NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Janusz Kućmin: Przewoźnicy kolejowi będą zwracać uwagę na jakość taboru

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 17.06.2015 211

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-06-17 09:19:11 Autor: pesasasasa
---.play-internet.pl
Tylko pesa nasz narodowy producent taboru. Rząd powinien rozpocząć interwencyjny skup pociągów z pesy celem wsparcia konkurencji.
2015-06-17 09:47:07 Autor: KR
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pesasasa
Opowiem ci historię .
Kilka lat temu kilku marszałków kupiło nowy tabor .Chcieli mieć ładny i nowy w gratisie od producenta dostali funkcjonalność i niezawodność .
Postanowiono dokupić jeszcze pociągów i pojawił się nowy oferent zaproponował nowy prototyp obiecując że będzie lepszy i tańszy od poprzednich składów.
Po dostarczeniu nowych składów okazało się że odbiegają od zapowiedzi , wyposażenie jest dużo uboższe, a cena była podobna. Niezawodność i funkcjonalność w tych składach jest bardzo niska generujące duże koszty obsługi.
Na szczęście dziś już zamówienia na nowe składy pisane są szczegółowo , bardzo wysoko są punktowane współczynniki niezawodności i okresy gwarancji. Wspomniany producent bardzo się bulwersuje na takie zapisy. Ostatnio taki przykład to EZT dla woj, Świętokrzyskiego.
2015-06-17 11:11:43 Autor: Wiedźmin
---.ip-37-187-147.eu
Da się zauważyć to na przykładzie SZT dla PKM, są lepsze od wcześniejszych wyrobów Pesy nie licząc Linków. Do tego określone wymagania co do napędu. Czy mam rację, że choć zazwyczaj przekładnia hydrodynamiczna Voith T211 bre jest w parze z silnikiem Mana to SA136 dla PKM mają zastosowany silnik MTU?
2015-06-17 12:14:02 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post Wiedźmin:
"Da się zauważyć to na przykładzie SZT dla PKM, są lepsze od wcześniejszych wyrobów Pesy nie licząc Linków. Do tego określone wymagania co do napędu. Czy mam rację, że choć zazwyczaj przekładnia hydrodynamiczna Voith T211 bre jest w parze z silnikiem Mana to SA136 dla PKM mają zastosowany silnik MTU?"
A co za różnica czy ma Man-a czy MTU-u? Kolzam SA104 ma MTU 6R183AA12H, a to nic innego jak autobusowy Mercedes z tabliczką MTU :) MTU zazwyczaj przystosowuje typowe seryjne silniki innych producentów stosowane np. w komunikacji samochodowej do zastosowań kolejowych...
2015-06-17 13:21:40 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Zasadniczo silniki Mana, Voitha i MTU są równe sobie, po prostu chodzi o wyjaśnienie jaki konkretnie silniki mają SA136 dla PKM, czy Many, czy Voithy czy MTU
2015-06-17 18:16:20 Autor: zeus04
---.133.22.13
Deutsche Bahn już ma dość tej jakości...
2015-06-17 22:43:49 Autor: ...
---.adsl.inetia.pl
"Liczymy, że zmiany w firmie, które obecnie są wprowadzane, w perspektywie kilku lat przyniosą także zakupy nowych składów"

Niestety tak się nie stanie.
To co się robi to zwykła .. przykrywka - bo kasy się nie wyprodukuje.
Rząd uciekiniera rozwalił już co trzeba i wykop tylko to kontynuuje.
2015-06-18 09:23:58 Autor: gdynianin
---.19.244.104
Ja też słyszałem, że Pesy dla pkm mają mtu
2015-06-18 11:46:37 Autor: Wiedźmin
---.ip-167-114-118.net
Wszyscy mówią, że SA136 dla PKM, ale potwierdzić z 100% pewnością to jeszcze nikt nie potwierdził
2015-06-18 11:47:31 Autor: Wiedźmin
---.ip-167-114-118.net
SA136 dla PKM mają MTU*
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5