NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Koleje Śląskie: 700 kilometrów w jedną dobę

| Koleje Śląskie 14.06.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-06-14 09:17:16 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
?My tym misiem otwieramy oczy niedowiarkom..."

Tylko że z perspektywy przeciętnego pasażera ważne jest skomunikowanie na istotnej dla niego, zazwyczaj niezbyt skomplikowanej trasie w jako takich warunkach, a nie możliwość stworzenia takiej może i ciekawej, ale tylko wycieczki.

Pachnie mi to stachanowczyzną. Dobre jako ciekawostka i dla pasjonatów, ale nie na potwierdzenie jakiejkolwiek tezy o sprawności KŚ.
2015-06-14 09:25:25 Autor: Wydział Propagandy
---.158.218.130.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Propaganda sukcesu jak widać pracuje również w niedziele. Skoro jest tak dobrze, to dlaczego autobusy 820, 840, 850, 870 jeżdżą zapchane po dach? Słowo wyjaśnienia dla tych, co nie wiedzą: ich trasy biegną dokładnie wzdłuż linii kolejowych, a cena biletu jest czasem dwukrotnie niższa (np. na 820).
2015-06-14 09:38:46 Autor: inż. mh
---.free.aero2.net.pl
Dobre ale nie takie wybitne. W 2010 roku razem z ekipą (4 osoby) zrobilismy w przeciągu 2,5 doby na Bilecie Podróżnika TLK z IC przeszło 3600 km. Dodam że była to dość mroźna zima a mieliśmy tylko jedno opóźnienie. Piszęto oczywiście żeby propagować turystykę kolejową a nie żeby się chwalić ;-)
2015-06-14 10:10:16 Autor: lol
---.omi.pl
nie trzeba bylo sie tym chwalic bo zaraz cene biletu podniosą, przecież tak nie mozna tanio podrózowac .... ;)
2015-06-14 10:12:47 Autor: lol
---.omi.pl
heh ale podejrzałem zdjęcia i widze, ze to propaganda jednak, sam sie kilka lat temu powoziłem na podrózniku i jakoś żadnej prasy i rada nie informowałem...
2015-06-14 10:13:01 Autor: ~
---.static.tvk.wroc.pl
w KD 600 km da się przejechać na jednej 12-godzinnej służbie, tak więc 700 w niemal dobę to raczej nic specjalnego
2015-06-14 10:18:44 Autor: stara rdza
---.dynamic.chello.pl
Dzieląc wyśrubowany rekord, tak wyśrubowany że aż pasażer był gościem honorowym Kolei Śląskich - 718,54 km przez 24 godziny wychodzi prędkość realna poniżej 30 kilometrów na godzinę. Gratulujemy Kolejom Śląskim przebywania w XXI wieku. Tak więc Pan Piotr dowiódł, że stając na wyżyny ludzkich wytrzymałości pasażer nie jest w stanie z Kolejami Śląskimi jechać nawet 30 km/ godzinę. Ciekawe ile km można było zrobić za czasów rozkładu Pana Biegi.
2015-06-14 10:19:51 Autor: Waszkinello
---.adsl.inetia.pl
Hehe, przesiadka na 5 minut to długa jest, przesiadałem się w życiu na trzy minuty bez problemu :) A w godzine to można zaplanować wyprawę nawet po całej Europie, posługując się wyłacznie papierowymi rozkladami jazdy :)
2015-06-14 10:49:54 Autor: Cycu
---.play-internet.pl
5 minut na przesiadkę w Zwardoniu i miał być problem? Na co on się chciał przesiadac? Przecież skład zaraz wraca w drogę powrotną do Katowic więc nawet nie musiał nosa wychylac że składu... propaganda jak nic jak za komuny tylko wtedy rozkład był o niebo lepszy
2015-06-14 11:00:22 Autor: PITZ filia
---.207.107.13
A takie kompulsywne jezdzenie bez celu to nie jest czasem dzialalnosc na szkodę przewoznika?
KŚ i inne powinny ukrocic ten proceder, tak jak w buszach, gdzie najczesciej są tylko jednorazowe i miesięczne. A cena miesięcznego w zdecydowanej większości okaze sie zaporowa dla pewnych.. obłąkanych pasażerów, ktorzy jezdziliby pozniej w te i wewte i zajmowali miejsce dla naprawdę potrzebujących, ktorzy poszliby do ewentualnej konkurencji albo - co najgorsze - na puciong.
I za bardzo nie ma sie czym chwalić: 718,54 kilometrów w ciągu 21 godzin 22 minut to oznacza srednia predkosc: 33,63 km/h.
Buszami w tym czasie przejechałby dluzszy dystans i byc moze nawet taniej (np. bilety promo po 1-2 zł)
2015-06-14 11:17:23 Autor: Niki-for
---.leaseweb.com
@PITZ Filia

