NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Koleje Śląskie: chcemy pożegnać niezmodernizowane EN57

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 06.01.2016 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2016-01-06 14:24:56 Autor: reksio
---.adsl.inetia.pl
Świetnie. Przyjdzie minus 20 stopni i wszystkie skomputeryzowane EN57 staną w szczerym polu.
2016-01-06 14:36:24 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
AKŚ też powinni się pozbyć bo to szmelc 100 razy gorszy od zwykłych EN57.
2016-01-06 14:38:05 Autor: r
---.dynamic.chello.pl
Pewnie SKM Trojmiasto albo PR Pomorskie odkupi, zrobia moderne i beda jezdzic kolejne 30 lat :D
2016-01-06 14:38:18 Autor: #
---.adsl.inetia.pl
17 jednostek na cały region... Szaleństwo! Byle przypadkiem nie zwiększyć znaczenia kolei regionalnej w województwie i dalej z przekonaniem ładować kasę w stadion i drogi, drogi, drogi... Wiwat UMWŚ!
2016-01-06 14:45:43 Autor: zeus04
---.133.22.13
Już raz je żegnano w 2012 :) Co do dróg, to fajne są i mają przyszłość. W sylwestra jechałem 60km do teściów w Jastrzębiu Zdroju i drzwi-drzwi zajechałem w 45 minut
2016-01-06 14:54:12 Autor: bahn
---.adsl.inetia.pl
Są fajne i potrzebne, ale niektóre jak S86 praktycznie już codziennie niewydolne.
2016-01-06 15:11:36 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Najpierw oddajcie 3 impulsy z PGZ, bo mają jeździć do Krakowa a nie błąkać się po śląskich beztorzach.

17 składów? Jaja sobie robicie. Śląsk potrzebuje dokupić ok. 60 ezetów jednego typu od 2 do 6 członów. Ze 20 krótkich 2-członowych pojazdów na mniej uczęszczane trasy i jako uzupełnienia szczytowe, oczywiście z mocą pozwalającą na rozbudowę do 3-członowych, pozostałe to 4- i 6-członowe.

Policzmy teraz, ile kosztowały KŚ od czasu klęski Worach-Matusiewicz. Ile za to można kupić było ezetów? Obecnie KŚ mają ok. 40 pojazdów (w tym 3 spalinowe). Aż się prosi ogłosić przetarg i niech jeździ np. Arriva. Taborem PGZ obsługiwać styki (PR), wpuścić też Słowaków i Czechów.
2016-01-06 15:17:31 Autor: xy
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
KŚ to mają 3 słownie trzy pojazdy które są ich własnością i to są 2 SA 109 i SA138.Tyle co do taboru który jest własnością KŚ
2016-01-06 15:27:41 Autor: Czes
---.dynamic.chello.pl
PR Gdynia chętnie odkupi, nie trzeba nawet modernizować, wystarczy przemalować :D
2016-01-06 15:31:01 Autor: Staszek Biega
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Chciałbym podziękować kolejom śmieciowym darmowe sylwestrowe podróże na trasie do Zwardonie. Rada na przyszłość - zatrudnijcie jeszcze więcej worków na pieniądze, przynajmniej będą mieć większe towarzystwo do rozmów przy fajeczce w kabinie maszynisty, czy w przedziale służbowym.
2016-01-06 16:08:25 Autor: onerail xd
---.centertel.pl
Obecnie KŚ używają 28 niezmodernizowanych EN57. Pozostaje pytanie: Czy nowy tabor, nawet jeżeli będzie częściej eksploatowany, będzie w stanie całkowicie zastąpić stare kible? Niestety może być konieczne pozostawienie kilku EN57 i ich ewentualna modernizacja.
2016-01-06 16:45:28 Autor: jo
---.95.202.129
KŚ mają więcej taboru jesteś źle poinformowany "xz" ciapo.Zmień informatora bo obecny cie ciulo hihi.
2016-01-06 16:45:56 Autor: jo
---.95.202.129
KŚ mają więcej taboru jesteś źle poinformowany "xz" ciapo.Zmień informatora bo obecny cie ciulo hihi.
2016-01-06 16:46:18 Autor: jo
---.95.202.129
KŚ mają więcej taboru jesteś źle poinformowany "xz" ciapo.Zmień informatora bo obecny cie ciulo hihi.
2016-01-06 17:02:33 Autor: Gubernator Kalifornii
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

Gubernator Kalifornii
Musiałbym poszukać, ale właśnie UMWŚ przy współudziale KŚ wybierały właśnie krótsze jednostki, żeby ich było więcej... (CZUJECIE TEN BEZSENS???)...
Chodziło tylko i wyłącznie o sukces wizerunkowy potrzebny do wyborów...

