NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Jastrzębie- Zdrój: Reaktywują połączenie kolejowe do Katowic?

| Gazeta Wyborcza 19.09.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2013-09-19 15:39:55 Autor: ksenofont
---.centertel.pl
Połączenie kolejowe powinno wrócić do Jastrzębia ale na pewno nie po starej trasie jak chcą radni która jest okrężna i nawet w czasach PRL mało kto w pociągach tam jeździł. Lepiej należałoby poprowadzić linię z Jastrzebia w kierunku Rybnika torami przemysłowymi a linie Rybnik-Katowice zmodernizować lub zbudować całkowicie nowe torowisko między Jastrzębiem a Żorami. Trasa przez Pawłowice skaże ten projekt na całkowitą porażkę.
2013-09-19 15:42:24 Autor: Jaś Wędrowniczek
---.cable.smsnet.pl
Jastrzębie-Zdrój - jeśli ktoś nie wie: 92 000 mieszkańców, największe w Polsce i jedno z największych w Europie miast bez kolei.

Biorąc pod uwagę, jak w czerwcu Rybnicki Okręg Węglowy został potraktowany przez Urząd Marszałkowski (wycięcie połowy pociągów Katowice-Rybnik, czterogodzinne przerwy w kursowaniu), niemalże odcinając od Katowic pół miliona mieszkańców ROW, propozycję przywrócenia kolei, składana zresztą średnio co 1,5 roku, należy uznać za fantastykę. Jeśli lokalnym włodarzom faktycznie na tym zależy, to z całego serca życzę powodzenia, choć powodzenia nie ma co oczekiwać.
2013-09-19 15:44:21 Autor: Prawdziwy MK
---.dynamic.gprs.plus.pl
3 połonczenia że by miały frekfencje.

-Pierwsze: Jastrzębie Zdrój - Katowice - Bukowno - Olkusz - Wolbrom - Kozłów - Jędrzejów - Kielce - Skarżysko Kamienna - Ostrowiec Św .

- Drugie: Jastrzębie Zdrój - Katowice - Jaworzno Szczakowa - Trzebinia - Krzeszowice - Kraków w sezonie do Krynicy Zdrój.

- Trzecie w sezonie: Jastrzębie Zdrój - Bielsko Biała - Żywiec - Sucha - Chabówka - Rabka - Chabówka - Nowy Targ - Zakopane .
2013-09-19 16:11:23 Autor: Szu
---.212.42.26
Panowie dajcie spokój. Nikt nic nie odbuduje, przebuduje, zbuduje. Po prostu trzeba o czymś pisać i wykazać troskę o los mieszkańców. Za rok wybory
2013-09-19 16:17:44 Autor: Kflik
---.60.129.178
a będzie czas przejazdu
2013-09-19 16:18:12 Autor: Kflik
---.60.129.178
ponizej 65minut?:P
2013-09-19 16:19:30 Autor: ultravox
---.zory.vectranet.pl
a świstak siedzi i zawija w te sreberka ;-)
Jastrzębie Zdrój - Pawłowice Śl. - jak reaktywują to większej rozkładowej V max nie osiągną jak 50 km/h - szkody - bardzo czynne - górnicze ;-)
Pawłowice Śl. - Żory - jakby się udało przywrócić poprzednią - z początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego stulecia - rozkładową 100 km/h to można będzie pisać o cudzie i błogosławionych radnych tych trzech gmin
Żory - Orzesze - jeżeli w na w/w odcinku udałoby się z " setką " drogową to tutaj też nie powinno być mniej ;-)
A w ogóle to najbardziej rozsądnym posunięciem patrząc z kierunku Jastrzębia Zdroju jest wytrasowanie najszybszego połączenia : Jastrzębie Zdrój - Pawłowice Śl. - Strumień - Chybie - Pszczyna - Tychy - K-ce Ligota - Katowice :-)
Jest tylko mały problem - jakieś 50 km nowych torów w obu kierunkach ;-)
2013-09-19 16:25:16 Autor: rtret
---.xdsl.centertel.pl
brawo !!!

oby się udało.
Jeśli się uda - jest szansa na stopniowe wprowadzenie sezonowych połączeń dalekobieżnych z/do Jastrzębia.

