NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Koleje Śląskie umiarkowanie zadowolone z początku roku

| pr, Rynek Kolejowy 04.03.2014 118

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-03-04 10:16:24 Autor: amigo.ze.szwecji
---.opera-mini.net
Zadowolone kosztem pasażera po czynach malwersacji
Usługodawca się chwali :-)
W rzeczywistości normalnej to korzystający z usług powinni chwalić
2014-03-04 10:22:04 Autor: Manfred G.
---.free.aero2.net.pl
Widać znaczną poprawę, dużo ludzi zadowolonych
2014-03-04 10:56:43 Autor: to tylko ja...
---.leon.com.pl
Nie widzę w tym żadnych przechwałek.Zapytany o sprawę , odpowiada i już...Niepotrzebnie kolego próbujesz podpalić teren.
2014-03-04 11:40:04 Autor: maszyn ks
---.dynamic.chello.pl
Widać więcej pasażerów na każdej trasie, moim zdaniem to rosnące powoli zaufanie. Powoli wyjdziemy na prostą i będzie tak jak miało być :) Pozdrawiam ciężko pracujących :) nie pozdrawiam marudzących
2014-03-04 12:18:56 Autor: bahn
---.adsl.inetia.pl
Sytuacja spółki byłaby lepsza, gdyby uszczelniono system kontroli biletów. Pasażerowie przynajmniej widzieliby, za co płacą i że ma to sens. Wokół Katowic można w zasadzie korzystać z kolei za darmo, bardzo rzadko się zdarza żeby konduktor zdążył przejść przez skład lub chociaż na peronie wychwycić od razu wsiadających. Pewnie gdyby przetrzepać zbędne etaty na Wita Stwosza, to i znalazłyby się środki na kontrolę...

Ferie feriami, ale dopóki KŚ nie wywalczą lepszych slotów na remontowanym odcinku Zawiercie - DGZ, to raczej pasażerów nie przybędzie, wręcz przeciwnie.

Tak czy owak - trzymamy kciuki, nic innego nie pozostaje.
2014-03-04 12:37:43 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeździł nie będę, ale hejtował może też już nie ;) Niech robią co chcą.

Ważniejsza jest wojna z żondofymi g.wnami.
2014-03-04 12:52:18 Autor: njuk
---.play-internet.pl
Zgadzam się - gapowiczów ciągle dużo!!!
2014-03-04 13:20:29 Autor: Kflik
---.gdynia.asseco.pl
zabrakło informacji o wysokości dotacji i jej zmianie.

Fajnie byłoby też wiedzieć jaki procent kosztów to koszty ponoszone na rzecz PLK (u wszystkich przewoźników)
2014-03-04 13:22:34 Autor: Kflik
---.gdynia.asseco.pl
@bahn

na Zawiercie - DGZ w teorii zwolni się od marca slot po TLK któy teraz jedzie sporo później, akurat w szczycie porannym gdy pociągi KŚ jadą co godzinę, jednak ten slot będzie stracony albo wykorzystany na jakieś prace torowe bo godzinna dziura zamiast się zmniejszyć to się jeszcze trochę powiększy.
2014-03-04 13:42:12 Autor: Y
---.restricted.multimetro.pl
Władze KŚ zadowolone! Ciekawe jaka część pasażerów KŚ podziela to samozadowolenie?
2014-03-04 14:00:07 Autor: amigo.ze.szwecji
---.opera-mini.net
Jak już jest pozytywnie to w najbliższych miesiącach wróci oferta bilety strefowe która była w PR :-)
2014-03-04 14:28:33 Autor: Blue
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja będę zadowolony jak będą składy wagonowe , do jazdy kiblem jakoś mnie nie ciągnie , cały rok jeżdziłem wagonami , było wygodnie , a teraz jazda kiblem mnie nie zadowala więc przesiadłem się do samochodu jak by nie patrząc w wagonach było więcej miejsca zawsze usiadłem a w kiblu ciasno i oczywiście śmierdzi z toalet.

