NUMER 08-09/2020
NUMER 08-09/2020
Temat numeru:
IV pakiet kolejowy
szukaj
Śledź nas:

Eurowagon: Nowa alternatywa na europejskim rynku dzierżawy wagonów towarowych

| art. sponsorowany 27.07.2020 1

Eurowagon: Nowa alternatywa na europejskim rynku dzierżawy wagonów towarowych
Fot. Eurowagon
Eurowagon to nowa firma założona w 2018 roku z solidną bazą kapitałową i doświadczonym zespołem. Jest spółką portfelową CEE Equity Partners Ltd, który to podmiot jest doradcą inwestycyjnym funduszy na rynku Europy Środkowo-Wschodniej, angażujących środki w wysokości ponad 1,2 mld dol. Członkowie zespołu Eurowagonu zostali zrekrutowani z rynku i pracowali dla znaczących firm na rynku leasingu wagonów kolejowych.
– Chcemy być nową alternatywą na skoncentrowanym rynku dzierżawy wagonów w Europie” – zapewnia Dyrektor Operacyjny, Adam Butryn. – To, że jesteśmy stosunkowo niewielką firmą, jest naszą zaletą i pozwala nam wyróżniać się dużą elastycznością, szybkością reakcji i indywidualnymi rozwiązaniami – dodaje.

– Nasza obecna flota składa się z 1000 wagonów. Pomimo trudnej sytuacji nie boimy się inwestować w nowe wagony towarowe. Uważamy, że sytuacja wkrótce się poprawi, a wtedy Eurowagon będzie miał niezbędne wagony do realizacji ważnych przewozów” – poinformowała nas Magdalena Białek, Dyrektor ds. sprzedaży.

– Właśnie zamówiliśmy prawie 400 nowych wagonów intermodalnych (kontenerowych i kieszeniowych), które zostaną dostarczone w ciągu najbliższych 6 miesięcy. Nasze plany na najbliższe lata opierają się na obszernym programie inwestycji w nowoczesną flotę towarową, nie tylko w segmencie intermodalnym. Będziemy dywersyfikować naszą flotę wchodząc w inne atrakcyjne segmenty wagonów. m.in. cysterny kolejowe” – potwierdza Adam Butryn.

Na chwilę obecną firma posiada dwa oddziały: w Warszawie i Poznaniu, ale buduje również struktury na rynkach Europy zachodniej. Firma pełni również funkcje ECM dla swoich nowych wagonów, bazując na systemie utrzymania VPI.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Europa (207)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Europa (207)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 08-09/2020
NUMER 08-09/2020
W najnowszym raporcie przyglądamysię bieżącej sytuacji związanej z otwartym dostępem do torów, prezentujemy uwagi Railway Business Forum do projektu nowelizacji ustawy o transporcie kolejowym. Były minister transportu, Tadeusz Syryjczyk, zastanawia się, czy IV pakiet kolejowy wprowadzi rewolucję na kolei, czy jednak będzie tylko zalążkiem umiarkowanych zmian.

Jak zawsze zachęcamy do czytania rozmów z osobami na co dzień związanymi ze środowiskiem kolejowym. Tym razem na nasze pytania odpowiadają – Artur Martyniuk, prezes Polregio, Cezary Mączka, członek zarządu i dyrektor zarządzania zasobami ludzkimi w Budimeksie, oraz Thomas Gratez, odpowiedzialny za szybką kolej w Siemens Mobility.

 Zachęcamy również do sięgnięcia do pozostałych artykułów, w tym m.in. tekstu Pawła Rydzyńskiego o pociągach nocnych, artykułu Witolda Urbanowicza podsumowującego status tramwaju na warszawski Gocław, czy materiału Kaspra Fiszera o potrzebie rozwoju połączeń kolejowych z Wielunia.

W dziale historia Włodzimierz Winek wprowadzi czytelników w tematykę pierwszych autobusów kolejowych.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5