NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

KM odpowiada: Nie wiedzieliśmy, ile potrwa opóźnienie

| lp, Rynek Kolejowy 01.11.2012 103

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2012-11-01 10:00:34 Autor: marcel111
---.nowysacz.vectranet.pl
Mysle ze nie byloby w tym nic zlego, gdyby tak duza spolka jak Koleje mazowieckie kupila jakies 15-20 autobusow na takie okazje. Wydatek w sumie nie wielki, a uniknie sie wielu kompromitacji. Nie trzeba by dogadywac sie z zadnym PKSem czy MZK - komunikacja zastepcza bylaby od razu, bez duzych opoznien.
2012-11-01 11:58:45 Autor: straphan
---.156.210.141
@marcel111: ciekawe, ktory przewoznik kolejowy tak robi? Masz racje - to \\\"zadne koszty\\\" kupic sobie kilkanascie autobusow, utrzymywac je oraz zatrudniac kierowcow, ktorzy musza dyzurowac \\\"na czarna godzine\\\". Do tego gdzie te autobusy rozstawisz? Jednym autobusem pasazerow nie przewieziesz.
2012-11-01 12:02:21 Autor: Lone_Star
---.play-internet.pl
A mi się wydaje, że skoro KMy obsługują linię nr 31, to może warto by było zrobić w Siedlcach szopę dla szynobusów - mają przecież w planach zakupy takiego taboru do obsługi tej linii - o obecnych VT nie wspominając.
2012-11-01 17:15:31 Autor: KOroń
---.ip.netia.com.pl
Oto efekt podziału kolei na spółki-zero współpracy pomiędzy najważniejszymi sektorami....
2012-11-01 19:49:47 Autor: Maciek
---.dynamic.chello.pl
Konia z rzędem, kto spotkał się z tym, by pracownik KM *kiedykolwiek* poinformował pasażerów o tym, dlaczego pociąg stoi i jak długo będzie stać. Nie wymagam przy tym, by ta informacja była \\\"kompleksowa\\\", ale jakakolwiek. Ja spotkałem się tylko z zamykaniem się w kabinie maszynisty.
2012-11-01 21:43:12 Autor:
---.play-internet.pl
Szopa w Siedlcach dla szynobusów ? buahahaha dobry żart.. no taak..I co jeszcze? .. Najlepszą lokalizacją byłaby szopa w Sierpcu lub była szopa w Nasielsku.. po co do Siedlec? .. bo jakby tych szynobusów do Siedlec dużo jeździło..
2012-11-02 00:36:05 Autor: Daro73
---.xdsl.centertel.pl
Byłbym zaskoczony gdyby np kierownik pociągu poinformował o opóźnieniu pasażerów. Jechałem kiedyś pociągiem KM który utkwił na trasie bo pod poprzednim zginął człowiek. Staliśmy w szczerym polu 3,5 godziny, przez ten czas kierownik ani razu nie przeszedł przez skład aby powiedzieć cokolwiek pasażerom
2012-11-06 09:26:18 Autor: Piotr.
---.imir.agh.edu.pl
A co się ludzie dziwicie? Samorządowy przewoźnik. Przykład idzie z góry.
2012-12-03 10:57:59 Autor: Tomek Janiszewski
---.220.166.71
Szopa szynousowa w Siedlcach miałaby znacznie większy sens gdyby KM obsługiwały nie tylko cały węzeł hajnowski (skoro PZPR ma wszystkie pociągi w doopie) ale także reaktywowały linię Siedlce - SUkołów Podlaski, z perspektywą odbudowy aferalnie rozebranego przez pekapiarnianą betoniarnię odcinka SUkołów - Małkinia.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5