Na szkodę przewoźnika to nie jest działanie, ale pokazuje na jakie bezsensowne dewiacje marnowane są publiczne pieniądze.
2015-06-14 11:29:47 Autor: kicior
---.119.106.32
@PITZ filia

g... by przejechał, złomowaty bus z przemęczonym kierowcą piznąłby w coś i pojechalby najwyżej na cmentarz
2015-06-14 12:00:04 Autor: PITZ filia
---.207.107.13
Nie powiedziałbym zeby Van Hool Astromega czy Plaxton Elite w "szkociku", albo Scania Irizar i6 w estonskim LE były złomowate. Przynajmniej na razie. W LE czas pracy kierowcy jest przestrzegany, jezdza w podwojnej obsadzie, jak sie zmieniaja to zapowiadaja postój na zmianę pasażerom.
No tyle ze to miasta wojewodzkie, tzw. Polska powiatowa faktycznie ma trochę gorzej.

Natomiast nic tak fanatycznym eMKaOlom nie naprostuje poglądów życiowych, jak przejazdzka w cenie biletu kulejowego jakimś ZKA realizowanym przez.. busza, ale takiego prawdziwego, afrykańskiego busza, 20 miejsc, a nie autokar. Np. komunikacja zastepcza za Regio PR Kraków Gł - Sucha Beskidzka na odcinku Kalwaria Lanckorona - Sucha Beskidzka. Drzwi dla pasazerow zamykały sie tylko z zewnątrz, kierowca musiał wysiadac za kazdym razem, ale podobało mi się to jak sprawnie radził sobie na ciasnych, krętych, wąskich drogach powiatowych, predkosc przelotu 100-110 km/h zeby nadrobic opoznienie (zwiazane m.in. z tym nieustannym wysiadaniem i zamykaniem drzwi) i zapewnic skomunikowanie z puciongiem.
2015-06-14 12:13:26 Autor: Turysta Kolejowy
---.play-internet.pl
Skomunkowanie podczas 5-cio minutowej przesiadki zapewne z góry w razie opóźnienia zagwarantował przewoźnik, podczas tej propagandowej wycieczki (zwykły pasażer mógłby nie zdążyć).
Wśród zalet nie znalazły się szybki czas przejazdu (wtedy zapewne zdobiłby 1000 km, a także komfort podróży nowoczesnym taborem.. ojojoj, no tak stare EN57 to bardziej retro.
A jeśli już się chwalimy, w 2007 roku na bilecie turystycznym PR zrobiłem 4100 km za cenę 30 zł (albo 35, nie pamiętam dokładnie). 4 dni wycieczki, morze, góry, Suwalszczyzna, Lubelszczyzna, Podkarpacie, Sudety, Lubuskie, Kraków, Warszawa, Łódź Gdynia i można tak wymieniać długo. I wtedy to były porządna oferta za okazyjnie niską cenę. Ale w 2007 nie było TLK tylko pospieszne PR.
2015-06-14 12:47:28 Autor: PITZ filia
---.207.107.13
@Turysta kolejowy

Jakie skomunikowanie może być na takiej "stacji węzłowej" jak Zwardoń? Chyba jedynie na busza albo słowacką osobówkę do Ziliny, której juz bilet dobowy KŚ nie obejmuje.
Po prostu zmiana czoła i powrót tą samą drogą, nie trzeba nawet wysiadać z puciongu. Jak widać KŚie mają problem nawet z uprawianiem takiej taniej propagandy.

