opiece pasażerów tych wynalazków ;-)
2016-01-19 16:25:57 Autor: rakosz
---
@centipede:

Zawsze możesz jeździć buszami, jak ci pociągi Pesy nie odpowiadają. Normalny pasażer zwraca uwagę na to co jest w środku, a nie np. czy pociąg ma osłony czy nie.
2016-01-19 16:29:50 Autor: ANIA27
---.google.com
Czas kupić kolejne 20 sztuk. To jest komfort w porównaniu z TLK. Siedzenia nie odpadają jest ogrzewanie - normalnie komfort. A składy tlk oddać PR Gdynia bo oni tam biedują - nie mają czym jeździć.
2016-01-19 17:06:00 Autor: gosciu
---.centertel.pl
Trochę odchodząc od hejtu: Wie ktoś, dlaczego nie można kupić biletów z Wrocławia do Brzegu na te pociągi? Ma się tam nie zatrzymywać czy co?
2016-01-19 17:07:09 Autor: zeus04
---.133.22.13
Wynik porównania jednego przejazdu Darta w członie "d" ED161-003 i dwóch przejazdów ED250 (015 i 005) z 13, 15 i 16 stycznia 2016 na trasie Tychy- Katowice tu:
https://goo.gl/photos/b7ndKJ3uciPJ1Udp6
Temperatura na całej trasie -2 stopnie Celsjusza. 15-tego rano podobnie.
Zielony wykres to ED250-015 z 13 stycznia 2016 i człon nr. 4 (tył wagonu - pod samym pantografem) czyli bez napędu. Piątkowy przejazd pendolino (niebieski) to pierwsze siedzenie za kabiną maszynisty i jak widać cięższy człon, to lepiej go niosą sprężyny :)
2016-01-19 17:21:05 Autor: Bozia
---.dynamic.dsl.as9105.com

Bozia
W odpowiedzi na post gosciu:
"Trochę odchodząc od hejtu: Wie ktoś, dlaczego nie można kupić biletów z Wrocławia do Brzegu na te pociągi? Ma się tam nie zatrzymywać czy co?"
Trasa Dartow biegnie przez Olesnice, Ostrow Wlkp, Lodz.
2016-01-19 17:22:51 Autor: centipede
---.dynamic.chello.pl
@rakosz


Ja jeżdzę tym czym chcę także wyrobami Pesy.
Normalny pasażer zwrócił już uwagę na to co Karp/Żart ma w środku i nie odkrył niczego "najnowocześniejszego" ani przełomowego jak to obiecywała Pesa.Nie pojedzie też jak to było obiecywane ów Żart 200km/h bo to nie ta półka,nie jest to też pojazd nowej generacji.
Czyli że obietnice bez pokrycia,kpina i kolejny tramwajopodobny ezet do tego szpetny z wyglądu.Po firmie z tak dużym doświadczeniem można się było spodziewać więcej.
2016-01-19 17:30:55 Autor: gosciu
---.centertel.pl
W odpowiedzi na post Bozia:
"Trasa Dartow biegnie przez Olesnice, Ostrow Wlkp, Lodz."
Aha. Chyba, że tak. Szkoda, bo kolega bardzo liczył, że będzie nim czasem jeździł :/
2016-01-19 17:54:56 Autor: rakosz
---
@centipede:

To jeździj buszami, może one cię usatysfakcjonują. I nie wypowiadaj się za normalnych pasażerów, do których ci baaardzo daleko, urodzona marudo i zawodowy hejterku.
2016-01-19 18:07:12 Autor: amilo
---.dynamic.chello.pl
Dlaczego Darty i Flirty jeżdżą głównie w Polsce wschodniej(Białystok, Lublin,Olsztyn)???? Widzę , że PKP IC całkowicie olało Polskę zachodnią. Trzeba będzie prosić Niemców żeby obsługiwali tereny Polski zachodniej swoimi pociągami!!Czy to już zemsta Kaczora, za wybory w Polsce??
2016-01-19 19:05:41 Autor: centipede
---.dynamic.chello.pl
[Admin: zmoderowano]
2016-01-19 19:10:19 Autor: analityk kuuper van basten
---.internetdsl.tpnet.pl
Rzeczywiście, w Szczecinie i Poznaniu: 0 dartów 0 flirtów i 0 pendolin...
2016-01-19 19:11:39 Autor: analityk kuuper van basten
---.internetdsl.tpnet.pl
No dobra, czasem jest flirt...
2016-01-19 19:25:42 Autor: pryx
---.cg-dialup.net
@ centipede