Od tej durnej decyzji masa ludzi jeździła w godzinach szczytu jak sardynki w tych supernowoczesnych jednostkach 4-członowych, gdzie wcześniej na linii Gliwice - Częstochowa, czy Katowice - Bielsko-Biała / Zwardoń jeździły zawsze dwie jednostki EN57, lub 5 wagonów bohunów...

Potem też w ramach "stabilizacji finansowej" obcięto 40% kursów wszystkich pociągów w województwie...

Naprawdę warto sobie przypomnieć, co podobno kierowało UMWŚ, aby zrezygnować z PR a uruchomić własne KŚ...

OBECNIE WYDAJE SIĘ WIĘCEJ PŁACĄC KOLEJOM ŚLĄSKIM, NIŻ WCZEŚNIEJ PŁACIŁO SIĘ PRZEWOZOM REGIONALNYM!!!!!!!
2016-01-06 17:06:01 Autor: gość
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najważniejsze żeby kościółek dostawał każdego roku 14 miliardów złotych. Kogo obchodzą jakieś tam pociągi i potrzeby ludzi.
2016-01-06 18:21:30 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Trzeba pamiętać, że 17 własnych jednostek zastąpi około 13-14 jednostek wypożyczonych od PR.
Trzeba uwzględnić wyłączenia na czas przeglądów, dłuższych awarii i tak dalej. A PR w takim przypadku bierze tę niesprawną i natychmiast daje inną, sprawną.
2016-01-06 18:46:15 Autor: gość
---.net.e-net24.pl
Na trasę Katowice -Bielsko Biała -Zyewiec -Zwardon potrzeba wagonów piętrowych tak jak było to za czasów PR ! Wybaczcie ale na samy starcie od Zwardonia zbierając ludzi W Zywcu dalej w kierunku Bielsko-Biała pociąg pęka w szwach nie idzie do niego wsiąść to samo jest w drodze powrotnej od Czestochowy czy Katowic .Tu potrzeba pociąg piętrowy ! A piętrowy to zalety mam na myśli piętrowy EZT CITY ELEPHANT SKODY .JAK BY NIE patrząc piętrowy 3 członowy EZT to sześć wagonów w 3 wagonach , co na tym zyskujemy ? o połowe mniejsze koszty serwisu napraw drogich wózków , kupowanie jedno poziomowego ciasnego taboru jest nie poważne za tą cenę można zyskać świetnego pojemnego piętrusa ale w KŚ NIE MYŚLĄ !!!!
2016-01-06 19:09:02 Autor: zeus04
---.133.22.13
Chcieć a móc, to dwie różne rzeczy. Skoda do tej pory była dość droga. Jej piętrusy nie mają 180 miejsc siedzących na człon :). Jeden krótszy 24,5 metrowy wagon 120A miał ich 90. Najpojemniejszy człon City Elefanta ma ich OIDP 135. Cały 3-człony ezt ma ich od 310 do 333 (mniej gdy cześć to 1 klasa). Wózków ma sześć itd...
2016-01-06 19:46:25 Autor: Sławek
---.free.aero2.net.pl
@Gubernator Kalifornii
Nie kłam. Piętrowe wagony w większych ilościach to jeździły do Zwardonia za czasów jednego PKP. Za Przewozów Regionalnych, a w zasadzie to PKP Przewozów Regionalnych to był już tylko krótki epizod z jednym obiegiem Kraków-Katowice-Zwardoń na 2-3 bohunach. Pod koniec swojej działalności w województwie śląskim Przewozy Regionalne jeździły do Bielska na jednym EN57, a jak ich zima przycisnęła i kible zaczęły im padać jak muchy to nawet do Częstochowy na jednym jeździli. Nie jestem fanem KŚ i ich utworzenie uważam za błąd - za pieniądze, które idą do KŚ PR-y zapewniłyby pewnie trochę więcej połączeń, ale też cudów by nie było.
2016-01-06 19:54:51 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Sprawa prosta: zrobić machniom z PeeRami: dać im SA138 i SA109 za np. 12 bohunów i ze 4 bonanzy. Wynająć 4 siódemki albo traxxy i w drogę. 4 składy lok + bonanza + 4 bohuny. Bonanza na rowery itp. W sam raz na Zwardoń.
2016-01-06 19:59:36 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
chyba, że sundecki od pewnej znanej firmy ;)
2016-01-06 20:26:54 Autor: Sławek
---.free.aero2.net.pl
@analityk kuuper van basten
Dlaczego twierdzisz, że AKŚ są 100 razy gorsze od zwykłych EN57? Są lepiej wyciszone, mają lepsze przyśpieszenie, większą prędkość maksymalną, ogrzewanie tak nie wariuje (w zwykłym EN57 są często atrakcje, że albo lodówka, albo +35 stopni), a niektóre mają nawet klimatyzację. Oczywiście AKŚ-om do takich Flirtów czy Elfów dużo brakuje.
2016-01-06 21:00:15 Autor: y
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No, a potem wieje zimnem po kostkach, bo sekcja nie grzeje przez zapchaną kurzem "pestkę", ogrzewania klimy to w ogóle chyba nikt nie reperuje i zamiast grzać, to z góry wieje zimnem... Z tym byciem cichszym też niezbyt prawda, jakieś braki komunikacji CAN na komputerze ze wszystkim z czym się tylko da, znikające jednostki z komputera, blokady napędu bo "otwarta klapa WS" albo inne badziewie (pozornie - komputer tak widzi, w rzeczywistości jest ok, ale cóż... komputer wie lepiej i stoisz...

