NUMER 11/2022
NUMER 11/2022
Temat numeru:
Przewozy intermodalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Karnowski: Związki zawodowe mentalnie tkwią w PRL

| jm, Rynek Kolejowy 09.09.2015 219

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-09-09 13:39:59 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
o ile słyszałem to zarząd chciał dla siebie podwyżki większej niż 200zł
2015-09-09 13:46:54 Autor: CzKA
---.153.118.222
A Pan K. to pracuje za minimalne wynagrodzenie w jednej firmie (PKP S.A.) ? Bezczelność posunięta do granic...
2015-09-09 13:52:49 Autor: Stef
---.sggw.waw.pl
Mimo, że pan prezes Jak.Karn.jest bankomatem z mianowania PO, to dobrze gada! Popieram!
ZZ to większa patologia niż rzeczone ulgi na bileciki dla wnuków kolejarzy
2015-09-09 13:53:23 Autor: olooo
---.95.94.180.milenium.jotanet.pl
Panowie Prezesi my na dole robimy na was za 2000 na reke a wy co robicie? i duzo bardzo duzo macie na reke miesięcznie i siedzicie w ciepłym w zimie na łeb wam nie pada itd wstyd ze załujecie dozucic do wynagrodzenia :( a propo 110 podwyzki wyszło 150 z pochodnymi na reke a nie 200 jak sie chwalicie ze daliscie 200 wstyd
2015-09-09 14:00:22 Autor: tworki
---.centertel.pl
10 tysięcy to mieli dostać panowie z zarządu pkp cargo
2015-09-09 14:01:16 Autor: Głos z USA
---.hsd1.il.comcast.net
Mentalność ogólnie Polaków jest i tkwi jeszcze w głębokich czasach PRL. Natomiast obecne zarobki Polaków są na poziomie Hindusów z Kalkuty. W USA obecnie najniższa stawka to $1750 dolarów. Rocznie nie przekraczający $21 tys. dolarów, przynależy do ubóstwa. W Polsce ceny, utrzymanie jest o wiele większe jak w USA. Wiec najniższa miesięczna wyplata, powinna być chociaż zbliżona w granicach 6600 złotych. 30 lat temu podawano, ze Polacy dogonią zarobkami zachód w 15 lat. Później przesunięto na 20 lat. Dziś się podaje, ze za 30 lat polskie i zachodnie zarobki się zrównają. Chyba pod jednym warunkiem, jak zachód się zatrzyma. Polakom już brakuje drabiny by dogonić zachód. Zarobki na poziomie stagnacji, za dużo by umrzeć, za mało by żyć godnie. Powinno się zlikwidować te wszystkie premie, dodatki, a wprowadzić jedną stawkę godzinową.
2015-09-09 14:08:01 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Głos z USA
a dlaczego w Polszy zarobki są takie niskie?
2015-09-09 14:21:38 Autor: Zx
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-09-09 14:32:16 Autor: max2
---.merinet.pl

max2
Jeśli polskie związki zawodowe tkwią w PRL, to pan prezes tkwi w Korei Północnej.
2015-09-09 14:44:50 Autor: Głos z USA
---.56.12.83
Stefan Bandera

W Polsce są niskie zarobki z kilkunastu powodów. Zaprzęgnięto najzdolniejszych matematyków, którzy obliczyli przy jakich wypłatach Polak nie umrze. Drugi powód to droga produkcja. W USA prawie 75% firm nie ma swoich budynków. Na obrzeżach mista są setki budynki do wynajęcia pod firmę. Możesz przylecieć i w godzinę wybrać sobie budynek pod produkcje. Maszyny dostarcza ci w kilka dni, które tez sobie wyrentujesz. W Polsce nie ma ani jednego mista, dewelopera który buduje budynki pod klucz dla firm. Wiec budowa budynku od podstaw. Kupno maszt musi być droższa produkcja i ceny. Wiec Polak nie ma szans 10%-30% z wypłaty odłożyć sobie do banku. By dolar leżakując zdobywał wartości.
2015-09-09 14:49:14 Autor: Zetes
---.lebork.vectranet.pl
Ciekawe, jak ten pan ocenia wysokość swoich zarobków? Zapewne również uważa je za "zbyt hojne" - i z tym absolutnie się zgadzam! Ciekawe, kto mu zaoferował, tak niewspółmiernie wysokie w stosunku do osiąganych efektów, wynagrodzenie?!
2015-09-09 15:28:40 Autor: et21
---.wifi.univ-lorraine.fr
... a zarządy w feudaliźmie.

