NUMER 03/2022
NUMER 04/2022
Temat numeru:
Inwestycje infrastrukturalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Już trzy spalinowe Gamy w eksploatacji

| jm, Rynek Kolejowy 18.06.2015 292

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-06-18 09:50:56 Autor: Wiesław Sedes
---
Fajnie, że nadali im serię PKP. SU160 to brzmi dumnie, a nie jakieś 111Db
2015-06-18 10:10:04 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
Serce rośnie :)
2015-06-18 10:30:27 Autor: Frostu
---.dynamic.chello.pl
Wiecie może, czy Gama pociągnie pociągi relacji Rzeszów-Lublin? Wiem, że nie ma przypisanej relacji, ale trzeba czymś zastąpić te padaki z Cargo. Może Nurki pójdą tam? Czy są za wolne?
2015-06-18 11:22:02 Autor: Berl
---.static.ip.netia.com.pl

Berl
http://www.forumkolejowe.pl/ilostan/index.php?nav=foto&id=14222
2015-06-18 11:25:39 Autor: hubert
---.centertel.pl
No i git.
2015-06-18 11:35:29 Autor: lumbago
---.155.178.2
SU160 to seria z d... wzięta. Chyba pod publiczkę tępego ludu, który miałby sobie na tej podstawie wnioskować, że to maszyna na 160 km/h, ale lud w większości przypadków aż tak tępy nie jest.

Powinna być oznaczona zgodnie ze starą sprawdzoną pekapowską normą czyli SU49, bez względu na osiąganą prędkość, bo to nie jest najważniejszy parametr eksploatacyjny.
2015-06-18 12:09:32 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
I tak lepiej wygląda niż EM62 na gagarze czy ER75 na flircie
2015-06-18 13:38:54 Autor: DarekP
---.246.68.18.skyware.pl
Przy 3 sztukach Gamy nie obskoczą Zagórza (wymaga 1 sztuki na wyłączność) oraz Zamościa i Lublina. W Lublinie jest za mały odstęp, by dało radę na 2 pozostałe maszyny. Tak, czy inaczej aktualnie 1 kurs do Lublina wchodziłby w grę.
Przy okazji - Zamość jeszcze nie został zaszczycony nową lokomotywą, wczoraj jeszcze tradycyjnie SU46.
2015-06-18 13:42:08 Autor: SU49
---.tktelekom.pl
Niestety wygląda tak samo.
Czyli nijak.
2015-06-18 13:49:01 Autor: Pinok
---.dynamic.gprs.plus.pl
@DarekP nie dla lublin tylko każdy Zamość i zagórz , musze maszyny cargo
2015-06-18 13:49:41 Autor: Pinok
---.dynamic.gprs.plus.pl
@DarekP nie dla lublin tylko każdy Zamość i zagórz , musze maszyny cargo
2015-06-18 17:57:38 Autor: DarekP
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Pinok, nie bardzo rozumiem, ale wiemy na pewno, że Cargo ma spore kłopoty, by utrzymać swoje maszyny w sprawności. Może lepszym wyjściem dla wszystkich będzie puszczenie Gamy na 1 parę do Lublina. Wtedy potrzebna zostaje tylko 1 obca maszyna na drugą parę - może to być SUka, ale tez np. nurek.
2015-06-18 22:12:57 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Wiesław Sedes
Zgadzam się (o dziwo!).
2015-06-19 08:38:57 Autor: Intermodal
---.centertel.pl
A wersja z patykami w EkoRail-u jeździ...
2015-06-19 12:07:44 Autor: hd
---.static.ip.netia.com.pl
Trochę niedobrze, że tak szybko je oddają.
Pesa nie poprawi żadnych elementów przez to, a jest co poprawiać.
2015-06-19 20:33:29 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Dlatego zabawa w czysto spalinowe gamy nie ma sensu. Powinni dołożyć troche badziewia i patyki. Silnik może być mniejszy - 6-7 wagonów z Jasła do Zagórza to nigdy już nie będzie...
2015-06-21 22:15:17 Autor: marjan
---.rzeszow.vectranet.pl
Na miejscu PKPIC próbował bym z druga parą w kierunku Wrocławia przez Stróże. Game można by lepiej w ten sposób wykorzystać. Między 12.00 a 17.00 idealnie obskoczyła by jedną parę do Jasła. Tylko niestety nie ma tu za bardzo miejsca na opóźnienia :D Ale jak by tak Karpaty były w Zagórzu o 10.00 a wyjeżdżały 18.30 To już bez najmniejszego problemu dało by się w ciągu dnia obsłużyć jakiś skład na Stróże
2015-06-22 14:59:36 Autor: MSPT
---.adsl.inetia.pl
3 sztuki w eksploatacji? SU160-003 jeszcze z 4 dni temu na hali stała i była wykańczana. Na zdjęciach/filmach widać tylko 001 i 002. No chyba, że jakiś "geniusz" wlicza do tego 111Ed-001, która pracuje w ECCO RAILu i jest maszyną hybrydową…
2015-06-23 18:41:42 Autor: marjan
---.asseco.pl
Przecież jest na zdjeciu 111Db-001 z bruttem.
Łącznie jest trzy w eksploatacji :
111Db-001
su160-001 (dawniej 111Db-002)
su160-002 (dawniej 111Db-003)

Chciaż powiem szczerze nie widziałem żeby ta Rzeszowska su160-002 gdzieś się ruszyła, chyba póki oglądają ją w garażu :D
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2022
NUMER 04/2022
Wojna w Ukrainie siłą rzeczy powraca i w tym numerze. Tym razem przyglądamy się jej wpływowi na bieżącą sytuację na krajowym rynku budowlanym oraz perspektywie dla inwestycji kolejowych – oprócz wszystkich tragicznych skutków rosyjskiej inwazji mamy bowiem jeszcze na głowie brak zatwierdzenia dla środków z KPO, który skutecznie powstrzymuje inwestycje w branży. Staramy się też spojrzeć dalej i poszukać odpowiedzi na pytanie, jak pandemia oraz konflikt wpłyną na rolę kolei w świecie, który chce coraz mniej polegać na paliwach kopalnych. W numerze sporo uwagi poświęcamy także projektowi Kolej Plus oraz kwestiom mobilności miejskiej. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5