Co do biletu dobowego na KŚ za 34 złote to istnieje pewne lepsze rozwiązanie:

a) turystyczny PR za 45 zł, "ważny wyłącznie w pociągach REGIO oraz osobowych Arriva RP, KD, KŚ, KW i ŁKA" i "uprawnia bowiem do wielokrotnej liczby przejazdów od godz. 18:00 w dniu roboczym poprzedzającym bezpośrednio kolejno po sobie następujące dni wolne od pracy, do godz. 6:00 pierwszego dnia roboczego następującego po tych dniach. Umożliwia on zatem podróżowanie od godziny 18:00 w piątek, do godziny 6:00 w poniedziałek. Niewątpliwym plusem jest możliwość korzystania z biletu turystycznego w tzw. "długie weekendy". Wtedy ważność biletu rozszerza się również na dni świąteczne sąsiadujące bezpośrednio z weekendem.

Z biletem turystycznym można podróżować pociągami Przewozów Regionalnych, Arriva RP, Kolei Dolnośląskich, Kolei Śląskich, Kolei Wielkopolskich oraz Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, co w praktyce pozwala podróżować po całej Polsce."

A dla MiKoli pragnących wężykować także w dni powszednie:

b) RegioKarnet za 75 zł, "ważny wyłącznie w pociągach REGIO oraz osobowych Arriva RP, KD, KŚ, KW oraz ŁKA.; w pociągach ŁKA dotyczy to wyłącznie REGIOkarnetów wydanych przed 1 marca 2015 r. , które są honorowane zgodnie z terminem ważności w nich określonym" - 3 dowolnie wybrane dni w ciągu dwóch następujących po sobie miesięcy, czyli koszt jednej doby to 25 złotych.
Wychodzi 9 złotych taniej w przeliczeniu, niż dobowy KŚ, a mozna pojechac znacznie dalej, niż sieć KŚ ograniczona tylko do woj. śląskiego i to nawet niecałego.

No i najwazniejsze: ta radość, ten rumieniec na twarzy, ze zapłaciło się ukochanym Przewozom Regionalnym, a nie znienawidzonym PKP IC czy KŚ, ale podrozowalo "za darmo" w puciongach KŚ... bezcenna.
Zainteresowani wiedzą, o kim mowa ;-)
2015-06-14 12:48:56 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Milczę jak zaklęty i nic, ale to nic nie trolluję ;)
2015-06-14 13:29:34 Autor: gość
---.dynamic-ra-1.vectranet.pl
@Wydział Propagandy:
Dlaczego przytoczone przez Ciebie autobusy mają większe napełnienie, aniżeli pociąg? Z jednego prostego powodu, brak wspólnego biletu. Jeżeli ktoś dojeżdża do pracy komunikacją miejską codziennie i ma miesięczny, to skoro może w 20 minut dłużej i taniej dojechać do swojego celu, to dlaczego nie skorzystać? Dlaczego więc nie kupią miesięcznego na pociąg? A no z tego powodu, że jeszcze trzeba dojechać innym busem z domu na przystanek, skąd pośpieszne odjeżdżają.

Na trasie Katowice - Tarnowskie Góry pociąg jeździ za rzadko, bo nie ma chętnych. Nie ma chętnych, bo nie wspólnego biletu.
Na trasie Bytom - Gliwice nic nie jeździ, więc argument o 850 trochę z dupy.
Na trasie Gliwice - Katowice jedynie wygląda to w miarę rozsądnie, ale bez wspólnego biletu nic się nie zdziała.