To kto ma lepiej?
2015-09-09 15:33:00 Autor: jontek
---.inter-sat.pl
Ale Szrekowi się należy ( z premiami ponad 1000000 złotych brutto rocznie )!!! Tyrającemu po 12 godzin ( a z dojazdem do pracy to nawet i 18 godzin ) w święta, w nocy, już nie! 100 złotych to horrendalnie wysoka podwyżka dla niego.
2015-09-09 15:34:47 Autor: palec
---.bukowinska-gw.waw.supermedia.pl
jakie piękne te dziewczyny na zdjęciu :-)
2015-09-09 15:45:57 Autor: Myślący
---.echostar.pl
Karnowski kłamie! Gdy był strajk o ulgi dla kolejarzy już wtedy wnuki kolejarzy nie miały żadnych ulg! Wnuk kolejarza mógł mieć ulgi gdy jeden z jego rodziców był kolejarzem i gdy chodził do szkoły lub studiował i to najpóźniej do 26 roku życia. Dlaczego nikt nie sprostuje tych kłamstw? Nie wiem jak było przed 2001 rokiem ale od tego czasu wnuki kolejarzy nie miały ulg. Można to sprawdzić na stronie ZPK bo tam jest na stronie w dziale archiwum Ponadzakładowy Układ Zbiorowy Pracy i tam są zapisane zasady ulg dla kolejarzy i ich rodzin.
2015-09-09 15:55:14 Autor: Driver
---.centertel.pl
Karnowski: Związki zawodowe mentalnie tkwią w PRL , obecny rząd tak samo, bo to przecież rząd PZPR-ZSL, pokemonie a dzięki nim jestes na stołku.
2015-09-09 15:57:12 Autor: stary emeryt kolejowy
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wnuki kolejarzy nigdy nie mieli zniżek kolejowych.Co najwyżej dzieci pracujących kolejarzy.Nawet w komunizmie ,jak miniony ustrój zgrabnie nazywa pan Karnowski. Z tym,że on już jest w feudalizmie i uważa,że jak ma błękitną krew /bo nigdy żadną pracą się nie splamił, a zawsze tylko coś tam piastował/ to jemu się należy ile bądź ,a pospólstwo ma ma to zarobić.Nawet w Krynicy potrafi drwić i kłamać, mówiąc o ulgach wnuków kolejarzy.Zapomina tylko,że kolejarze na te ulgi musieli zarobić.Niech sprawdzi ile kolejarze w latach komunizmu zarabiali i dlaczego mieli ulgi.
2015-09-09 16:12:27 Autor: r
---.play-internet.pl
Panie Karnowski żrąc kawior na kolejnym forum zastanów się co mówisz. Przeciętne zarobki pracownika warsztatowego w PKP Cargo ledwo przekraczją 2000 zł. PDO wiązało się z podawanymi informacjami o likwidacji Sekcji, stanowisk pracy itp ludzi tak zaxtraszono, że nie widzieli innej alternatywy jak odejść. Tymczasem banda która za panem ma się dobrze. Kierując zarzuty pod adresem związków warto spojrzeć w lustro.
2015-09-09 16:13:14 Autor: r
---.play-internet.pl
Panie Karnowski żrąc kawior na kolejnym forum zastanów się co mówisz. Przeciętne zarobki pracownika warsztatowego w PKP Cargo ledwo przekraczją 2000 zł. PDO wiązało się z podawanymi informacjami o likwidacji Sekcji, stanowisk pracy itp ludzi tak zaxtraszono, że nie widzieli innej alternatywy jak odejść. Tymczasem banda która za panem ma się dobrze. Kierując zarzuty pod adresem związków warto spojrzeć w lustro.
2015-09-09 16:13:23 Autor: r
---.play-internet.pl
Panie Karnowski żrąc kawior na kolejnym forum zastanów się co mówisz. Przeciętne zarobki pracownika warsztatowego w PKP Cargo ledwo przekraczją 2000 zł. PDO wiązało się z podawanymi informacjami o likwidacji Sekcji, stanowisk pracy itp ludzi tak zaxtraszono, że nie widzieli innej alternatywy jak odejść. Tymczasem banda która za panem ma się dobrze. Kierując zarzuty pod adresem związków warto spojrzeć w lustro.
2015-09-09 16:18:34 Autor: unapologetic bitch
---.dynamic.chello.pl
Aktywizacja przed wyborami to mentalny komunizm...Natomiast aktywizacja przed uzyskaniem absolutorium przez zarząd PKP SA w postaci odpalenia kampanii reklamowej za 43 miliony złotych, jest esencją kapitalizmu Panie Karnowski?