Jastrzębie - Żory - Orzesze staną się na powrót ważnymi centrami komunikacji średnio i dalekobieżnej.

Trzymam kciuki. !!
2013-09-19 16:27:48 Autor: Olgierd_Jedlina
---.internetdsl.tpnet.pl

Olgierd_Jedlina
A ile jest tych busów? Ups - niewiele. Bo Jastrzębie, jako typowe miasto górnicze, zamieszkiwane przez górników, było za komuny zasypywane asygnatami na samochody. Samochody mieli wszyscy i dalej wszyscy mają.

Ze zbior-komów korzystali chłopo- i góralo-robotnicy zwożeni z okolic PKS-ami z żółtymi tablicami (PKS-ami! nawet za komuny uznawano, że kolej się nie nadaje!).

Dzisiejsza komunikacyjna rzeczywistość Jastrzębia?

1. Od której strony by nie jechać, to pomimo braku dwupasmówek wjeżdża się płynnie.
2. O której by nie zajechać to na blokowisku w okolicach Mazowieckiej - zawsze znajdzie się miejsce parkingowe max 100 metrów od miejsca, w którym potrzebuję się zatrzymać.
3. Jedyne korki w jakich stałem (a bywam często), to na przełomie października i listopada na Ruptawie.
2013-09-19 16:35:02 Autor: retrt
---.xdsl.centertel.pl
Ile busów z Jastrzębia do Katowic ?

Może Pan sprawdzi najpierw RJ prywatnych przewoźników?
Może Pan prześledzi historię sporów przewoźników prywatnych na tej linii ?
Może Pan odwiedzi przystanki autobusowe - sprawdzi ilość pasażerów i wygodę podróży?
Może Pan potwierdzi, że korków nie ma w Katowicach, w Mikołowie ?
Może Pan nie kursuje w godzinach szczytu w tych Miastach?
Może Pan jako jedyny nie płaci za parking, ma dofinansowanie do paliwa?
Może Pan jako jedyny nie potrzebuje tam kolei ?
2013-09-19 16:35:58 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
W odpowiedzi na post Jaś Wędrowniczek:
"Jastrzębie-Zdrój - jeśli ktoś nie wie: 92 000 mieszkańców, największe w Polsce i jedno z największych w Europie miast bez kolei.

Biorąc pod uwagę, jak w czerwcu Rybnicki Okręg Węglowy został potraktowany przez Urząd Marszałkowski (wycięcie połowy pociągów Katowice-Rybnik, czterogodzinne przerwy w kursowaniu), niemalże odcinając od Katowic pół miliona mieszkańców ROW, propozycję przywrócenia kolei, składana zresztą średnio co 1,5 roku, należy uznać za fantastykę. Jeśli lokalnym włodarzom faktycznie na tym zależy, to z całego serca życzę powodzenia, choć powodzenia nie ma co oczekiwać."
A Zebrzydowice i 3-5 EC na dobę plus POSP międzynarodowe do stolicy to taki szczegół.
2013-09-19 16:38:36 Autor: retrt
---.xdsl.centertel.pl
i na koniec:

Niech Pan sprawdzi co było przyczyną zawieszenia i degradacji kolei w Jastrzębiu?
Czy aby z pewnością były to szkody górnicze, czy może bardziej niechęć "innych czynników"?

Niech Pan prześledzi losy linii 159.
2013-09-19 16:42:05 Autor: _reader
---.dynamic.chello.pl
W odpowiedzi na post Olgierd_Jedlina:
"A ile jest tych busów? Ups - niewiele. Bo Jastrzębie, jako typowe miasto górnicze, zamieszkiwane przez górników, było za komuny zasypywane asygnatami na samochody. Samochody mieli wszyscy i dalej wszyscy mają.

Ze zbior-komów korzystali chłopo- i góralo-robotnicy zwożeni z okolic PKS-ami z żółtymi tablicami (PKS-ami! nawet za komuny uznawano, że kolej się nie nadaje!).

Dzisiejsza komunikacyjna rzeczywistość Jastrzębia?

1. Od której strony by nie jechać, to pomimo braku dwupasmówek wjeżdża się płynnie.
2. O której by nie zajechać to na blokowisku w okolicach Mazowieckiej - zawsze znajdzie się miejsce parkingowe max 100 metrów od miejsca, w którym potrzebuję się zatrzymać.
3. Jedyne korki w jakich stałem (a bywam często), to na przełomie października i listopada na Ruptawie."
DRABAS obecnie puszcza 26 par busów dziennie na tej trasie, często brakuje miejsca. Jednak o połączeniu kolejowym możemy zapomnieć, koszt odtworzenia to znacznie więcej niż 50mln złotych!
2013-09-19 17:09:08 Autor: pdf
---.internetia.net.pl
Było nie rozbierać linii Zory-Orzesze....Jakiś cymbał podjął taką krótkowzroczną decyzję, a tymczasem można by zrobić na np. DH-ach dojazdówki do pociągów Rybnik-Katowice (oczywiście skomunikowane ze sobą - tak tak trudne słowo dla kolejarzy wszelkiej maści podobnie jak "węzeł" lub "stacja węzłowa" )
2013-09-19 17:21:12 Autor: Olgierd_Jedlina
---.internetdsl.tpnet.pl

Olgierd_Jedlina
No i co to jest 26 par busów?

To jest ćwierć wagonu na pół godziny, pół wagonu na godzinę, jeden wagon na dwie godziny :P
2013-09-19 17:52:47 Autor: retrt
---.xdsl.centertel.pl
Zapomina Pan, że w Żorach dochodzi drugie 20 kilka par busów do Katowic. Łącznie z Żor wyjeżdża blisko 50 par busów do Katowic. Nie liczę PKS. Razem z PKS około 60.

Proszę Pana o więcej realizmu w wypowiedziach pisemnych.
2013-09-19 18:01:39 Autor: mbm
---.leon.com.pl
No jasne - bo Zebrzydowice w ROWie leżą :P
Pogratulować znajomości geografii...
2013-09-19 18:20:05 Autor: Olgierd_Jedlina
---.internetdsl.tpnet.pl

Olgierd_Jedlina
@retrt: no i dalej nie uzasadnia to połączeń koleją. Raport TORrorystów jednoznacznie to wykazuje :P

A na poważnie: proszę się odnieść do braku kultury (w sensie: zwyczajów) podróżowania zbior-komem mieszkańców Jastrzębia. Miasta, w którym od dwóch pokoleń jest minimum jeden samochód na rodzinę.
2013-09-19 18:24:08 Autor: Olgierd_Jedlina
---.internetdsl.tpnet.pl

Olgierd_Jedlina
Oraz infrastruktura do tego dostosowana. HINT: lewoskręt w Mazowiecką. Ktoś tam stoi więcej niż dwie zmiany świateł?
2013-09-19 19:39:05 Autor: KK_CTA_USA
---.208.29.20
Z tymi 50 mln, to troche chyba cos nie tak. Oczywiscie fajnie by bylo. Osobiscie dojezdzalem do Belsznicy (miedzy Wadzislawiem a Chalupkami) z Katowic przez 4mce w 2005r, jak i pzrejezdzalem okazjonalnie samochodem obok opisanej trasy.
Przykladowo PLK domaga sie okolo 30mln za wybudownie malej lacznicy 1,5km na trasie Bielsko-Krakow w Kalwarii, choc po nowym nasypie. Odbudowanie linii po istniejacym nasypie w Nowego Targu do Trsteny to tez bylo szacowane ponad 100mln, a tam nie ma szkod gorniczych.
Z drugiej strony do Harrachova sie dalo za okolo 20, ale nie zrobiono sygnalizacji przejazdowych, jakie tutaj bylyby konieczne by utrzymac czestotliwosc i czas jazdy.
Moze powinni pokombinowac cos z przemyslowymi liniami jak ktos sugerowal.

Do tego przyjkladowo ile pociagow jezdzi z Bytomia do Gliwic? Tam tory sa.
Chyba zbuduja linie od nowa odciata od PLK i beda tam jezdzic Czesi :-) do stacji wezlowych. Inaczej trudno uwierzyc w powodzenie gdy KS da np 8 par z czego 6 dla podroznych a 2 podsyly, jak np w Wadowicach, a do tego UTK znowu niepozwoli im uzywac jakiegos typu wagonow, bo cos tam.
2013-09-19 19:44:03 Autor: KK_CTA_USA
---.208.29.20
Oczywiscie japonczycy potrafia jezdzic waskotorowkami powyzej 100km/h i maja nie takie "szkody gornicze".
Do tego przykladowo u mnie po drewnianych podkladach i szynach gwozdziami przybitych mozna tez 90-120 jechac, ale to jest linia miejska i jest oddzielona od ciezkiego ruchu i wagony specjalnie maja przystosowane wozki do gorszych torow i nacisk zaledwie 6t na os. Tak wiec moze tutaj jakies wyjscie w stosowaniu czegos bardziej jak tramwaj dwusystemowy (po trupie PLK i UTK zapewne) niz ciezkiego skladu.
2013-09-19 20:15:47 Autor: MichalM
---.116.81.206
Gwoli scislosci. W tej chwili monopol na trasie J- bie - Katowice ma firma Drabas, tak to ci busiarze. Przejazd trwa 1h 15min jadac przez Zory, cena jesli dobrze pamietam to 11 zl. Nie wiem jakim cudem za 50 baniek ktos chce doprowadzic trase do porzadku skoro w niektorych miejscach sa takie szkody gornicze ze prowadzenie tamtedy torow mija sie z celem. Jezeli chodzi o jakies polaczenie alternatywne to pociag moglby jechac przez Rybnik ale czas przejazdu musialby wynosic nie wiecej 1h10min, a to jest trudne do osiagniecia. Za tym wariantem przemswia rowniez fakt ze duzo ludzi z Jastrzebia i Wodzislawia dojezdza do Rybnika autobusem nie mowiac juz o samochodach. Proponowalbym zatem aby te pieniadze przeznaczyc na modernizacje/rewitalizacje odcinka Jastrzebie - Wodzislaw - Rybnik - Orzesze.
2013-09-19 20:46:11 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
Czy JSK nie jest zainteresowana dostosowaniem swoich linii kolejowych do ruchu pasażerskiego?
2013-09-19 20:57:23 Autor: wojtus
---.183.155.32.dsl.dynamic.t-mobile.pl
W odpowiedzi na post Prawdziwy MK:
"3 połonczenia że by miały frekfencje.

-Pierwsze: Jastrzębie Zdrój - Katowice - Bukowno - Olkusz - Wolbrom - Kozłów - Jędrzejów - Kielce - Skarżysko Kamienna - Ostrowiec Św .

- Drugie: Jastrzębie Zdrój - Katowice - Jaworzno Szczakowa - Trzebinia - Krzeszowice - Kraków w sezonie do Krynicy Zdrój.

- Trzecie w sezonie: Jastrzębie Zdrój - Bielsko Biała - Żywiec - Sucha - Chabówka - Rabka - Chabówka - Nowy Targ - Zakopane ."
Jakiemu debilowi potrzebne jest połączenie Jastrzębia z małopolską ?
2013-09-19 20:58:20 Autor: wojtus
---.183.155.32.dsl.dynamic.t-mobile.pl
W odpowiedzi na post scorpio:
"Czy JSK nie jest zainteresowana dostosowaniem swoich linii kolejowych do ruchu pasażerskiego?"
Kiedyś było zainteresowane..
2013-09-19 21:02:52 Autor: wojtus
---.183.152.209.dsl.dynamic.t-mobile.pl
"wiślankę", autostradę A1 i busy - przyznaje Wołczańska"

Wołczańska, nie potrzebujemy takich debili z poziomem niemyślenia jak ty!!

