Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Jest przetarg na remont linii towarowych na Podlasiu

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
19-06-2018
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Jest przetarg na remont linii towarowych na Podlasiu
fot. Krzysztof Kundzicz CC BY-SA 3.0
PKP PLK ogłosiła zapowiadany w ubiegłym tygodniu przetarg na  rewitalizację ważnego połączenia dla połączeń towarowych na Podlasiu, w tym linii kolejowej nr 57.

Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla realizacji trzech projektów: „Rewitalizacja linii kolejowej nr 57 na odcinku Kuźnica Białostocka – Geniusze (S)” i „Rewitalizacjalinii kolejowej nr 923 na odcinku Bufałowo Wschód – Bufałowo (S)” oraz „Prace na linii kolejowej nr 6 na odcinku Białystok – Sokółka – Kuźnica (granica państwa)” i „Prace inwestycyjne na przejściu granicznym KuźnicaBiałostocka”

Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania realizowane w trybie projektuj i buduj. Pierwsze dotyczy rewitalizacji linii kolejowej nr 57 na odcinku Kuźnica Białostocka –Geniusze oraz linii kolejowej nr 923 na odcinku Bufałowo Wschód – Bufałowo, a drugie - prac na linii kolejowej nr 6 na odcinku Białystok – Sokółka – Kuźnica (granica Państwa).

Terminy realizacji przedmiotu zamówienia to 22 miesiące dla zadania 1 i 30 miesięcy dla zadania 2. Szacunkowa wartość zamówienia przekracza 20 mln euro netto. Oferty można składać do 2 sierpnia. 

W ubiegłym tygodniu PKP PLK podpisały umowę na dofinasowanie realizacji tych projektów. Zarządca infrastruktury przedstawił wówczas bardziej szczegółowe informacje o założeniach projektów. Można je znaleźć tutaj. Łączna wartość to ponad 99 mln zł z czego dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego wynosi 73,3 mln zł.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5