NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Flirty dla PKP Intercity z dopuszczeniem TSI

| jm, Rynek Kolejowy/Stadler 23.12.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-12-23 23:16:14 Autor: RuruMaHobi
---.centertel.pl
Ale co po tej interoperacjności? Co najwyżej do Pragi / Ostravy można pojechać (co nie było by takie złe). Ale zdaje się że były zakupione na konkretne trasy i CUPT prawdopodobnie nie zgodził by się na to.
2015-12-23 23:19:29 Autor: marcinsto
---.146.3.177.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Pierwszy raz jechałem dziś Flirtem ze Szczecina Dąbie do Poznania. Miny wsiadających pasażerów bezcenne:)
Wszyscy chyba spodziewali się składu wagonowego i początkowo zastanawiali się przez chwilę (przyznaję że ja również) czy to na pewno zapowiadany IC do Łodzi Kaliskiej
2015-12-24 10:04:56 Autor: Julian
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przy mnie studentka wysiadająca z FLIRTa została zapytana przez.ojca cyt."a czym ty tu do nas dziś przyjechałaś ?". Ludzie są zaskoczeni, cały czas mam wrażenie, że PKP IC niedostatecznie reklamuje kategorię IC.
2015-12-24 10:10:29 Autor: wdr
---.190.177.144

wdr
@RuruMaHobi
przypisanie do tras jest tylko na 5 lat. podobnie z Pendolino, krytykują trójsystemowość a przecież za kilka lat będą mogli przelecieć trasę Gdynia-Wiedeń itp.
2015-12-24 10:41:53 Autor: zbychu
---.play-internet.pl
Skoro Flirt 3 dla Intercity posiada dopuszczenie do ruchu ze zgodnością z TSI, w tym z TSI CCS, obejmującą sterowanie i urządzenia pokładowe, między innymi ETCS poziomów 0, 1 i 2, to takie dopuszczenie wystarczy, żeby mógł jeździć 160 km/h z jednym mechanikiem w oparciu o ERMTS 2 np. na E-30 między Legnicą o Bielawą Dolną? Czy powinien mieć osobne dopuszczenie do jazdy w oparciu o ERMTS 2, jeśli przykładowa E-30 nie ma certyfikatu TSI?
2015-12-24 12:39:37 Autor: RuruMaHobi
---.centertel.pl
@wdr: Racja. Te pięć lat szybko minie.
Trójsystemowość, to jest myślenie w przyszłość. Być może krytykanci tego nie rozumieją. System 3 kV powoli odchodzi do lamusa. Taka Chorwacja dokonała przejscia na 25 kV bez pomocy unii. Teraz Słowacja się szykuje do tego. Czesi rozważają. W dalszej przyszłości pociągi jednosystemowe nie będą miały dokąd wyjechać z Polski.

Zdrowy Świąt życzę!
2015-12-24 12:40:28 Autor: Bozia
---.dynamic.dsl.as9105.com

Bozia
W odpowiedzi na post wdr:
"@RuruMaHobi
przypisanie do tras jest tylko na 5 lat. podobnie z Pendolino, krytykują trójsystemowość a przecież za kilka lat będą mogli przelecieć trasę Gdynia-Wiedeń itp."
Pendo ma dłużej.
2015-12-24 21:00:27 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
W odpowiedzi na post RuruMaHobi:
"@wdr: Racja. Te pięć lat szybko minie.
Trójsystemowość, to jest myślenie w przyszłość. Być może krytykanci tego nie rozumieją. System 3 kV powoli odchodzi do lamusa. Taka Chorwacja dokonała przejscia na 25 kV bez pomocy unii. Teraz Słowacja się szykuje do tego. Czesi rozważają. W dalszej przyszłości pociągi jednosystemowe nie będą miały dokąd wyjechać z Polski.

Zdrowy Świąt życzę! "
W Polsce generalnie kolej przeszła do lamusa. Jeszcze kilkanaście lat temu w plecak brało się szmaty na zmianę, prowiant i cegłę. Teraz w większości interesujących miejsc albo nie ma już kolei, albo oferta jest maksymalnie wygaszająca popyt. Nie wspomnę o spółeczkach, oddzielnych bilecikach i innych atrakcjach. Dlatego ludzie jeżdżą busami.
2015-12-27 21:07:30 Autor: Elżbieta B.
---.adsl.inetia.pl
Ale jaja!
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5