NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Jeszcze w marcu wagony Talgo trafią na badania do Polski?

| lp, Rynek Kolejowy 03.03.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-03-03 10:27:10 Autor: 333
---.180.201.97.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Gdyby perspektywicznie myśleli to by ten system zainstalowali w Mińsku Biał. lub Kojdanowie bliżej Stołbców tj. przedwojennej granicy - to nie żart rozwój sytuacji geopolitycznej wskazuje że układ wynikający z paktu Ribbentrop Mołotow (przyklepany w Jałcie i Poczdamie) zmierza w końcu w odwrotnym kierunku.
2015-03-03 10:52:57 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
A co z naszym systemem SUW2000? Jest w ogóle używany?
2015-03-03 11:02:05 Autor: 3
---.182.218.219.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
A gdzie ruskie bedom wozić swoje toboły, w tych plastikowych pojemnikach na dachu, jak to takie niskie wagoniki.
2015-03-03 11:04:26 Autor: tomek janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
Ciekawe kogo będzie stać na podróż tym wynalazkiem, zwłaszcza po wschodniej stronie rubieży. Chyba tylko ruską mafię, oligarchię oraz agentów cara (nie mylić z CArem) Putina. Szeroko pojęte ruskie od dawna już nie dojeżdżali do Polski na handel "Polonezem". "Kijew Expressem" czy innymi plackartami, lecz smrodobusami marki "Ikarus" zbliżonymi pod względem standardu do tych jakich warszawski ZTM pozbył się parę lat lat temu.
2015-03-03 11:18:16 Autor: 444
---.centertel.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-03-03 11:24:43 Autor: ep40
---.szczecin.mm.pl
SUW odszedł do lamusa mimo, że to dobry system był.
2015-03-03 11:48:11 Autor: Trepanowski
---.centertel.pl
"Pod koniec roku"... , a skąd kacapstwo jest takie pewne? Niech więcej pyskują, to te pociągi będą jeździć przez Bratysławę i zobaczymy , gdzie te oszczędzone 7 godzin się podzieje.
2015-03-03 12:01:31 Autor: 444
---.centertel.pl
@Trepanowski I będą zarabiać na tym Słowacy i Czesi a cebulacy w tym czasie będą dalej wymachiwać szabelką i zachowywać się jak ratlerek szczekający na niedźwiedzia.
2015-03-03 12:13:56 Autor: w.d
---.168.99.77
jak mozna uruchamiac jakies ruskie talgo gdy linia warszawa-poznan bedzie
przez wiele lat przebudowywana a pociagi beda jezdzic przez inowroclaw
2015-03-03 12:20:07 Autor: gustaw
---.dynamic.chello.pl
jak wjadą to klęska PKP IC ciąg dalszy
2015-03-03 12:45:41 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post gustaw:
"jak wjadą to klęska PKP IC ciąg dalszy"
A będą dostępne w ruchu krajowym? Nawet gdyby, to tańsze, wygodniejsze czy szybsze od PKP nie będą.
2015-03-03 14:00:58 Autor: gustaw
---.dynamic.chello.pl
@zeus04-oni już jeżdzą przez Polskę do Francji ceny są kosmiczne i dlatego nie mamy strat. ale jak zrobią konkurencyjne ceny to nas wyprą z przewozów na tej trasie [być może dlatego spółka Berlin-Warszawa się zwinęła]
2015-03-03 19:01:17 Autor: Kolega Mela Gibsona
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Taaaak. Ceny będą niskie.
Nie ma takiej potrzeby. To będzie jeden pociąg na dzień i nie będzie żadną konkurencją dla PKP czy DB.
Spółka Warszawa-Berlin się zwinęła?
A to takowa była? Gościu, co ty bierzesz...
2015-03-03 21:06:58 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
Jakby weszli w dobry godzinach na odcinku Warszawa - Poznań - Berlin, to mogą stać się realną konkurencją dla BWE, oczywiście przy zastosowaniu atrakcyjnych ofert... Choć znając życie prędzej wprowadziliby je Rosjanie/Niemcy, niż PIC.
2015-03-03 21:31:37 Autor: ...
---.adsl.inetia.pl
"linia warszawa-poznan bedzie przez wiele lat przebudowywana"

"(...) być może dlatego spółka Berlin-Warszawa się zwinęła"

No ja też chciałbym wiedzieć, co wy takiego ćpacie....
No śmiesznie się robi. Wręcz... żenująco.

"Jakby weszli w dobry godzinach na odcinku Warszawa - Poznań - Berlin, to mogą stać się realną konkurencją dla BWE"

Kolejny przykład nieznajomości tematu.
Podpowiem: poczytaj, szalona kobieto, ile będą mieli takich składów....
2015-03-03 22:13:49 Autor:
---.158.221.163
Po co uruchamiać pociągi na Wschód j wkrótce Putin im nie da wizy
2015-03-04 16:05:36 Autor: siemens
---.dynamic.gprs.plus.pl

siemens
Już widzę jak 20 wagonów ląduje na szych peronikach :-)
2015-03-04 22:17:54 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
@gustaw: "być może dlatego spółka Berlin-Warszawa się zwinęła"

BWE to nie była spółka ani inny podmiot gospodarczy. To była tylko (aż?) nazwa wspólnego przedsięwzięcia PKP - DB a ściślej biorąc PKP Intercity - DB Fernverkehr
2015-03-05 09:52:18 Autor: Gdynianin
---.19.246.215
Szkoda, że zamiast pociągów z SUWem będą jeździć pojazdy z równoważnym lecz nie polskim rozwiązaniem Talgo
2015-03-05 11:14:59 Autor: India Pale Ale
---.19.18.205
Tu się trzeba martwić by nie wywaliło wózków bezosiowych na anglikach
2015-03-05 16:13:20 Autor: ep40
---.rzeszow.mm.pl
SUW nie dość, że sam w sobie dobry był to taki wagon 110Ab na wózkach 25An z tym systemem miał klimat w porównaniu do Talgo.

Talgo jest uroczą i interesującą konstrukcją, po prostu wyróżnia się w kategorii innej niż ta w której wyróżnia się różna klasyka.
2015-03-06 13:54:31 Autor: Pasażer1985
---.adsl.inetia.pl
Moskwa Berlin - 18 godzin.
Kołobrzeg - Kraków 15 godzin.
Nic dodać. Nic ująć.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS