NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

ED74 będzie jeździć z Krakowa do Wrocławia

| lp, Rynek Kolejowy, 30 czerwca 2011 30.06.2011 222

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2011-06-30 08:47:32 Autor: figaro
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak wydac zabrali Edyty przewozom regionalnym a teraz w IC nie wiedzą co z nimi zrobic:)

ja czekam na ED74 w barwach TLK, a pociągów jest chyba 12, bo później dokupiono jeszcze jeden
2011-06-30 08:57:40 Autor: paśaźer`
---.adsl.inetia.pl
\"Podróż pociągiem ma trwać ok. 5 godzin.\"

He, he nie licząc defektów i całkowitego czasu jazdy bo tej już ustali PLK-a.
2011-06-30 08:58:09 Autor: juurek
---.ip.netia.com.pl
A gdzie będzie można spotkać resztę Edytek? Bo te dwa podae pociągi to tylko dwa skłądy.
2011-06-30 08:58:20 Autor: Polak
---.oddk.pl
@figaro
składów ED74 jest 14 szt
Pierwsza dostawa 11 szt + 3 dokupione
2011-06-30 09:03:48 Autor: haj
---.xdsl.centertel.pl
Te pociągi powinny jeździć w krótkich relacjach np:

Olsztyn-Gdańsk
Olsztyn-Warszawa
Warszawa-Łodź
Warszawa-Siedlce
Wrocław-Poznań
Bydgoszcz-Gdańsk
2011-06-30 09:06:00 Autor: D333
---.146.232.101.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Dla nas w Łodzi to zwykłe złodziejstwo, okradanie projektu unijnego, nie należało się więc dziwić że samorząd woj. łódzkiego olał kolejny projekt zakupu nowych EZT dla PR
2011-06-30 09:18:24 Autor: psim
---.core.icm.edu.pl

psim
A dlaczego tylko od 4 do 29 lipca? Czy nie można nadać im stałej trasy, przynajmniej na rok?

Dzięki temu pasażerowie (zwł. niepełnosprawni) mieliby czas na zorientowanie się, że dostępne dla nich pociągi jeżdżą na danej trasie. Zmiana oferty co 25 dni nie wpływa korzystnie...
2011-06-30 09:25:18 Autor: KJ
---.dynamic.chello.pl
Para, czasem pojedyncza sztuka jeździ na trasie Kraków - Poznań przez CMK, Kutno.
2011-06-30 09:37:57 Autor: przewoz
---.dynamic.gprs.plus.pl
Do 29 lipca zastępczo jeżdżą za Kijów- Express, który przez prace torowe za Medyką - nie jeździ. Tak więc to taka proteza.
ED74 jako takie protezy jeżdżąna 1 składzie Poznań - Warszawa - Poznań, Poznań - Kraków - Poznań, Kraków - Warszawa - Kraków oraz 2x Warszawa - Terespol (Biała Podlaska) - Warszawa. Razem ich jeździ 6-8sztuk.
2011-06-30 09:43:01 Autor: J
---.tktelekom.pl
Cytat \"obecnie są uzytkowane przez spółkę Intercity\"... poprawka nie tylko uzykowane ,ale zagarnięte przez tą spółkę.. poszlo sporo dotacji z UE na użytkuje spóka akcyjna. Ciekawe co na to Komisja Europejska???
2011-06-30 10:01:18 Autor: GMFK
---.dynamic.gprs.plus.pl
@przewoz
nie za Kijów-Express, tylko za Lwów Express (M 35/36 albo 33010/33011).
2011-06-30 10:04:42 Autor: juurek
---.ip.netia.com.pl
@przewoz a znasz może numerki pociągów kusujących w relacji Pozań-Kraków-Poznań? Nie miałem jeszcze okazji przejechać się ed74 a bardzo bym chciał.
2011-06-30 10:34:46 Autor: GMFK
---.dynamic.gprs.plus.pl
@juurek
TLK 37104 i TLK 73104
2011-06-30 10:45:13 Autor: juurek
---.ip.netia.com.pl
Dziękuję
2011-06-30 11:44:26 Autor: haj
---.xdsl.centertel.pl
czy obecnie wszystkie 14szt ED74 są czynne i jeżdżą? Czy np połowa stoi odstawiona w krzakach?
2011-06-30 12:02:46 Autor: ja
---.adsl.inetia.pl
1 stoi w Mińsku Mazowieckim, reszta raczej w ruchu
2011-06-30 12:25:08 Autor: Marcin W.
---.dynamic.chello.pl
Wiecie może co teraz jeździ na TLK 14102 Białystok - Warszawa - Rybnik oraz na TLK 13104 Białystok - Kraków? Intercity zapowiadało kiedyś, że te pociągi z racji, iż kursują przez CMK będą obsługiwane jednostkami ED74 (Edytami). A jak jest naprawdę, jeżdżą składy wagonowe czy ED74? Z góry dzięki za informacje.
2011-06-30 12:39:03 Autor: GMFK
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Marcin W.
Na obydwu wymienionych przez Ciebie pociągach TLK jeździ ten sam skład (a dokładnie 3 składy), czyli EP/EU07(EP09 na odcinku Krk-Waw-Krk i Waw-Rybnik-Waw)+B+B+A+B+B(rower)
2011-06-30 12:44:21 Autor: przewoz
---.dynamic.gprs.plus.pl
\"raczej\" w ruchu. Bo jak dochodzi do sytuacji, że przy zapotrzebowaniu 8 sztuk z 14, w trasę potrafią wyjechać pojedyncze jednostki? Ciągle różnie z nimi bywa, a bardzo mało mają roboty....
2011-06-30 13:27:54 Autor: Marcin W.
---.dynamic.chello.pl
@GMFK
Dzięki za informacje! Czyli, że na planach puszczenia tu ED74 jak zwykle się skończyło. Chociaż ja osobiście uważam, że ED74 nie nadają się na długie trasy przez pół Polski (dlaczego - nie ma sensu pisac, bo temat był już wielokrotnie wałkowany) i dlatego cieszę się że kursują tu nadal tradycyjne składy wagonowe.
2011-06-30 14:09:48 Autor: Piotr
---.kaniup.agh.edu.pl
A nie będą nadawać się na relacje typu Wawa-Lublin? Czemu je wogóle wyrzucono z Łodzi?
2011-06-30 14:14:28 Autor: krakus1
---.dynamic.chello.pl
i dobrze bo to za taka cene nie nadaje sie do wożenia pasażerów na trasie CMK !!! TYm bardziej ze lepsze Acatusy II woza krakusów na linii podmiejskiej jakas porażka
2011-07-07 21:27:20 Autor: OStrip.Team
---.strong-pc.com
http://www.centrax.cba.pl/details.php?image_id=3203
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5