Wyglądać tak to będzie ciągle, dopóki nie przeorganizuje się komunikacji miejskiej w całym regionie - od pociągów, które powinny być kręgosłupem do malutkich linii autobusowych. Ale na to się nie zapowiada.
2015-06-14 14:19:26 Autor: ...
---.dynamic.kabel-deutschland.de
koleś wpadł po prostu na pomysł wypromowania tego biletu a wy się od razu czepiacie.
2015-06-14 14:37:24 Autor: PITZ filia
---.207.107.13
@... ^^

To ciekawe, bo same KŚ nie są zainteresowane promowaniem tego biletu. Brak o nim informacji na ich stronie, zakładka Bilety > "Oferty handlowe i specjalne KŚ" (stan na 14 czerwca, godz. 14.33)
Można sobie pobrać PDFa z TP-KŚ i dopiero tam, w rozdz. 6, § 40. Bilety sieciowe imienne jest wyszczegolniony.
Nie widzialem rowniez mozliwosci zakupu biletu dobowego w biletomaie KŚ, ani w ich systemie sprzedazy e-KŚ. O plakatach na stacjach czy w pociagach rowniez nie wspominam.
Jedynie dobra wola kasjerki, ktora pewnego razu gdy poprosiłem o bilet "tam i powrót" do Częstochowy sprzedala mi dobowy z wlasnej inicjatywy, bo kosztował wtedy taniej.
2015-06-14 14:58:33 Autor: antytor
---.dynamic.chello.pl
Może zamiast pajacowania, spółka zajmie się tak przyziemnymi rzeczami, jak druk kieszonkowych rozkładów jazdy (były nawet za czasów Przewozów Regionalnych), czy popracuje nad poziomem uprzejmości w kasach i wśród drużyn konduktorskich (jest bardzo źle pod tym względem), lub rozwiąże problem przeładowanych pociągów (w sobotę pociąg Częstochowa - Wisła odjechał z Katowic bardzo przeładowany, współczuję pasażerom, którzy musieli jechać w takich warunkach)? Kiedy wrócą pociągi na linię Bielsko-Cieszyn, Tarnowskie Góry - Opole, Lubliniec - Częstochowa, Dąbrowa Górnicza Ząbkowice - Jaworzno Szczakowa, Rybnik - Gliwice, Bytom - Gliwice? Ile jeszcze trupy EN57 dzierżawione od PR będą wyznacznikiem nowej jakości Kolei Śląskich? Kiedy wreszcie integracja taryfowa w GOP? Kiedy składy Kolei Śląskich będą czyste, bo na razie jest pod tym względem tragicznie? I kiedy dziennikarze, m.in. Rynku Kolejowego, zaczną robić porządną robotę dziennikarską, a nie tylko "kopiuj, wklej" propagandowych komunikatów spółki? Żeby coś napisać sensownego, to trzeba poznać kolej na miejscu, pojeździć pociągami, porozmawiać z pasażerami, zobaczyć, jak Koleje Śląskie komunikują własne pociągi, jak działają "na gruncie" itd.
2015-06-14 16:26:01 Autor: Dave
---.centertel.pl
Pfff! Też mi wyczyn! Zwykłe "kółeczka" ale na bilecie dobowym. A w piątek to był 12 a nie 11 czerwiec!
2015-06-14 17:21:47 Autor: szczur
---.dynamic.mm.pl
Transport publiczny w GOP powinien być podręcznikowym przykładem, jak go nie należy organizować. Na trasach wzdłuż linii kolejowych 99% pasażerów jeździ osiemsetkami w tłoku i często w korkach. Tzw. "władze samorządowe" skutecznie zadbały o to, żeby kolej i tramwaje nie oferowały prawie żadnej rozsądnej alternatywy dla autobusów. Jak już powiedziano, puciongi jeżdżą na trasie Katowice-Chorzów-Bytom-Radzionków-Tarnowskie Góry 8 - słownie OSIEM - razy na dobę, 33 kilometry pokonują w godzinę, remont trasy trwa już chyba dziesięciolecia, no, a wspólny bilet Autobus-Tramwaj-Pociąg nie jest WŁADZY do niczego potrzebny.
O tramwajach szkoda mówić, ponieważ nie mogą zakłócać "płynności ruchu samochodowego", szybciej będzie jechać rowerem. Nawet spać w nich nie można, twarde jak kamień siedzenia po kilkunastu minutach złamią każdego twardziela.
2015-06-14 17:40:45 Autor: ABC
---.dip0.t-ipconnect.de
Nie rozumiem narzekania: Fajny pomysl, fajna relacja, a tu samo narzekanie. Zawsze zle... Mam wrazenie, ze niektorym komentatorom nigdy sie nie dogodzi. Przeciez nikt nie neguje slabosci kolei i ze wiele jest do zrobienia widac jak na dloni. ALE: sa tez pozytywy, wiec warto ich obecnosc sbie uswiadomic. I nie tylko marudzic i zrzedzic...
2015-06-14 18:41:55 Autor: =Kamil=
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
,,Zdarzały się momenty, gdy o powodzeniu całego planu decydowały minuty. Najkrótszy czas na przesiadkę wynosił około 5 minut i dotyczył skomunikowania w Zwardoniu, ale pan Piotr zapewnił, że nawet w tym wypadku nie miał żadnych obaw.,,