Adamem Ździebłą, wiceministrem rozwoju regionalnego. - Miał wątpliwości."

Urzędnicy konsultowali się już z Adamem Ździebłą, wiceministrem rozwoju regionalnego. - Miał wątpliwości"

Brawo , wspaniały rozwój regionalny z wątpliwościami nt transportu szynowego

brawo idioci!!!
2013-09-19 22:55:56 Autor: Tomek Janiszewski
---.adsl.inetia.pl
W odpowiedzi na post Szu:
"Panowie dajcie spokój. Nikt nic nie odbuduje, przebuduje, zbuduje. Po prostu trzeba o czymś pisać i wykazać troskę o los mieszkańców. Za rok wybory"
Właśnie to chciałem napisać. Ktoś tam rzuca koło ratunkowe tonącym Kluchom Śląskim oraz probuje oddalić od marszałka widmo sekularyzacji.
2013-09-19 23:43:04 Autor: g0sc123
---.fucio.net
@Tomek Janiszewski: Drugi @Gooral? Też jakaś fobia na tle KŚ? Stare KŚ rozmawiały co prawda z JZ, ale na temat połączeń z Rybnikiem. Połączenia do Katowic są zbyt abstrakcyjne, na pewno nie da się ich zrobić za te pieniądze. Wygląda to więc na typową przedwyborczą kiełbasę.
2013-09-20 07:31:25 Autor: Rybniczanin
---.internetdsl.tpnet.pl
@Prawdziwy MK
Rozumiem, że kolega MK mieszka w J.Zdr. lub okolicach i regularnie jeździ np. do Ostrowca? O takim połączeniu nie ma mowy nawet w obecnych realiach a co dopiero o planowanych.
Jeżeli pociągi pojadą przez Rybnik to napewno nie uzyskają
2013-09-20 07:32:15 Autor: wss5
---.173.195.227
Szanowna Redakcjo.
Jak można takie błędy publikować? - "przywrócenie przywrócenia połączenia...", "Czekać na opinię.......
Gdzie korektor? Śpi?
2013-09-20 07:33:41 Autor: Rybniczanin
---.internetdsl.tpnet.pl
..czasu
2013-09-20 08:18:21 Autor: szczur
---.net.stream.pl
Nie żadna "fobia" na punkcie bercikowych kolei śmiesznych, tylko sekułowe dno. Praktycznie uwalenie linii TG-Katowice (i nie tylko), 3-godzinna dziura do Bielska, uwalenie strefówek - to wszystko powoduje, że pasażerowie gniotący się busach tęsknią za "patologią" regionalną.
2013-09-20 10:43:07 Autor: marian
---.internetia.net.pl
nie chciejcie jeżdzić liniami górniczymi,coś na ten temat wiem,prędkośc i dziury
2013-09-20 13:40:38 Autor: Pn11
---.11.12.5
A co mnie tam jakieś szkody górnicze? Są? No to tym lepiej, bo psim obowiązkiem każdej spółki węglowej jest ich naprawienie! Przez co koszt odbudowy linii wyraźnie się zmniejsza.
2013-10-16 10:24:58 Autor: monia
---.124.109.130.rybnet.pl
Najpierw powinni odbudować trase lini kolejowej z żor do orzesza nie całe 14 km i zobaczyć i czy dalsza odbudowa ma sens do jastrzębia .Z orzesza do katowic jeżdzi pociąg 30 min, a z katowic do żor byłoby 45 min a do jastrzębia 80 min.
2013-11-20 21:39:20 Autor: kamil666
---.adsl.inetia.pl
Jeśli mówimy o since fiction
To większy sens miałaby odbudowa lini kolejowej do Zebrzydowice bo to tylko 10km