Moralność kalego!
2015-09-09 18:24:52 Autor: BarteS
---.dynamic.chello.pl
A ja jestem ciekaw który idiota wpadł na pomysł zmiany systemu identyfikacji wizualnej w PKP Cargo w niespełna 6 lat po wprowadzeniu poprzedniego? Nawet taboru nie udało się jeszcze w całości przemalować.
No i kto z rodziny królika miał za mało kaski, że trzeba było mu przelac kilka baniek za zmianę kolorków czcionki i logotypu? Czyli popsucie naprawdę fachowej roboty sprzed kilku lat i wprowadzenie jakiegoś kuriozum które nie koresponduje zupełnie z logo i barwami Grupy PKP? W zasadzie to z niczym nie koresponduje, chyba z RZD tylko.
2015-09-09 18:27:02 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
Ja jestem wnukiem kolejarzy tzn. Dwóch moich dziadków i babcia pracowali do lat 80-tych na PKP i nigdy nie miałem ulg z tego tytułu. Pierwsze ulgi miałem jak się w 1987 roku przyjąłem do pracy :)
2015-09-09 19:55:54 Autor: Cowiek Maupa
---.dynamic.gprs.plus.pl

Cowiek Maupa
ZZ-ty się aktywują przed wyborami? OK. Ale co robi Shrek, jak nie właśnie to samo, żeby nie zostać wykopany ze stołka?
2015-09-09 20:20:49 Autor: mech cargo
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-09-09 20:43:12 Autor: podróżnik
---.ssp.dialog.net.pl
Łgarstwa godne Ławrowa. Mistrz i uczeń... diabła.
Jestem wnukiem kolejarza, synem kolejarza i sam kolejarzem byłem przez długie lata.
Wnuki kolejarzy NIGDY nie miały darmowych przejazdów!
Warto przy okazji uświadomić tego notorycznego kłamcę, że zdobycze socjalne kolejarzy nie wywodzą się z PRLu, tylko z czasów sanacji.
Przed II wojną pewne świadczenia miała gospodyni u dziadka, który był zawiadowcą. Nie wiem na jakich zasadach, ale to pewne.
Po co jednak zadawać sobie trud, żeby ustalić rzetelną prawdę, lepiej wciskać zmyślony kit i rżnąć głupa.
Ławrow przynajmniej zachowuje pewne pozory, Karnowski nie dba już nawet o to.
2015-09-09 20:54:38 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
Jakubie

Jak myślisz czy to twoja ostatnia wizyta u mnie ( w sensie gminy) na koszt podatników jako prezes spółki skarbu państwa?
2015-09-09 21:00:28 Autor: hb
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Karnowski, bezczelu, ty w kwestii pieniędzy mógłbyś zamilknąć...
2015-09-09 21:24:13 Autor: Radko
---.dynamic.chello.pl
Drań jeden zniszczył w ciągu kilku lat wszystko to co zbudowała komuna i on ma czelność tak gadać?? Przecież on nawet nie wie co mówi mam nadzieję że tylko do października pourzeduje czas na zmiany dość już niszczenia i wyprzedaży polskiej kolei
2015-09-09 22:36:27 Autor: zdzirek
---.agg2.kln.lmk-mlw.eircom.net
Dla kolegów - znafców kolei i kolejowego biznesu mam taką historię: na moje sugestie w sprawie jak firma powinna być zorganizowana i jakie działania powinny być podejmowane szef mi odpowiedział: ok, pewnie masz rację, zwolnij się, załóż swoją firmę i sprawdź to w praktyce. I tyle w temacie.
A ten kolega co zarabia 2000 i "robi" na prezesów niech zastanowi się kto organizuje i zakłada firmy: maszynista czy może ten co ma odpowiednie zdolności kierownicze i łeb na karku?
I ta żałosna męka, że inni lepiej zarabiają - może ci inni są mądrzejsi, lepiej wykształceni i ciężej pracują?! Proponuję trochę pomyślunku
2015-09-09 23:17:38 Autor: Ha
---.dynamic.chello.pl
Zdzirek
To jakie to firmy potworzyli Ci prezesi???
2015-09-09 23:20:11 Autor: tydyt
---.free.aero2.net.pl
do Ha
np. PKP Budownictwo
2015-09-10 02:33:29 Autor: Gość
---.11.191.251
Dlatego trzeba zrobić porządek z finansowaniem związków zawodowych, to patologia żeby było 420 związków w PKP. Wg mnie tylko takie partie jak Nowoczesna.pl i może PO (choć wątpliwe, bo nie mają teraz swojej tożsamości, zapomnieli przez te wszystkie krzyki, dlaczego ludzie na nich głosowali) mogą zrobić porządek ze związkami i ich finansowaniem.
2015-09-10 02:47:54 Autor: gość
---.11.191.251
Zarobki w Polsce są niskie właśnie przez związkowców i urzędników, dlaczego?
Związkowcy mobilizują się przed wyborami i domagają się podwyżek dla Nauczycieli, lekarzy, urzędników tym którym jest najlepiej w Polsce. Przez to
zamiast podwyżki, pracodawca musi zapłacić dodatkowe opłaty, kontrole itd.
Urzędnicy, bo niszczą polskie firmy. Podam przykłada firmy: firma działa w Polsce, zatrudnia 10 osób i przynosi 500 000 zł zysku netto rocznie.
Dzięki temu w tych dziesięciu osobach 3 zarabiają dużo, a 7 średnio, dużą część firma z tej kwoty musi przeznaczać na inwestycje.
Gdy taka firma jest z zagranicy, 3 osoby za granicą zarabiają dużo, a 7 mało w Polsce, dodatkowo 500 000 plus wypłaty dla tych 3 osób zarabiających dużo, są transferowane za granicę. Dlatego mamy biedę w Polsce.
Każdy zna tragedię firmy Optimus, gdzie jakiś podejrzewam urzędnik wziął łapówkę i wprowadził zapis, że komputery importowane z zagranicy były zwolnione z podatku chyba 23%. Prezes Optimusa musiał, żeby przetrwać, exportować na Słowację swoje komputery, a potem je importować.
A Optimus mógłby zatrudniać ogromną liczbę ludzi na dobrze płatnych stanowiskach, dla przykładu firma Samsung wytwarza 30% PKP Korei Południowej.
Także dla tego mamy biedę.
W Polsce mamy ok 15 000 spiętrzeń na rzekach, na tych spiętrzeniach mogłby by powstać małe elektrownie wodne plus staw hodowlany, dając zatrudnienie ok 50 000 ludzi. Na wsiach jest duże bezrobocie, a tak tyle ludzi mogło by wytwarzać dobrobyt w kraju, ale nie wytwarza.
Mamy taki potencjał w kraju, tylko że urzędnicy go blokują.
2015-09-10 04:42:58 Autor: JDoifklb
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Po wyborach cała ta bankomatowa swita z tej firmy na pewno zostanie wysiudana. Miejsce ich nowej pracy powinno być SMAROWANIE ROZJAZDÓW.
2015-09-10 07:02:02 Autor: civic
---.icpnet.pl