Ciekawi mnie, z jakiego pociągu na jaki Pan Piotr przesiadal sie w Zwarodniu. Czyzby na bilet dobowy Kolei Slaskich mozna bylo sie przesiasc do skladow jezdzacych w relacji Zwardon - Czadca lub nawet Czadca - Czeski Cieszyn???


A moze Pan Piotr przesiadal sie w Zwardoniu z pociagu przyjezdzajacego ze strony Zywca do pociagu odjezdzajacego w droge powrotna w strone Zywca??? (zakladam, ze nie byl to ten sam sklad)

Tez mi przesiadka. Po pierwsze, dlaczego przejscie do pociagu jadacego w strone przeciwna nawzywa sie przesiadka lub skomunikowaniem?

Po drugie, pomiedzy Zwardoniem i Sola jest jednotor, wiec aby ze Zwrdonia wyruszyl pociag do Zywca, najpierw pociag z Zywca usi wjechac na peron w Zwardoniu.
2015-06-14 18:47:48 Autor: -Kamil-
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
I jeszcze jedno, to milo dla podroznych, ze Koleje Slaskie maja w ofercie bilet dobowy. Z tym, ze czy na ten bilet dobowy mozna korzystac z komunikacji miejskich KZK GOP, MZKP, MZK Tychy, jaworznickiej, jastrzebskiej, bielsko-bialskiej, zywieckiej, cieszynskiej?? Czy na bilet dobowy Kolei Slaskich mozna poruszac sie autobusami Wispolu, PKS Bielsko-Biala czy innych przewoznikow autobusowych??

Przejezdam z biletem doboym KS na stacje kolejowa a w takim czy innym kiescie i co dalej? Czy tworcy taryfy KS zakladaja, ze kazdy adres miejscu sie tuz kolo stacji kolejowej?? Czy moze tworcy taryf zakladaja, ze podrozny kupi sobie caly pilk biletow calodobowych na kazdego przewoznika, jaki operuje na trasie danej podrozy???

Otoz nie. W praktyce albo kupuje bilety jednorazowe albo jade samochodem.

