Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Gdzie w nowym rozkładzie jazdy pojadą ED74?

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
27-11-2017
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Gdzie w nowym rozkładzie jazdy pojadą ED74?
Fot. Paweł Obelnicki, SM42.plED74
PKP Intercity zastanawiało się na jakie trasy w rozkładzie jazdy 2017/2018 wysłać elektryczne zespoły trakcyjne serii ED74. Gdy pytaliśmy o to prezesa PKP Intercity na początku listopada, nie było pewne, czy „Edyty” w ogóle pojadą z pasażerami.

Było to przedmiotem analiz przewoźnika, który w końcu zdecydował o tym, że jedynie jedna para połączeń będzie obsługiwana zespołami serii ED74.

– PKP Intercity planuje pojazdami ED74 obsłużyć skład TLK Kinga kursujący codziennie na trasie z Warszawy do Krakowa przez m.in. Kielce i Radom. Pociąg będzie wyjeżdżał z Warszawy Centralnej o godz. 5:20, aby dotrzeć do Krakowa na 10:07, w relacji powrotnej z Krakowa wyruszy o 17:18, a do Warszawy dojedzie na 22:00.

W październiku PKP Intercity posiadało 3 gotowe do jazdy ED74, z 14 posiadanych. Większość z nich oczekuje naprawy głównej na terenie krakowskiej bazy przewoźnika. Docelowo wszystkie mają przejść remonty i modernizacje, które poprawią standard podróży nimi, choć wcześniej próbowano je sprzedać. Więcej piszemy na ten temat tutaj. Obecnie PKP Intercity szuka już podmiotów zainteresowanych wykonaniem przebudowy ED74
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Michał Szymajda 26 lipca 2023

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Ostatni ED74 wrócił do PKP Intercity [zdjęcia]

Tabor i technika

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Michał Szymajda 26 lipca 2023

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Ostatni ED74 wrócił do PKP Intercity [zdjęcia]

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5