Już ci napisano pesotrollu z Newagu - nie podoba się, to nie jeździj. Proste. Większości pociągi się podobają. Jakim popapranym człowiekiem trzeba być, żeby siedzieć na portalach od rana do nocy i wylewać swoje żale.
2016-01-19 19:53:14 Autor: bozia
---.dynamic.dsl.as9105.com

bozia
W odpowiedzi na post analityk kuuper van basten:
"Rzeczywiście, w Szczecinie i Poznaniu: 0 dartów 0 flirtów i 0 pendolin..."
Poz -Flirty, zmodernizowane wagony Sz - Przemysl i nowe wagony na Wro - 3city i Sz - Wawa.
2016-01-19 19:54:35 Autor: AAA
---.jmdi.pl
Nieprawda ;) Jest np. IC Broniewski Łódź-Szczecin na Flirtach.
2016-01-19 20:01:48 Autor: Dave
---.dynamic.chello.pl
W Szczecinie, Poznaniu, Zielonej Górze czy chyba też i Gorzowie Wlkp. są zmodernizowane WAGONY przeznaczone na tą trasę, które nie odbiegają standardem od Darta czy Flirta, a może i nawet są lepsze.
2016-01-20 01:21:49 Autor: docer
---.15.102.13
@centipede:

Dzieciaku, przecież ty nie masz pojęcia o kolei i pociągach. Nie kompromituj się takimi tekstami. Widać że miałeś nieszczęśliwe życie i odreagowujesz frustrację na forach. Taki etatowy truteń. Mam niezłą bekę jak czytam twoje wpisy domorosłego znaffcy kolei z wiedzą na poziomie przedszkola.

A Darty są świetne, ale żeby to docenić trzeba choć trochę znać się na kolei i przejechać parę razy tymi pociągami, a nie tylko marudzić po forach.
2016-01-20 02:39:00 Autor: pryx
---.opera-mini.net
[Admin: zmoderowano]
2016-01-20 04:52:49 Autor: tak z ciekawości
---
Do "pryx":

Nawet po nocach hejtujesz, pesofobiczny trollu? Ile płacą w Newagu za nocki?
2016-01-20 08:37:23 Autor: KamilC
---.centertel.pl
No i jest połączenie z Wrocławiem, bardzo fajnie, czekałem na to.
2016-01-20 15:03:52 Autor: przemek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko po co takie długie pociągi, jak do Wrocławia nawet składy wagonowe wożą powietrze?
2016-01-20 21:24:40 Autor: pryx
---.opera-mini.net
Tym moim pseudotrollowaniem udowodniłem, że jakiś moderatorek od siedmiu boleści trolluje i obraża innych z różnych ip. Brawo!
2016-01-20 21:33:01 Autor: admin
---
Jedyne co udowodniłeś to swoją głupotę.
2016-01-20 23:50:55 Autor: Mazur
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dość już tych Dartów. Dla mnie autobusy ZKA Warszawa-Małkinia były wygodniejsze. Jeździłem tym wynalazkiem kilka tygodni temu. Na dworzec wjechał pociąg wyglądający jak rozbity. Gdzie te opływowe kształty z wizualizacji? A, żeby kształtem też nie upodobnił się to Pendolino za bardzo. W środku twarde siedzenia, nie do dłuższej jazdy! Brak możliwości rozłożenia. W autobusach mogłem dzięki temu jeszcze się przespać. Okna małe jak w chlewiku. Przez to konieczność ciągłego palenia świetlówek. Po co, skoro każdy ma własną lampkę? Gdzie jest wyświetlana prędkość i odległość do kolejnej stacji? Do polskiego Pendolino to nam jeszcze daleko. Stąd chyba te odpadnięcie dziobów....
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5