Wygodne wagony przyciągały pasażerów , kible jak zawsze odpychały to będą odpychać .
2014-03-04 14:53:57 Autor: ceglev
---.internetdsl.tpnet.pl
dokładnie od strony Częstochowy, Zawiercia rano jest masakra i ścisk, z 5 pociągów są 2, co godzinę...
2014-03-04 14:58:56 Autor: g0sc123
---.fucio.net
W odpowiedzi na post to tylko ja...:
"Nie widzę w tym żadnych przechwałek.Zapytany o sprawę , odpowiada i już...Niepotrzebnie kolego próbujesz podpalić teren."
Poważnie nie widzisz żadnych przechwałek i samozadowolenia bijącego z tej wypowiedzi? Jak zarząd KŚ może być tak zadowolony z ilości przewiezionych pasażerów? Może porównają w takim razie luty ubiegłego roku ze styczniem bieżącego? Ale nie - powiedzą, że luty był krótszy więc nie da się porównywać większych przewozów w lutym ubiegłego roku do mniejszych tegorocznych...
A może porównają tragiczny grudzień 2012. z "doskonałym" grudniem 2013.? Albo ilość przewożonych niegdyś pasażerów na linii S1 do przewożonych obecnie?
2014-03-04 15:04:25 Autor: g0sc123
---.fucio.net
W odpowiedzi na post maszyn ks:
"Widać więcej pasażerów na każdej trasie, moim zdaniem to rosnące powoli zaufanie. Powoli wyjdziemy na prostą i będzie tak jak miało być :) Pozdrawiam ciężko pracujących :) nie pozdrawiam marudzących"
Gdzie widzisz więcej pasażerów? Bo oficjalne dane mówią coś innego - według nich mamyh do czynienia z powolnym odpływem pasażerów od KŚ. A może KŚ fałszują raporty dla UM i UTK? Tylko jaki interes by mieli w pomniejszaniu ilości przewożonych pasażerów?
2014-03-04 15:05:31 Autor: g0sc123
---.fucio.net
W odpowiedzi na post Kflik:
"zabrakło informacji o wysokości dotacji i jej zmianie.

Fajnie byłoby też wiedzieć jaki procent kosztów to koszty ponoszone na rzecz PLK (u wszystkich przewoźników)"
Bo takich informacji lepiej nie podawać. KŚ zamieniły się w PIC...
2014-03-04 17:21:02 Autor: Kflik
---.gdynia.asseco.pl
@maszyn ks
"Widać więcej pasażerów na każdej trasie, moim zdaniem to rosnące powoli zaufanie. "

Moim zdaniem to skutek mniejszej ilości połączeń, więc w każdym pociągu jest nieco większy tłok.

Z Zawiercia do Katowic w szczycie mniej niż co godzinę to szczególne przegięcie.
2014-03-04 17:58:27 Autor: Kflik
---.gdynia.asseco.pl
@ g0sc123

Ciekawe w tym wszystko jest to, że jak był PRy to bardzo szeroko informowano nas ile to kasy idzie na PRy, teraz nie jest to już tak chętnie podawane ile idzie na KS (i jednoczesnie na PRy bo obsluguja stykowki)
2014-03-04 19:12:11 Autor: Gość
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oj marszałek jest wielce niezadowolony z działań obecnego Prezesa KŚ. Ponadto Wiceprezes RR umiejętnie dyskredytuje obecnego prezesa i pewnie już niedługo porządzi w KŚ
2014-03-04 19:49:39 Autor: g0sc123
---.fucio.net
W odpowiedzi na post Gość:
"Oj marszałek jest wielce niezadowolony z działań obecnego Prezesa KŚ. Ponadto Wiceprezes RR umiejętnie dyskredytuje obecnego prezesa i pewnie już niedługo porządzi w KŚ"
Niby czemu fotel miałby być niezadowolony z działań p. Bramorskiego? Przecież robi to, po co został powołany - czyli nic :)
Został powołany tylko za zasługi dla Partii, nie z powodu jakichjkolwiek fachowych predyspozycji. W końcu p. Bramorski nawet związku zawodowego nie potrafił założyć ;)
A gołębica wszak od dawna w KŚ rządzi, to jeden z głównych problemów nękających tego przewoźnika...
2014-03-04 21:08:37 Autor: mobilka
---.play-internet.pl
Za te moje 1200 na reke to ja dziekuje za sumienna praca.Hodowca bydla we Sloweni zarabia lepej a ja dziecku nie mam co do gara wlozyc,kpina.Pracownikow kolei niemieckich,belgijskich czy szwajcarskixh stac na dobre auta i wczasy na Majorce,ja pracuje za miche ryzu.Wiec skad do diabla mam miec motywacje?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5