NUMER 03/2023
NUMER 03/2023
Temat numeru:
Kolej na Mazowszu
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

KM kończą honorowanie biletów innych przewoźników na linii do Skierniewic

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 06.12.2015 265

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-12-06 12:17:36 Autor: Stefan banderą
---.dynamic.gprs.plus.pl
Pozostaje ino honorowanie WKD (okresowe na całą linię).
Jak rozpoczną remont torów nr 3 i 4 między Włochami a Gr, to honorowanie wróci. Musi już niedługo - max pół roku
2015-12-06 12:34:48 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
A kiedy KM wreszcie skończą jeździć do Skierniewic, Łowicza, Skarżyska, Dęblina, Łukowa i Działdowa? Przecież te miasta są w innych województwach, dlaczego niby marszałek mazowiecki ma do nich dopłacać?

Lepiej dofinansować busy w weekendy do małych wiosek w woj. mazowieckim niż puciongi do miast w innych województwach.
2015-12-06 13:52:58 Autor: Abc
---.adsl.inetia.pl
Miło. Oznacza to, że trzeba kupić 3 miesięczne, bo ten nie honoruje tego, ten tego, a tamten tamtego. Paranoja :-/
Czy nie możnaby stworzyć jakiś Bilety Mazowieckich gdzie jadąc odc. X-Y można jechać dowolnym pociągiem, dowolnego przewoźnika?
2015-12-06 13:53:04 Autor: Abc
---.adsl.inetia.pl
Miło. Oznacza to, że trzeba kupić 3 miesięczne, bo ten nie honoruje tego, ten tego, a tamten tamtego. Paranoja :-/
Czy nie możnaby stworzyć jakiś Bilety Mazowieckich gdzie jadąc odc. X-Y można jechać dowolnym pociągiem, dowolnego przewoźnika?
2015-12-06 13:54:25 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Mędrzec ma rację.
Wsie pod Ostrołęką to III świat komunikacyjnie, a marszałek dopłaca, aby mieszkańcy Skierniewic (inne województwo, nie jego biznes!) mieli wygodny dojazd do stolicy. Nonsens.
Jeszcze impulsy na 200 km/h im kupuje. A ludzie pod Ostrołęką na autobus idą 5 kilometrów, a w weekend 15 km.
2015-12-06 15:06:18 Autor: gość
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oho, mędrzec i analityk dali głos, znaczy mamusia pozwoliła pieskom poszczekać w niedzielę :)

Szkoda że pieski nigdy nie zrozumieją podstawowej zasady ekonomii. No, może się nauczą jak zdadzą do gimnazjum, tam chyba są podstawy przedsiębiorczości.
2015-12-06 15:17:53 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
@gościu,

Czy kurs Skierniewice - Warszawa jest rentowny, czy nierentowny?
Jeśli jest rentowny, to po co do niego dopłacać?
Jeśli jest nierentowny, to owszem, dopłacać trzeba. Ale gdzie tu ekonomia?
W obydwu przypadkach nie można łączyć dopłacania z kasy Mazowsza ze słowem ekonomia.
2015-12-06 16:25:34 Autor: Olgierd_Jedlina
---.internetdsl.tpnet.pl

Olgierd_Jedlina
W tym jest ekonomia, że Struzikowi, a zwłaszcza Gronkowcowej drogi się mniej zużywają i korkują (a to zwłaszcza dla HGW istotne, bo im bardziej zakorkowane miasto, tym większe koszty komunikacji miejskiej) :P
2015-12-06 16:50:58 Autor: beblin
---.108.152.137.wlantech.pl
@ analityk
Panie analityk Pic polega na tym że ludziska z Łódzkich Skierniewic z tysiąca powodów jadą dorabiać Mazowiecką Wawkę. Dlatego Struzik dopłaca. I to między innymi z tych pieniędzy które tam zarabiają Skierniewiaki. Mógłby nie dopłacać tylko kogo ze Skierek byłoby wtedy stać na bilet ? Pociąg w tym sensie jest rentowny , bo wiezie ludzi do pracy która wzbogaca region, a ten go dofinansowuje. Gdyby tego nie robił to pracownik nie przyjedzie i nie będzie ubogacał. Ot i cała filozofia.
2015-12-06 17:22:14 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Czyli jeden ekspert pisze, że skierniewiczanie dojadą do Warszawy samochodem i ją zakorkują, a drugi ekspert z równą powagą uzasadnia wydawanie kasy mazowieckiej na skierniewiczan, że gdy zabierze się KM, to oni jednak nie dojadą i nie zakorkują Warszawy i nie wzbogacą jej swoją pracą.

Tak więc pisać nic nawet nie trzeba, wystarczy skośne postawienie strzałek pomiędzy dwoma uzasadnieniami ekspertów, aby po skreśleniu rzeczy sprzecznych pozostał pusty post pierwszego eksperta i pusty post drugiego eksperta.
2015-12-06 17:23:10 Autor: abc
---.dynamic.gprs.plus.pl
@beblin

A ja tylko uzupełnię, że ze Skierniewic na miesiecznych biletach do jeżdża do Warszawy codziennie ponad 5000 osób (dane z lipca 2015), nie licząc okazjonalnych turystów czy poniedziałkowo-piątkowych studentów.

Te pociągi zwyczajnie jeżdżą pełne i to mimo alternatywy ze strony innych przewoźników.

P.S. Jechałem latem z Ostrołęki do Wyszkowa mazowieckim EZT - wszyscy pasażerowie tego kursu zmieściliby się do małego busa.
2015-12-06 17:50:31 Autor: Olgierd_Jedlina
---.internetdsl.tpnet.pl

Olgierd_Jedlina
@analityk: Zazdroszczę nieskomplikowanego sposobu pojmowania świata. Witaj na liście, na której jest aron.
2015-12-06 17:55:02 Autor: Stefan banderą
---.dynamic.gprs.plus.pl
Znowu absurdalne (rozpoczęte przez Arona, który zazwyczaj jednak dobrze gada) dyskusje wynikające z absurdalnego podziału terytorialnego.
Woj.i powiaty nie są nikomu potrzebne, więc należy je zaorać

@gość
Jaka jest owa podstawowa zasada ekonomii?
2015-12-06 18:54:32 Autor: KrakusE30
---.centertel.pl
I bardzo dobrze!

Potencjał dla KM to: Radom - Łódź przez Drzewice i Tomaszów Maz, a także Radom - Dęblin oraz Radom - Skarżysko. Zaś prawdziwą żyłą złotą już lada dzień będę pociągi do Krakowa przez CMK.

Tu są zyski. Pieniądze leżą na ulicy! Wystarczy je tylko podnieść :D.
2015-12-06 21:01:48 Autor: Autor: konduktor, który dostał po pysku od pasażera
---.29.248.238
Wszystkie pociągi z Wrocławia do Zgorzelca powinny jeździć przez Jelenią Górę (bo to najważniejsza linia jest) i przez Lwówek Śląski (bo to najpiekniejsza linia jest). Pociągi do Legnicy wożą powietrze a przez Jelenią górą będą jeździć tłumy Niemców w Karkonosze i do Doliny Bobru.
2015-12-06 21:08:22 Autor: qwertz
---.092.077.pools.vodafone-ip.de
PIS tak psioczy na Niemców ale to powinni od Niemców się nauczyć i wprowadzić. Wspólny bilet na wszystko, w każdym mieście i wiosce i najdalszej pipidówce zabitej deskami. Wspólne strefy taryfowe, bo tak można zachęcić ludzi do korzystania z komunikacji publicznej.
2015-12-06 21:59:11 Autor: dróżnik
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niektórych komentatorów chyba po ło... Że niby granica województwa to dalej nie można jechać?


Przeciż to jest CHORE!
2015-12-06 22:42:16 Autor: anty TROLL
---.151.154.142
Precz w pisowskimi infotrolami z pisowskiego infokoleja !!!
2015-12-06 23:17:05 Autor: KD Troll
---.incognito.io
Infokolej to pisowskie forum. Gienka wróć!
2015-12-07 06:37:10 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
A po co KMy majom jeździć do Skierniewic i Łowicza? Psheciesh jest PIC

Marszałek mazowiecki jest od tego żeby zapewnić transport na terenie SWOJEGO województwa, a nie do Łukowa, Dęblina, Łowicza i Skierniewic.

Zamiast wyrzucać kasę na puciongi do Skierniewic i Łukowa marszałek mazowiecki powinien dotować busy w weekendy do małych wiosek.
2015-12-07 07:55:11 Autor: vvv
---.146.136.178.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jeżdżą do Skierniewic, Łowicza i innych miast, bo nie chcą wpuścić innych przewoźników. Dzięki temu mają tak drogie bilety.
2015-12-07 14:34:15 Autor: A
---.dynamic.chello.pl
Widzę że fachowców od kolei tu co nie miara. Tylko że nikt jakoś nie zauważa, że do wszystkich kursów realizowanych za granicą województwa mazowieckiego, dopłaca województwo na którego KM-y teren wjeżdżają. Także KM-y nie robią tego charytatywnie. Kilka lat temu o te dopłaty zrobiła się awantura na linii do Działdowa, gdzie pociągi KM-owskie dojeżdżały tylko Iłowa, ponieważ marszałek warmińsko - mazurskiego nie chciał dopłacać do kursów Iłowo - Działdowo.
2015-12-08 11:35:29 Autor: pitak
---.uk.uudial.com
Na której wcześniejszej stacji w mazowieckim pociąg jadący do takiego Dęblina mógłby bezpiecznie zakończyć trasę i poczekać na powrót? Która stacja jest do tego przygotowana? pomyślał jeden z drugim o tym? Oprócz tego jest tak jak napisał A za darmo tam nie jedzie.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 03/2023
NUMER 03/2023
W numerze 3/2023 naszego Miesięcznika przyjrzeliśmy się temu, dlaczego rekordy kolei pasażerskiej nie stały się udziałem Mazowsza. Dużo uwagi poświęcamy też udanym działaniom Kolei Małopolskich. Oprócz tego jak zwykle wiele ciekawych rozmów i ważnych tematów - jak inwestycje wojskowe i logistyka wojenna. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5