NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Kolejna odsłona strajku na kolei w Niemczech

| Artur Bogdanowicz, Rynek Kolejowy 19.05.2015 287

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-05-19 15:58:06 Autor: Błażej
---.dynamic.gprs.plus.pl
Ou. Nik nic? No tak. Rządowe trolle tylko na naszych strajkujących potrafią ujadać. W końcu nie robią tego za darmo. Brak skrupułów, wartości, wstydu i duże pokłady chamstwa rządowe agencje wyceniają nawet na 2 tys zł miesięcznie. Wiem, że mój komentarz zniknie ale też chcę by moderator brał pod uwagę usuwanie komentarzy etatowych trolli. Polecam to http://www.fronda.pl/a/mocna-historia-bylam-bankowym-trolem,51461.html
2015-05-19 19:12:21 Autor: kolejorz1
---.devs.futuro.pl
Przewozy Regionalne właśnie są masakrowane i ogołacane z fachowców przez bankomaty, ale jakoś nikt nie ma ochoty strajkować....
Macie rację - nieuchronna konieczność historyczna.
Tak musi być i koniec....
Nieszczęśnicy........................
2015-05-20 10:36:12 Autor: x2
---.trans.net.pl
W 1953 niemieccy maszyniści strajkowali pół roku o wynagrodzenie za czas choroby (tak jak ciężko pracujący urzędnicy i cały aparat przymusu). Bo jakie byłby to straty, gdyby płacić za czas choroby maszyniście!
2015-05-20 19:47:31 Autor: HH
---.dip0.t-ipconnect.de
Co to jest za strajk...
Zwiazki zawodowe GDL maja najwiecej czlonkow w nowych bundeslanach tzn. bylej NRD. W starej czesci RFN tylko 50-60 pociagow jest w ruchu.
Strajk odczuwalny jest w zasadzie w bylej NRD. Z tego jeszcze wiele maszynistow nalezacych do tego zwiazku GDL zrezygnowalo ze strajku, z uwagi na skrocenie zarobkow podczas strajku. Co prawda maszynisci dostaja od zwiazku zaliczki za dni w stajku, jednak to im sie nie "oplaca" i wracaja do pracy.
Gdyz strajk bez dnia zakonczenia oznacza dla wielu mniejszy zarobek na koniec miesicaca.
Wiec sam sie strajk rowziaze, bo nie bedzie az tylu chetych.
W tym strajku nie chodzi w pierszej linii co podniesienie zarobkow, a pokazanie kto tu wladzie, bo wieksza czesc maszynistow nalezy do innego zwiazku zawodowego i GDL chce sie pokazac ze choc oni sa mniejsi, to maja wiel do gadania..
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5