Z pewnością zmodernizowane trupy są lepsze... Serio, nieruszane w żaden sposób EN57 są lepsze od tego badziewia. Chyba tylko najnowsze modernizacje jako się spisują.
2016-01-06 21:57:48 Autor: De Jot
---.f-net.pl
Same spece sie wypowiadaja tutaj,bohunow im sie zachciewa ale nikt nie pamieta jaki byl koszt uruchomienia skladow wagonowych na starcie KŚ i jakie to pociagnelo za soba konsekwencje. Pozatym juz czas temu PR pietrusy puszczaly tylko do Bielska bo mialy problemy jak i w tunelu w Bielsku a potem most w Milowce.
2016-01-06 22:02:44 Autor: Gubernator Kalifornii
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

Gubernator Kalifornii
Nie kłamię. 5 bohunów jeździło na trasie Gliwice - Częstochowa (sam nimi jeździlem). Na Zwardoń zawsze 2 jednostki EN57.
Mogłem być po prostu bardziej precyzyjny.
2016-01-06 22:05:39 Autor: Gubernator Kalifornii
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

Gubernator Kalifornii
W odpowiedzi na post De Jot:
"Same spece sie wypowiadaja tutaj,bohunow im sie zachciewa ale nikt nie pamieta jaki byl koszt uruchomienia skladow wagonowych na starcie KŚ i jakie to pociagnelo za soba konsekwencje. Pozatym juz czas temu PR pietrusy puszczaly tylko do Bielska bo mialy problemy jak i w tunelu w Bielsku a potem most w Milowce."
Akurat pomysł piętrusów to bardzo dobry pomysł. Nie muszą być bohuny.
Znów proponuję spojrzeć na przykład Kolei Mazowieckich, gdzie nowoczesne piętrusy Bombardiera typu Push-Pull jeżdżą z powodzeniem.