Bilet calododowy jest dobrym rozwiazaniem, o ile ktos nastawia sie na korzystanie tylko z uslug KS danego dnia.
2015-06-14 19:48:49 Autor: kolejorz z Jaworza
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda ze nie ma bezpośredniego połączenia z Bielska-Białej do Cieszyna
2015-06-14 20:03:09 Autor: D
---.adsl.inetia.pl
JA RAZ NA TURYSTYCZNYM NA REGIO - WTENCZAS JEZDZIL REGIONALNE
WYRUSZYLEM RANO Z ZYWCA 5.56 DO ZWARDONIA, WOWCZAS SKLAD BYŁ DO ZILINY , SLOWACKIE WAGONY I DOJECHALEM DO CZADCY
OCZYWISCIE KUPUJAC BILET SKALITE GR - CADCA . W CADCY PO PONAD GODZINNYM SPACERKU WROCILEM POCIAGIEM ED72 DO KATOWIC I TU KONDUKTORKA NA BILECIE DO GRANICY WYSADZILA MNIE W SKALITE SERAFINOV
I szybko pieszo na pociag do Katowic był to zwykły jechał pół godziny po tym przyspieszonym z ziliny i dojechalem do Katowic i hciałem jechać na tarnowskie góry szukam patrze a tu ten pociąg ze zwardonia - full plastic przechodził na kluczbork wtedy , no to nim do chorzowa miasta i tu na rynek na piwko i cos do jedzenia , z chorzowa powrotnym wowczas z wielunia dabrowy do Katowic i tam pociagiem do Zwardonia ale pytając się konduktora dowiedzalem sie ze w wegierskiej górce musze zawracac do żywca bo to ostatni pociag
2015-06-14 20:16:36 Autor: głos z kujpomu
---.eaw.com.pl
W piątek przesiadalem na Arrivie majac minutę. 20.03 przyjazd, 20.04 odjazd z innego peronu. Czy mogę liczyć na jakiś artykuł o sobie. W razie czego podam telefon...
2015-06-14 22:08:52 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Cud, że Koleje Śmieszne nie miały żadnej KKA w tym dniu... W Czwie samie EN57 z logo KŚ pod przednią szybą ;) ;) ;)
2015-06-14 23:43:38 Autor: niepryszczaty mikol
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Te bilety dobowe to w istocie działanie na szkodę spółki i innych pasażerów i powinni je zlikwidować. Również należałoby zlikwidować przedziały cenowe na biletach jednorazowych. Znam takich tzw. "miłośników kolei", co jak mają np. 142 km do domu, to kupują bilet do takiej stacji, żeby wyszło np. 149 km, płacą tyle samo, a potem drałują z buta 7 km z powrotem. Jest to nic innego, tylko naciąganie spółki kolejowej na koszty i zwykła ludzka złośliwość! Niektórzy to już się nawet tak wycwanili, że jak nie da się kupić biletu do stacji w okolicach 149 km, to kupują na 159 km (niewiele drożej) i potem wracają z buta 17 km. Kolej powinna być dla pasażera wracającego zmęczonym po całym dniu pracy, po szkole czy ewentualnie dla gospodyń domowych wracających z miasta z zakupami, a nie śmierdzących mikoli, którzy rozkładają się na 2 siedzeniach z brudnymi buciorami, na kolejnym kładą plecak a na czwartym puszkę z piwem albo cuś innego i tylko zajmują niepotrzebnie miejsca w pociągu.
2015-06-15 09:26:51 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Tylko ciekawe który prezydent miasta w GOPie zaryzykuje likwidację osiemsetek mając w przyszłości wybory. Franek zlikwidował tramwaj i wygrał, ale z osiemsetkami może być inna sprawa.
2015-06-15 10:05:51 Autor: Rekin
---.static.3s.pl
Ludzie w GOP-ie jeżdżą autobusami 840/870 w relacji Katowice - Gliwice wyłącznie z braku wspólnego biletu i marnej oferty Kolei Śląskich. Pociągi kursują na tyle rzadko, że nie spełniają roli kolei aglomeracyjnej. Pod koniec lat 80. XX wieku gdy między Zawierciem i Gliwicami był takt 20-minutowy, 10-minutowy w szczycie, nie było w ogóle linii 870, a linia 840 (wcześniej C) była obsługiwana Autosanem H9 co godzinę i często były wolne miejsca siedzące :) - podczas gdy wiara zapełniała skład 3xEN57 i trudno było szpilkę wetknąć!
A co do 820 - 830 to historia inna - pociągów Katowice - Tarnowskie Góry w praktyce nie ma (przerwy nawet 4-godzinne) więc tu już kompletnie nie ma alternatywy.
Największe obciążenie w latach 80 miały weekendowe pociągi do Wisły Głębce - EU07+2xBipa, z jednego takiego pociągu korzystało często ponad 2000 pasażerów, podczas gdy obłożenia na 3xEN57 były na poziomie "tylko" 1500-1800.
2015-06-15 10:06:52 Autor: Rekin
---.static.3s.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-15 10:36:54 Autor: PJKP
---.tktelekom.pl
Gość ma takie dziwne hobby. Z Kolejami Mazowieckimi zrobił to samo: http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/51,34864,9486720.html?i=1 Ciekawe, co z tego wynika? Przecież komunikkacją miejską też tyle idzie zrobić.
2015-06-15 14:11:59 Autor: Franek
---.dynamic.gprs.plus.pl
Osiemsetki też wam zlikwiduję
2015-06-15 18:06:48 Autor: Radko
---.dynamic.chello.pl
Wspólny bilet KŚ - Kzk GOP aglomeracja ma bardzo duże możliwości w tych zagadnieniach
2015-06-15 19:47:20 Autor: ~piotrek
---.wi.net.pl
A gdzie można kupić bilet dobowy KŚ? Bo szczerze mówiąc to marketing słabo działa bo nigdy nie słyszałem o tym bilecie.
Ktoś wyżej w komentarzach wspomniał jeszcze o bilecie turystycznym PR (który ważny jest także w KŚ) - ale takiego biletu nie kupię na zdecydowanej większości (i tak nielicznych) kas KŚ. W zeszłym roku pani w Pszczynie zrobiła takie oczy jakbym opowiadał jej o fizyce kwantowej, a ja chciałem tylko kupić ten bilet PR...
2015-06-15 21:56:54 Autor: -Kamil-
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciekawe, ze Pan Piotr przejechal tyle kilometrow w jednej dobie, w tym ani jednego kilometra u innego iz KS przewoznika i ani jednego kiloemra w komunikacjach miejskich.

Ciekawe, ilu podroznych w Woj. Slaskim podrozuje tylko do tych celow, gdzie dojezdzaja pociag KS? Bo podejrzewam, ze niejeden podrozny na swoich trasach przejazdu potrzebuje dostac sie do miejsc, gdzie bilet dobowy KS raczej, NIESTETY nie jest honorowany. Szkoda. Wielka szkoda. Moze innym razem cos sie zmieni.
2015-06-15 22:50:19 Autor: Pawajoro
---.inet-siec.pl
A w Czechach gościu w dobę przejechał 2008 km :-)
https://youtu.be/yLowPi8zWEQ?t=1m
2015-06-19 13:54:11 Autor: gość
---.tktelekom.pl
Jak dla mnie idiotyzm. Dla mnie pociągi i wszelka inna komunikacja są po to żeby gdzieś pojechać, pobyć i coś zobaczyć. Jeżeli pasja tego Pana jest jechać pociągiem to rozumiem, ale ilu jest w Polsce takich......
Ile czasu ten Pan Pan spędził poza pociągiem i co widział i jestem ciekaw ile z tego co widział z okna pociągu zapamiętał. Czy widział Zwardoń ? Pospacerował uliczkami,a jest ich niewiele.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS