Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Jedna firma zainteresowana naprawą P4 lokomotywy Intercity

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
19-01-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Jedna firma zainteresowana naprawą P4 lokomotywy Intercity
Fot. Patryk 98, SM42.plEU07A-001
PKP Intercity poinformowało o otwarciu ofert w przetargu na wykonanie naprawy okresowej na 4. poziomie utrzymania dla jednej lokomotywy EU07A-001. Oferta wpłynęła jedna i w dodatku przekracza ona przygotowany przez zamawiającego budżet. Jeżeli zostanie ona wybrana przez PKP Intercity za najkorzystniejszą, to oferent będzie miał trzy miesiące na wykonanie naprawy.

Przewoźnik PKP Intercity rozpisał w pod koniec listopada 2016 roku przetarg na wykonanie naprawy okresowej na 4. poziomie utrzymania lokomotywy EU07A-001. Zamawiający chce, aby prace objęły przegląd podzespołów i zespołów połączone z częściowym ich demontażem celem sprawdzenia, pomiaru oraz naprawą lub wymianą elementów zużytych lub uszkodzonych.

Termin składania ofert upłyną 9 stycznia 2017 roku. Cena w tym zamówieniu odgrywa znaczącą rolę, bowiem stanowi 90% oceny przetargowej. Resztę – 10% – uzyskać można za deklarowany okres gwarancji. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20 000 zł.

Przewoźnik poinformował, że w postępowaniu przetargowym udział wzięła tylko jedna firma – Olkol z Oleśnicy. W ofercie wykonawca zaproponował cenę 1,7 mln zł brutto oraz 24 miesiące gwarancji. Tymczasem PKP Intercity przygotowało budżet, do wykonania tego zadania, w wysokości 1,23 mln zł brutto. Oznacza to, że zamawiający ma prawo unieważnić przetarg, jeżeli uzna, że nie jest w stanie pokryć różnicy wynikającej z droższej oferty.

W przypadku wyboru oferty, okres obowiązywania zamówienia wynosi 3 miesiące. Ponadto zamawiający wymagał w przetargu udzielenia pisemnej gwarancji jakości na wykonaną usługę, a także rękojmi, przez okres minimum 21 miesięcy. Przewoźnik zastrzega, że gwarancja obejmująca malaturę – malowanie farbami chemoutwardzalnymi po poprzednim całkowitym usunięciu starej powłoki metodą śrutowania lub piaskowania – ma wynieść 60 miesięcy. W przypadku braku usuwania starej powłoki, gwarancja ma wynieść 36 miesięcy. Z kolei na łożyska osiowe gwarancja ma wynieść 48 miesięcy. Przewoźnik deklaruje, że dostarczy wykonawcy lokomotywę w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5