civic
Nie tylko związki tkwią w PRL, politycy też. Bez względu na swój stosunek do związków, by wygrać wybory, ogłaszają manifesty PKWN.
2015-09-10 08:04:55 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
[Admin: zmoderowano]
2015-09-10 10:05:30 Autor: Synth
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Związki to też nieźli kombinatorzy fakt faktem.
Jeżeli natomiast ktoś czyli ten ten ten.. mówi że 200 zł to duża podwyżka to mam pytanie.
Co z tymi dwoma stówkami można zrobić? Pewnie chodzi o kwote brutto jak zwykle.
Więc pytam tego sknerusa jak on by się poczuł gdyby dostał taką podwyżkę? To że on zarabia krocie i wozi się "bentleyami" to dobrze, ale robol jak dostanie pare groszy, za które może raz w miesiącu przynieść więcej jedzenia to źle.
Facet nie wypowiadaj się bo cię kopne w nogę od stołka i stołek sie połamie. Żaden z ciebie autorytet tylko karierowicz jakich niemało niestety. Żenada
I to ma być ten nasz dobrobyt? To ma być państwo prawa.
A to właśnie przez takich ludzi jak ten ten... Polska kolej w latach 90-tych traciła najwięcej połączeń i była najbardziej rozkradana. Przez takich ministrów jak niejaki pan T.S. kiedy w 2000 roku zniknęły setki pociągów. Zero modernizacji, zero napraw, nowego sprzętu, nic. Lekkie pojazdy były potrzebne już dawno temu. Ale po co? Lepiej puścić lokomotywe z jednym wagonem o głupiej porze i powiedzieć że nikt nie chce jeździć a na koniec zamknąć, wziąć w łape i zapomnieć.
Teraz ci sami ludzie opowiadają że my kolejarze za dużo zarabiamy i szczycą się ile to oni ton przewieźli. Zajmują wysokie stanowiska za swoje "wybitne zasługi"
Jakby dobrze rządzili to by prywaciarze nigdy na tory nie weszli. Ale oni mieli wszystko w dupie. Polikwidowane lokomotywownie, sekcje, warsztaty. Teraz jak się jedzie to wszędzie prywaciarze. Cargo tylko likwiduje kolejne sekcje. Wałbrzych, Jelenia Góra, tam nie ma roboty. Lokomotywownie padły. Kiedyś w Jeleniej jeździły jedne z najładniejszych siódemek w Polsce. SU45 odpicowane. A teraz???
Tak rządzą Polacy. Racje miał prezydent mówiąc że Polska nie jest krajem sprawiedliwym.
2015-09-10 10:08:43 Autor: Synth
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do : Qwertz