Idąc twoim tokiem myślenia, mamy puszczać tylko krótkie i jednopoziomowe składy, bo tak jest tanio??? A gdzie zaspokojenie potrzeb pasażerów? Jak zachęcić ludzi do jazdy koleją??? Darmowymi puszkami sardynek, jako swego rodzaju ironią????
2016-01-06 22:19:17 Autor: Sławek
---.free.aero2.net.pl
@Gubernator Kalifornii
To sobie obejrzyj obiegi z 2010: http://infokolej.pl/download.php?id=4532
Większość Katowice-Zwardoń i sporo Gliwice-Częstochowa na 1xEN57. Wcześniej były 2x a nawet 3x EN57, ale PKP i potem Przewozy Regionalne zaczęły się coraz bardziej staczać.
@De Jot
Problem z mostem w Milówce był po powodzi w 97, gdy go zniszczyło i obok był postawiony tymczasowy. Od kiedy wybudowano nowy nie było już przeciwskazań technicznych i sporadycznie bywały do Zwardonia zarówno bohuny jak i bipy.
2016-01-06 22:48:22 Autor: Kflik
---.play-internet.pl
ja bym wolał przywitać więcej połączeń.
Np. ilość pociągów między Katowicami a Tarnowskimi Górami jest skandalem.

już nie mówiąc o innych kierunkach....

To także KŚ (wspólnie z KD? z PR?) powinno uruchamiać np. pociągi Bielsko Biała - Wrocław. Nie PKP IC (chyba, że byłaby pełna integracja taryfowa), jednak na to połączenie EZT jest znacznie lepszy od składu wagonowego.
2016-01-06 22:53:18 Autor: gość
---.net.e-net24.pl
Wagony piętrowe bohun bardzo często jeżdziły w obiegach na Bielsko B -Zwardoń -Zywiec nawet w takim połączeniu jak Czechowice Dz- Zwardon . To był dobry pojemny lubiany i sprawdzony tabor .

Mnie nie chodzi by puszczać z lokomotywą lecz to nie jest głupie , ale nabyć jednostkę EZT elektryczną piętrową która jeżdzi bez lokomotywy . widzę ostatnio w europie zamawia się bardzo wile piętrusów , a w Niemczech do dzisiaj normalnie poruszają się bohuny na liniach lokalnych . Chodzi o to żeby produkować tabor pojemny i kupować ów taki , a nie drogie awaryjne szynobusy które sypią się na potęgę .
2016-01-06 23:30:31 Autor: De Jot
---.f-net.pl
Sławek Problemy sa nadal w tunelu w BB.I odkad pamietam sklady wagonowe pietrowe kursowaly na trasie BB Raciborz ew Katowice - Wisla. Jak chcecie przycignac ludzi do pociagow skoro jest teraz otwarta droga "eska" juz do samego Zywca po 2 policzcie koszt zakupu loka serwisowanie go + wagony push pull i koszty eksploatacji,to wyjdzie lepiej kupic zwykle jednostki np Flirt i puscic taki podwojny sklad ,w zupelnosci by wystarczyl


Arrivederci zmien informatora bo cosik kiepsko z twoim informacjami.Jednostki zakupione w ramach PGZ jezdza tak jak jest ich przeznaczenie ale jakis czas temu dostali zgode na uzytkowanie ich na innych trasach dopoki nie skoncza remontu Kat Krk
2016-01-06 23:31:24 Autor: okokc
---.dynamic.gprs.plus.pl
Jakie piętrowe do Zwardonia?
Przecież to już przeszłośc. Na tej linii wystarczy zwiększyc częstotliwośc w szczycie tj. od 4.00 do 8,00 co pół godziny na odcinku żywiec-Katowice i z powrotem od 13.00 do 18.00 oraz z Żywca do Zwardonia co godzinę po 14.00 i będzie optymalnie.
2016-01-06 23:37:05 Autor: Gość
---.net.e-net24.pl
Droga Expresowa do Żywca wiele nie dała , kolej biegnie przez środek miejscowość , natomiast droga została wybudowana na obrzeżach w polach . Droga nie ma nic wspólnego z koleją , po oddaniu drogi jeżdzi tyle samo pasażerów co wcześniej z tendencją wzrostu . Natomiast drogą Expresową nie jeżdzi zadna komunikacja .
2016-01-06 23:44:18 Autor: gość
---.net.e-net24.pl
Natomiast jazda koleją jest o wiele szybsza Między Bielskiem a Zywcem Koleją jak jakimkolwiek autobusem , sprawdziłem ostatnio kilka razy czym szybciej dojadę o różnych porach , więc wyszło miedzy 15 a 20 min na korzyść dla kolei . Wiec stwierdzam że kolej zdecydowanie wygrywa w tym regionie przez bardzo dobrą lokalizację stacji kolejowych ;-)
2016-01-06 23:57:11 Autor: Gość
---.net.e-net24.pl
Jeżeli jest tu ktoś z PKP Polskie Linie Kolejowe to jest taka prośba , wyremontujcie budynek stacji kolejowej w Pietrzykowicach Zywieckich to bardzo młody budynek stacyjny i bardzo zaniedbany przez ostatnie lata tak samo peron , a to jak by nie patrząc wstyd mam na myśli to miejsce dla tego że wiele ludzi korzysta ze stacji przydał by się jakiś parking większy , bo mieszkańcy zostawiają samochody pod stacją a jak nie ma miejsca to na parkingu boiska jakieś 300 metrów od stacji , to osoby które zostawiają samochody i do pracy jadą koleją .

Następna sprawa sezonu letniego ludzie że śląska w sezonie korzystają z kolei chcąc dojechać nad jezioro Żywieckie a stacja niestety nie robi dobrego wizerunku w takim miejscu.
2016-01-07 05:36:44 Autor: xyz321a
---.google.com
Widzę ze PR Gdynia się obłowi....tyle wygrać... Wymieni w cenie złomu całe swoje zaplecze taborowe... Hahhaha
2016-01-07 05:45:38 Autor: xyz321a
---.google.com
Kolejne 15 lat będą się bujać w barwach Śląska na Pomorzu bo wątpię aby nawet je wymalowali. A tak serio oddać je na złom!! ! Bo ci szaleńcy z Pomorza na prawdę są gotowi je odkupić!!!! URZĄD Marszałkowski woj. POMORSKIEGO JAK I PR Gdynia To beton i ewidentny przykład jak kolesiostwo nie potrafi zarządzać przewozami na Pomorzu. Ciekawe co puszcza latem na hel... Coś czuje ze wytną połączenia do Chojnic lub Kwidzyna aby tabor przerzucić na linie Helską.
2016-01-07 05:54:34 Autor: xyz321a
---.google.com
Obecnie w pociągu relacji Elblag-Gdynia Główna upchnietych w przejściach jest ok 100 osób i tak od roku. Beton nie potrafi nawet dostosować ilość jednostek do zapotrzebowania. A w tym czasie w Cisowej pięknie zmodernizowana jednostka w krzakach się znajduje. Jakby głupota umiała fruwać to PR Gdynia wzniosła by się w przestworza. Ale przecież oni 'monitoruja' i do czasu gdy nie worzą ludzi na dachu kolejnej jednostki nie dadzą.
2016-01-07 06:04:04 Autor: Xyz123a
---.google.com
Dosiadł Pruszcz.. Upchnietych osób jest już ok 200-tu. Konduktor nawet się nie pojawił z uwagi na duże prawdopodobieństwo zjebki. A siedzi ich obecnie 7-dmiu. Bo relacje wycięte a ludzi trzeba upchnąć. Później na reklamacje PR Gdynia odpowie........ Cały czas analizujemy zupełnienie naszych jednostek. Analiza wykazała ze wspomniana Prze Pana relacja nie cieszyła się powodzeniem. Było zajętych miejsc tylko 12miejsc......... I jak tu rozmawiać z betonem.
2016-01-07 08:16:38 Autor: Kflik
---.60.129.178
@ Xyz123a

