NUMER 09/2022
NUMER 09/2022
Temat numeru:
Innotrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Jedna firma zainteresowana naprawą P4 lokomotywy Intercity

| Martyn Janduła 19.01.2017 839

Jedna firma zainteresowana naprawą P4 lokomotywy Intercity
EU07A-001Fot. Patryk 98, SM42.pl
PKP Intercity poinformowało o otwarciu ofert w przetargu na wykonanie naprawy okresowej na 4. poziomie utrzymania dla jednej lokomotywy EU07A-001. Oferta wpłynęła jedna i w dodatku przekracza ona przygotowany przez zamawiającego budżet. Jeżeli zostanie ona wybrana przez PKP Intercity za najkorzystniejszą, to oferent będzie miał trzy miesiące na wykonanie naprawy.
Przewoźnik PKP Intercity rozpisał w pod koniec listopada 2016 roku przetarg na wykonanie naprawy okresowej na 4. poziomie utrzymania lokomotywy EU07A-001. Zamawiający chce, aby prace objęły przegląd podzespołów i zespołów połączone z częściowym ich demontażem celem sprawdzenia, pomiaru oraz naprawą lub wymianą elementów zużytych lub uszkodzonych.

Termin składania ofert upłyną 9 stycznia 2017 roku. Cena w tym zamówieniu odgrywa znaczącą rolę, bowiem stanowi 90% oceny przetargowej. Resztę – 10% – uzyskać można za deklarowany okres gwarancji. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20 000 zł.

Przewoźnik poinformował, że w postępowaniu przetargowym udział wzięła tylko jedna firma – Olkol z Oleśnicy. W ofercie wykonawca zaproponował cenę 1,7 mln zł brutto oraz 24 miesiące gwarancji. Tymczasem PKP Intercity przygotowało budżet, do wykonania tego zadania, w wysokości 1,23 mln zł brutto. Oznacza to, że zamawiający ma prawo unieważnić przetarg, jeżeli uzna, że nie jest w stanie pokryć różnicy wynikającej z droższej oferty.

W przypadku wyboru oferty, okres obowiązywania zamówienia wynosi 3 miesiące. Ponadto zamawiający wymagał w przetargu udzielenia pisemnej gwarancji jakości na wykonaną usługę, a także rękojmi, przez okres minimum 21 miesięcy. Przewoźnik zastrzega, że gwarancja obejmująca malaturę – malowanie farbami chemoutwardzalnymi po poprzednim całkowitym usunięciu starej powłoki metodą śrutowania lub piaskowania – ma wynieść 60 miesięcy. W przypadku braku usuwania starej powłoki, gwarancja ma wynieść 36 miesięcy. Z kolei na łożyska osiowe gwarancja ma wynieść 48 miesięcy. Przewoźnik deklaruje, że dostarczy wykonawcy lokomotywę w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (46250)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (46250)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 09/2022
NUMER 09/2022
Oddajemy w Państwa ręce wyjątkowy, dwujęzyczny numer "Rynku Kolejowego" przygotowany na targi Innotrans 2022. Warto przeczytać rozmowy z prezesami PKP SA, PKP PLK, UTK, Pesy, Siemens Mobility, Kolei Śląskich... oprócz tego piszemy o stanie bezpieczeństwa na kolei w Polsce i Europie, słynnym bilecie za 9 euro w Niemczech i o obiecującym kierunku ekspansji dla polskich firm z branży kolejowej. Zapraszamy do lektury! 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5