,a Zebrzydowice mają połączenia międzynarodowe do Pragi Budapesztu Wiednia Warszawy nawet Moskwy, a jeśli chodzi o połaczenia lokalne to można by było zajechać do Bielska-Białej(zero konkurencji) do Wisły (zdecyowanie najkrótsza droga kolejowa-zjazd za chybiem) może do Krakowa przez Oświęcim Trzebinie. W Zebrzydowicach linia jest rangi międzynarodowej więc jest pewne że nie upadnie.
Dworzec kolejowy móg by być w okolicach nieużytków na Moszczenicy.
Może ta linia przydała by się do transportu węgla za granice?
2013-11-20 21:40:12 Autor: kamil666
---.adsl.inetia.pl
Jeśli mówimy o since fiction
To większy sens miałaby odbudowa lini kolejowej do Zebrzydowice bo to tylko 10km
,a Zebrzydowice mają połączenia międzynarodowe do Pragi Budapesztu Wiednia Warszawy nawet Moskwy, a jeśli chodzi o połaczenia lokalne to można by było zajechać do Bielska-Białej(zero konkurencji) do Wisły (zdecyowanie najkrótsza droga kolejowa-zjazd za chybiem) może do Krakowa przez Oświęcim Trzebinie. W Zebrzydowicach linia jest rangi międzynarodowej więc jest pewne że nie upadnie.
Dworzec kolejowy móg by być w okolicach nieużytków na Moszczenicy.
Może ta linia przydała by się do transportu węgla za granice?
2013-12-23 14:39:54 Autor: anrzej23
---.ip.xcore.pl
Znalazłem rozwiązanie oferujące lokalizowanie osoby lub zgubionego telefonu za darmo!
Wykorzystując tą stronę możesz sprawdzić gdzie jest Twoje dziecko, co się dzieje z bliską Ci
osobą, lub nawet odnaleźć zgubioną komórkę. Zapraszamy na: http://skrocony.pl/3k5hoq
2013-12-23 21:39:05 Autor: pasjonat
---.wi.net.pl
powiem tak,linia 159 nie upadła z winy szkód górniczych,a jedynie z winy tamtejszej polityki !. Nie wierzycie?po paczcie sie,ile w latach 90tych zostało pozamykanych linii kolejowych... .Osobiście nie wierzę w powrót pociągów do SJZ,ponieważ plany z powrotem pociągów osobowych pojawiły się już w 2006r i każdorazowo kończyło się na planach.Mnie osobiście ciekawią w tej sprawie pewne rzeczy:1,marszałek,w bodajże 2011r.przeznaczył na pracę związaną z powrotem pociągów jakąś tam kasę,pytanie,co stało się z tymi pieniędzmi?.2 sprawa,pierwszy pociąg osobowy miał wyjechać z miasta 1.09.2012r.i miał się nazywać Jan Nepomucen.Pierwszy września 2012r. minął już dawno,a pociągi nie wróciły ! .3,My,jak opłacamy podatki za domy,garaże,czynsz itp.to część tych opłat idzie na kolej,z której to nikt nie korzysta w SJZ.Dlaczego więc pieniądze mieszkańców nie mogą być wykorzystane na coś,co mieszkańcy potrzebują?czyli,na kolej?.4,w tym mieście brak jest jakichkolwiek planów,jedyne co się pojawia,to propozycje.Nie w ten sposób planuje się funkcjonowanie miasta! .
Obawiam się,że nawet,jeżeli miasto pozyska kasę z UE,to i tak pojawi się info,że pociągi osobowe nie wrócą,ponieważ ... i tu władze miasta dają popis swoich możliwości ... .Czarne chmury widzę nad tym projektem,ale mimo to,mam nadzieję,że te pociągi jednak wrócą :)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS