NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Firma Infra Silesia zmodernizuje fragment Nadodrzanki

| Infra Silesia / ms, Rynek-Kolejowy.pl 08.06.2015 228

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-06-08 17:13:29 Autor: lider
---.dynamic.chello.pl
Szybko do roboty!
2015-06-08 18:13:46 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
A Katowice - Kraków dalej odłogiem....
2015-06-08 18:20:10 Autor: DB
---.play-internet.pl
Wiele tras jest do remontu w naszym kraju ale cieszy ,że kasa znajduje się na tzw. Nadodrzankę przy której mieszkam obecnie trwa remont odc. Dolna Odra-Krzywin , później ma być Bytom Odrzański-Nowa Sól , a teraz Rudna Gwizdanów-Głogów.
Czekam na więcej.
2015-06-08 20:32:46 Autor: najwyzszy80
---.adsl.inetia.pl
Który odcinek Nadodrzanki jest obecnie najgorszy?
2015-06-08 20:50:53 Autor: lider
---.dynamic.chello.pl
Najgorszy odcinek to chyba Głogów-Wrocław.
2015-06-08 20:54:14 Autor: tor
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Głogów - Bytom Odrzanski Głogów Rudna trochę lepiej się jedzie
2015-06-08 22:11:09 Autor: BvL
---.106.163.168
obecnie najwolniej i niebezpiecznie jeździ się na odcinku czerna - głogów - rudna (na obu torach) i wołów/orzeszków - ścinawa (na jednym torze)
2015-06-08 23:02:47 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
Co to jest 70 km/h od Głogowa, kiedy od Kostrzyna do Szczecina masz tylko jeden z torów z normalną prędkością, drugi 50 km/h.
2015-06-09 08:45:03 Autor: Łoś Wielkopolski
---.icpnet.pl
No to przebijam konkurentów:
najgorszy odcinek to tor nr 2 od Budachowa do Czerwieńska - prędkość 0 km/h - czeka na rozpoczęcie robót z przetargu (tor nr 1 był zrobiony w ubiegłym roku).
2015-06-09 09:40:25 Autor: nts
---.30.55.126.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Wygląda na to że odcinek Kraków-Katowice jest w sposób szczególny 'uprzywilejowany'. Odcinek o nawiększych potokach pasażerskich w Polsce wciąż w stanie agonalnym o prędkościach szlakowych niższych niż w XIX wieku.Wygląda na to że A4 przebiegająca obok daje gigantyczne zyski (prawdopodobnie agenturze), bo modernizacji lini Kraków-Katowice nie da się ruszyć. Mało tego, całkowita cisza również w mediach tak jakby ten temat parzył, a przekrętem pachnie na kilometr (tzn. nawet na całej 80 km długości)
2015-06-09 11:07:40 Autor: rr
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najgorszy jest odcinek z mostem na Odrze w Brzegu Dolnym. Na jednym torze 0 km/h od 20 lat...
2015-06-11 06:49:23 Autor: soad1
---.dynamic.chello.pl
pewnie media mają stały dochód z "niepisania" o temacie
zwłaszcza tak chętne zawsze do krytyki media "prawicowe"
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5