Czekaj kolego niedługo tam też się skończy. Już zaplecze w Sosnowcu zamykają. Powolutku się będą rozpędzać. Przecież to nie możliwe żeby niemiecka firma kolejowa w Polsce miała się dobrze.
Powolutku i tam zacznie się demontaż w którym Polacy są mistrzami.
2015-09-10 10:12:03 Autor: Sołtys
---.19.7.58
Coś zapewne jest tu "na rzeczy"... ale NIEMNIEJ ISTOTNYM pytaniem jest: W JAKIEJ "EPOCE" tkwi mentalnie JAKUB KARNOWSKI ???!!!
2015-09-10 10:30:49 Autor: Chciwy
---.play-internet.pl
Karnowski zarobił w 2014 r. ponad 70 tys. złotych PKP Cargo jako członek RN. Gdy w 2012r. został prezesem PKP miał to robić ramach kontraktu PKP SA. I tyle w temacie.
2015-09-10 21:19:13 Autor: szczur śmietnikowy
---.dynamic.mm.pl
Przyłączam się do pytania: Jaką to firmę założył tow. Karnosky? Oraz inni, jego pokroju?
2015-09-10 23:16:01 Autor: Zdzirek
---.agg2.kln.lmk-mlw.eircom.net
Ja nie napisałem o Karnowskim ale generalnie. Ale jak chcecie przykładów to proszę: Wedel, Cegielski, właściciel Nowego Stylu, prezes PESY itd. Żaden z nich nie jest czy był maszynistą czy tokarzem ale budował firmy produkujące meble ale też tokarki, parowozy czy lokomotywy. Generalnie koledzy nie znacie się na kolei tylko pasjonujecie się tym tematem.
A Głosowi z USA proponuję porównywanie porównywalnych rzeczy i np. porównanie Polski z Niemcami. 25 lat temu średni dochód na Polaka był 29% niemieckiego a teraz jest ponad 50%. Jest różnica? Doganiamy? Za wolno? To do roboty! Zlikwidować wszystkie przywileje branżowe a zaoszczędzone pieniążki wydać na inwestycje w infrastrukturę transportową i edukacje. Ale ilu z Was za tym zagłosuje? Łatwiej głosuje się dla draki albo na bajarzy obiecujących 500 zł na dziecko itp. Pozdrawiam i proszę o więcej rozsądku, chociaż pewnie mój punkt widzenia jest inny bo i w innym miejscu siedzę:)
2015-09-11 12:00:22 Autor: Zetes
---.lebork.vectranet.pl
W odpowiedzi na post Zdzirek:
"Ja nie napisałem o Karnowskim ale generalnie. Ale jak chcecie przykładów to proszę: Wedel, Cegielski, właściciel Nowego Stylu, prezes PESY itd. Żaden z nich nie jest czy był maszynistą czy tokarzem ale budował firmy produkujące meble ale też tokarki, parowozy czy lokomotywy. Generalnie koledzy nie znacie się na kolei tylko pasjonujecie się tym tematem.
A Głosowi z USA proponuję porównywanie porównywalnych rzeczy i np. porównanie Polski z Niemcami. 25 lat temu średni dochód na Polaka był 29% niemieckiego a teraz jest ponad 50%. Jest różnica? Doganiamy? Za wolno? To do roboty! Zlikwidować wszystkie przywileje branżowe a zaoszczędzone pieniążki wydać na inwestycje w infrastrukturę transportową i edukacje. Ale ilu z Was za tym zagłosuje? Łatwiej głosuje się dla draki albo na bajarzy obiecujących 500 zł na dziecko itp. Pozdrawiam i proszę o więcej rozsądku, chociaż pewnie mój punkt widzenia jest inny bo i w innym miejscu siedzę:)"
Posługiwanie się tzw. średnią arytmetyczną odnośnie zarobków w Polsce jest - wobec olbrzymiej rozpiętości dochodów - nieporozumieniem. Wystarczy znać się trochę na statystyce, rozkładzie zmiennej losowej itd. itp. Minimalne wynagrodzenie w Niemczech 8,50 Euro/h a na naszej "zielonej wyspie"? Nawet Balcerowicz przyznaje już, że Polacy zarabiają po prostu za mało...
2015-09-11 15:21:33 Autor: ulapkp
---.ff.avast.com
Panie Karnowski spadaj Pan. Przyjdzie czas rozliczenia wtedy pogadamy.
2015-09-12 11:17:30 Autor: jakób
---.gertrude.stuken.me
Panie Karnowski, nie pierdziel pan bzdur. Wnuk pracownika PKP NIGDY nie miał zniżki z tego tytulu, że jego dziadek/babcia byli pracownikami lub emerytami kolei!

Nazywasz nas pan "komuną" (ostrożnie panie Kubusiu, bo pana profesor-mentor Balcerowicz zajmował się problemami marksizmu-leninizmu pracują w KC PZPR, do samego PZPR należał od 1969 do 1981), a sam pan kłamiesz publicznie w żywe oczy.
Pokaż pan resztki honoru i odwołaj te bzdury. Alo przynajmniej przy sa, który je panu napisał.


Ale dziękuję pięknemu Adasiowi za te hojne dary... I życzę, aby kiedyś był traktowany przez swoich wierzchników tak, jak on sam traktuje pracowników.
2015-09-13 22:47:41 Autor: lukki
---.hviv.nl
A ja mam pytanie w kwestii formalnej.
Czym pan prezes przyjechal do Krynicy? Służbowym autkiem, czy może pociągiem,na wzór pani Kopacz?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2022
NUMER 11/2022
Najnowszy numer miesięcznika „Rynek Kolejowy” dedykowany jest wyzwaniom, które stawia przed branżą zmiana otaczającej nas rzeczywistości… wcale zresztą nie pierwsza w ostatnich latach. Oprócz tego jak zwykle zapraszamy do lektury ciekawych wywiadów z samą czołówką producentów taboru i wykonawców infrastruktury. Nie brakuje również aktualności, takich jak rozbudowa portów, powrót pociągów na Litwę czy sytuacji transportu miejskiego.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5