NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

KM: Kolejne przesunięcie terminu otwarcia ofert na piętrusy

| lp, Rynek Kolejowy 22.01.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-01-22 08:06:51 Autor: p
---.dynamic.chello.pl
Ustawiony przetarg pod Bombardier, który jest zapchany zamówieniami to niech się nie dziwią że nie ma chętnych
2014-01-22 08:19:08 Autor: gosc
---.ip.netia.com.pl
Na pewno 9 luty?
2014-01-22 08:21:34 Autor: Made in Poland
---.dynamic.gprs.plus.pl
Jaki Bombardier....to nie te czasy.....teraz kupuje sie Made in Poland .
2014-01-22 08:26:50 Autor: gosc
---.205.98.103.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
lepszego zdjecia dac nie mogliscie?:)
2014-01-22 09:19:27 Autor: Jan
---.dynamic.mm.pl
Obecne składy (lokomotywy, wagony sterownicze i środkowe) są produkcji Bombardiera więc trudno sobie wyobrazić aby ktoś inny był dostawcą. Dla mnie powinno być to traktowane jako dostawa uzupełniająca, powszechna na rynku zamówień pojazdów szynowych.
2014-01-22 09:38:30 Autor: emigrant
---.111.220.053.ntlworld.ie

emigrant
dzięki podwyższeniu sieci w tunelu średnicowym pociągi te pojawiają się jako zwykłe osobowe i to bardzo cieszy. Tym bardziej że zamawianie kolejnych piętrusów zwiększy częstotliwość tych kursów. Dopiero niedawno miałem okazję jechać z Traxxem jako napęd i wbrew niektórym laikom te lokomotywy podniosły poziom tych pociągów przyspieszeniem a co za tym idzie większą prędkością zwłaszcza na krótkich odcinkach między postojami, do jakich to siódemką nie miało sensu bujać. Po przesiadce do najlepiej zrobionych turbokibli .... a... szkoda o tym pisać.
2014-01-22 15:10:51 Autor: stary kolejarz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pietrus dobra rzecz-DB wie w co inwestowac!
2014-01-22 15:36:14 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
20 wagonów środkowych nie będzie tworzyło dwóch składów po 11 wagonów ze sterowniczymi.
Około połowa z nich posłuży do wydłużenia składów dotychczasowych. Więc muszą być
kompatybilne z tymi od Bombardiera. A najlepiej by były TAKIE SAME.
Ustawa o zamówieniach publicznych to bardzo źle skonstruowany kaganiec.
Skoro pierwszy przetarg wygrali, to kolejne zakupy na podobnych warunkach (inflacja)
nie powinny być traktowane jako bezmyślne trwonienie pieniędzy.
Jednolitość taboru to ogromny atut, ale niestety swoją cenę ma.

Z drugiej strony można by podzielić przetarg na dwie części.
Dwa składy krótsze (np. po 5 środkowych) - przetarg na normalnych warunkach.
Około 10 wagonów na wydłużenie składów jako zamówienie uzupełniające dla
Bombardiera.

Jednak prywatyzacja jest potrzebna.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS