NUMER 11/2022
NUMER 11/2022
Temat numeru:
Przewozy intermodalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Kampania Kolejowe ABC widoczna w największych polskich miastach

| inf. pras. 12.04.2019 1,4k

Kampania Kolejowe ABC widoczna w największych polskich miastach
Fot. UTK
Kampania Kolejowe ABC widoczna w największych polskich miastach
Kampania Kolejowe ABC widoczna w największych polskich miastach
Kampania Kolejowe ABC widoczna w największych polskich miastach
Kampania Kolejowe ABC widoczna w największych polskich miastach
Kampania Kolejowe ABC widoczna w największych polskich miastach
Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań – to tylko kilka z blisko dwudziestu polskich miast, w których pojawiły się billboardy stworzone w ramach „Kampanii Kolejowe ABC” Urzędu Transportu Kolejowego. To kolejna inicjatywa promująca bezpieczeństwo na kolei.
„Przed przejazdem stój, poczekaj, kiedy pociąg mknie z daleka!” – ostrzega z plakatu Rogatek, bohater kampanii edukacyjnej UTK. Jego wizerunek pojawił się na billboardach w kluczowych miejscach dużych miast. Nie bez przyczyny wiele billboardów zostało umieszczonych także w okolicach stacji kolejowych i dworców – tak, by wszyscy w tych miejscach pamiętali o zachowaniu szczególnej ostrożności.

Komunikat w formie billboardów skierowany jest do dzieci oraz ich rodziców, opiekunów, nauczycieli i wychowawców. Jest jednym ze sposobów edukowania w zakresie odpowiedniego zachowania na drodze i terenach kolejowych. W pierwszej odsłonie billboardy zagoszczą w miastach do końca kwietnia 2019 r.

W ramach „Kampanii Kolejowe ABC” dzieci uczestniczą w interaktywnych zajęciach dotyczących bezpieczeństwa, a w telewizji emitowane są spoty edukacyjne z nosorożcem Rogatkiem. Dostępna jest również gra na smartfony – „Kolejowe ABC”. W aplikacji trwa konkurs, w którym nagrodą jest wyjazd dzieci z wygranej klasy na 5-dniową zieloną szkołę.

„Kampania Kolejowe ABC” realizowana przez Urząd Transportu Kolejowego to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna, propagująca zasady bezpieczeństwa oraz wartości i wzorce związane z odpowiedzialnym zachowaniem się podczas korzystania z transportu kolejowego. Kampania jest współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (46250)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (46250)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5