pytanie też dlaczego zamawiający na to pozwala?
2016-01-07 08:18:49 Autor: Sławek
---.free.aero2.net.pl
@De Jot
Skoro przez tunel parę lat temu bohuny jeździły to problemu nie ma. Pisałem jedynie o technicznej możliwości, a nie że powinny jeździć, bo faktycznie takiej potrzeby nie ma. Przynajmniej do Żywca powinny jednak jeździć pociągi co pół godziny, teraz nawet w godzinach pomiędzy szczytami pociąg wyjeżdża z zapełnioną większością miejsc siedzących. Za Żywcem w stronę Zwardonia frekwencja już z oczywistych powodów (mniejsze miejscowości) nie jest duża, ale pociągi puste też nie jeżdżą.
2016-01-07 08:32:27 Autor: Onyx
---.centertel.pl
Właśnie, dlaczego nie uruchomiono drugiego toru w bielskim tunelu. Wiem że były kiedyś takie próby. Czy z powodu pietrusow bohum. Może ktoś wie.
2016-01-07 08:43:51 Autor: Sławek
---.free.aero2.net.pl
Problem ze skrajnią taboru. Z tego co słyszałem zarówno w pionie jak i poziomie, więc trzeba byłoby tunel przebudować. Przy obecnym ruchu, gdy większość przewoźników jeździ na Słowację przez Zebrzydowice a nie Zwardoń inwestycja mało sensowna, zwłaszcza że odcinek krótki a od Wilkowic i tak jeden tor.
2016-01-07 09:59:18 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
@Xyz123a


Z Pruszcza do Gdańska odjeżdżają pociągi o 5:56 (z Elbląga), 6:02 (ze Smętowa), 6:13 (z Malborka) i 6:24 SKM z Tczewa.
Jeśli ktoś jest na tyle głupi, że wsiada o 5:56 aby być 150 czy 190 osobą w przedsionku, to tylko współczuć mało-misiaczkowego rozumku. W następnych pociągach jest luźniej.
2016-01-07 10:11:16 Autor: isdr
---.tktelekom.pl
W odpowiedzi na post analityk kuuper van basten:
"@Xyz123a


Z Pruszcza do Gdańska odjeżdżają pociągi o 5:56 (z Elbląga), 6:02 (ze Smętowa), 6:13 (z Malborka) i 6:24 SKM z Tczewa.
Jeśli ktoś jest na tyle głupi, że wsiada o 5:56 aby być 150 czy 190 osobą w przedsionku, to tylko współczuć mało-misiaczkowego rozumku. W następnych pociągach jest luźniej."
Nie dziw się ,on jest z Tczewa.
2016-01-07 12:15:57 Autor: Pasażer1435
---.dynamic.gprs.plus.pl
Nowe Sundeck-i brzmi jak nowosądecki. Przypadek? Raczej tak :)
2016-01-07 13:09:05 Autor: Sławek
---.free.aero2.net.pl
@y
Z niezmodernizowanymi EN57 też są problemy. Minus kilkanaście stopni i z tych wypożyczonych przez PR do KŚ ponad połowa podobno potrafi paść.
2016-01-07 14:14:57 Autor: sb
---.internetdsl.tpnet.pl
Ja też pamiętam poranny przyspieszony z Częstochowy EU07+4 piętrusy (ten zapach gumy), później 3xEN57 (w tym żółto-niebieskie łódzkie jednostki) - później faktycznie jak piszecie 2xEN57 i ścisk w 1 jednostce (na zdjęciu chyba Zawiercie).
2016-01-07 15:03:32 Autor: gość
---.net.e-net24.pl
Nigdy nie było problemu w Bielsku Białej z tunelem , zawsze od kąt pamiętam jeżdziły BHP Bipa do Żywca w latach 90 po zakupie bohunów to one bohuny zastąpiły BHP bipa , tyle lat jeżdziły i nigdy problemu ze skrajną nie było , a nagle z dnia na dzień pojawiły się problemy pewnie celowo by nie jeżdziły do 2008 roku jeżdziły bohuny na linii .
2016-01-07 17:00:33 Autor: xyz321a
---.google.com
@Analityk

One wszystkie tak zapchane:) oprócz SKMki która właściwie jedzie pusta. Pozatym czekać na kolejny pociąg licząc w nadzieji ze będzie mniej przepełniony to czysta głupota - rozumiem ze Ty zawsze wybierasz taka opcje :) :) :) :)?

No ale są ludzie i taborety.

2016-01-07 20:40:08 Autor: pracownicy KŚ
---.222.109.110
Pracownicy KŚ chcą pożegnać Piotra Pękosza pseudo ,,rewizor"......
2016-01-07 22:01:10 Autor: robotnicy KŚ
---.17.24.66
pracownicy KŚ, Piotra, nie Dariusza?
2016-01-07 22:57:26 Autor: pracownicy KŚ
---.222.109.110
OK -Dariusza pseudo ,,rewizor'
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5