NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Eurotunel: Ewakuacja pasażerów. Zawiodło zasilanie

| Mirror/Guardian Liberty Voice/lp, Rynek Kolejowy 08.07.2014 343

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-07-08 08:38:19 Autor: geronimo
---.158.217.51.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Kolejny przykład wyższości transportu drogowego nad tym XIX wiecznym wynalazkiem. Tak samo jak Eurotunel powinno się przebudować dla samochodów, tak samo liczę, że kiedyś przebudują tunel średnicowy.
2014-07-08 08:52:58 Autor: wojtus
---.183.143.72.dsl.dynamic.t-mobile.pl
ciekawe jakby komuś auto zgasło w tunelu frajerze albo zepsuło się to co wtedy zrobisz? hahaha
2014-07-08 09:46:24 Autor: Elżbieta III
---.play-internet.pl
Główna przyczyna powolnego wzrostu ilości pasażerów są ceny biletów. Nawet dla mieszkańców Zachodu są wysokie.
2014-07-08 09:59:06 Autor: aa
---.58.199.91
geronimo: ciekawe jak odprowadzisz spaliny z takiego tunelu? a może chcesz zrobić nowy rodzaj komór gazowych?
2014-07-08 10:15:03 Autor: Drogowiec
---.dip0.t-ipconnect.de
Ciekawy jestem, ile byłoby komentarzy (i wezwań do dymisji rządu) gdyby coś takiego się zdarzyło w Polsce.
2014-07-08 11:32:14 Autor: Pendolinek
---.97.198.177
Tych 362 pasażerów to kij.
Ale te 4 psy - niesamowite - ale zwierzęta musiały mieć stresa.
Teraz powinny dostać odszkodowanie i darmowe przejazdy do końca psiego żywota.
2014-07-08 13:12:40 Autor: .......
---.centertel.pl
@geronimo

To transport drogowy jest przeżytkiem, nieudolną próbą wskrzeszania powozów konnych znanych już w starożytności. Liczę, że ludzie pójdą po rozum do głowy i poślą samochody na złom do końca dekady, a następnie zerwą asfalt z dróg. Powietrze będzie czystsze, krajobraz ładniejszy...

Bo przyjdzie taki dzień,
gdy głupota znudzi się światu.
Samochody poślemy do hut,
kierowców do domów wariatów.
2014-07-08 13:57:53 Autor: vp
---.play-internet.pl
Ej Geronimo, Geronimo z myśleniem u ciebie nietęgo. W każdym samochodzie jest paliwo. Wyobrażasz sobie karambol w tunelu kiedy to te auta zaczynają się palić? Taki wypadek w tunelu drogowym w Szwajcarii parę lat temu się wydarzył i było dużo spalonych i zaczadzonych ofiar. W przypadku elektrycznego połączenia kolejowego taki masowy i tragiczny pożar jest niemożliwy. W Eurotunelu tym razem skończyło się tylko na kilkugodzinnym oczekiwaniu ale ty jak widzę wolałbyś się uwędzić żywcem ;-))
Myślenie i wyobraźnia mają kolosalną przyszłość.
W przypadku tunelu drogowego nawet krótka awaria wentylacji powoduje szybkie zaczadzenie kierowców i pasażerów.
2014-07-08 14:15:00 Autor: czyt
---.nitka.net.pl
Widzę, że zaczynają się tu pojawiać głosy autostradowych bossów-gangsterów.
Dla przypomnienia nawet w huuraoptymistycznych latach 60-tych nie wymyślono sposobów wentylacji Eurotunelu dla samochodów ( a zwariowanych pomysłów było sporo)
W latach 90-tych już wiedziano, że w tak długim tunelu ryzyko katastrofy samochodowej i pożaru jest zbyt duże.
I na tym polega przewaga kolei nad średniowiecznym systemem indywidualnych wozów.
2014-07-08 19:47:01 Autor: Xawery
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak. Reasumując tunel pod kanałem La Manche jest wyznacznikiem kierunku w jakim ma podążyć transport indywidualny na świecie. Brawo! Jakie jeszcze macie wakacyjne teorie? Dorośniecie, wsiądziecie za koła aut rodziców, a w końcu może swoich i wam się nagle światopogląd wywinie jak poszwa na wietrze.
2014-07-08 20:02:52 Autor: Pieszy, rowerzysta, pasażer zbiorkomu, kierowca.
---.adsl.inetia.pl
Mylisz się, Xawery. Sam kiedyś nie miałem samochodu. Później kupiłem, przeżyłem trwającą kilka lat fascynację, ale już mi przeszło. Wróciłem do komunikacji zbiorowej, choć mam samochód, używam go tylko kiedy naprawdę potrzeba. Więc taki może być też kierunek rozwoju...
2014-07-08 23:09:33 Autor: vp
---.164.227.176.static.rdi.pl
Xawery, Geronimo nie martwcie się - z takiej motoryzacyjnej fascynacji się wyrasta. Ja wole sobie spokojnie piwko walnąć w pociągu, komara przyciąć - wy musicie sobie ciągle go przedłużać (i nie chodzi mi o komara).
A tak poważnie: z tym wyrastaniem (dojrzewaniem) to nie chodziło mi tylko o ludzi ale i o państwa. Im kraj bardziej cywilizowany tym kolej na wyższym poziomie (Szwajcaria. Niemcy, Francja), im mniej cywilizowany tym kolei mniej (Afganistan - zero linii kolejowej, same drogi). I co? Będziecie nadal udowadniali wyższość motoryzacji nad koleją? Obie formy transportu są ważne - chodzi o to by żadnej nie wycinać.
My w Polsce ciągle cierpimy na syndrom nuworysza z pierwszym autem w rodzinie "od pokoleń". Ociec jeździli wozem drabiniastym - JA MAM AUTO I NIM PRUJĘ. Ale to minie i za pokolenie lub dwa będziemy w pocie czoła odbudowywać tę kolej którą dzięki zlobbowanym politykom teraz zniszczymy.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5