Partnerzy serwisu:
Przetargi

Dziewięć podmiotów zgłosiło się do przetargu na ostatni odcinek E59

Dalej Wstecz
Data publikacji:
23-12-2015
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
jm, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

PRZETARGI
Dziewięć podmiotów zgłosiło się do przetargu na ostatni odcinek E59
Dziewięć podmiotów złożyło wnioski o udział w przetargu na odcinek granica województwa dolnośląskiego – Leszno w ramach projektu modenrizacji linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław – Poznań.

Do udziału w postępowaniu pod nazwą „Przebudowa układów torowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na linii kolejowej E59, odcinek granica województwa dolnośląskiego – Leszno” w ramach projektu „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław – Poznań, Etap IV, odcinek granica województwa dolnośląskiego – Czempiń” zgłosiło się dziewięć podmiotów, w tym osiem konsorcjów:

Konsorcjum Swietelsky Rail (m.in. z firmą Track Tec i Infrakol), francusko-włoskie konsorcjum Impresa Pizzarotti i TSO, Intercor razem z PNiUIK, hiszpańskie Vias y Construcciones razem z TEC, włoskie Astaldi wraz z CLF, ZUE ze Strabagiem i Budimexem, Porr wspólnie z Trakcją, Comsą i PKP Energetką oraz Aldesa razem z Poltores i Rubau. Jako jedyny samodzielną ofertę złożył Torpol.

Modernizacja tego odcinka E59 realizowana jest  w ramach unijnego instrumentu finansowego Connecting Europe Facility (CEF). Przedmiotem zamówienia  w formule „buduj” (czerwony FIDIC) jest m.in. wykonanie robót dotyczących przebudowy odcinków szlakowych z podtorzem oraz wymianą sieci trakcyjnej i konstrukcji wsporczych na odcinku około 35 km wraz infrastrukturą towarzyszącą, w której zakres wchodzi m.in. przebudowa stacji kolejowych, budowa i przebudowa wiaduktów kolejowych, budowa i przebudowa wiaduktów drogowych i przebudowa peronów wraz z małą infrastrukturą. Prace na odcinku, tak jak w wypadku modernizacji innych odcinków E59, będą prowadzone w warunkach ruchu na torach sąsiednich.

Od momentu podpisania umowy z wykonawcą, będzie miał on 38 miesięcy na wywiązanie się z zadania. Zamawiający będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.

PKP PLK dopuszcza wprowadzenie podwykonawców do realizacji zamówienia za wyjątkiem robót z zakresu wykonania nawierzchni torowej, które muszą być realizowane siłami własnymi, chyba że, jak zastrzega zarządca infrastruktury, prace przy nawierzchni będą realizowane przez podwykonawcę sprzętem wysokowydajnościowym do potokowej wymiany nawierzchni. Głównym kryterium oceny ofert w przetargu jest cena, która w 80% stanowić będzie o zwycięstwie przedłożonej oferty. W 10% będzie to termin realizacji, również w 10% okres gwarancji.

Ogłoszone zostały już wszystkie przetargi (trwają też prace na odcinku Czempiń – Poznań, a odcinek Wrocław – Rawicz jest niemal gotowy) na modernizację linii E59 pomiędzy Poznaniem a Wrocławiem. Wkład własny na remont całego odcinka Czempiń – Rawicz zapewni PKP PLK kredyt z Europejskiego Banku Inwestycyjnego (więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ).

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Leszno apeluje o poprawę oferty w kierunku Warszawy

Pasażer

Leszno apeluje o poprawę oferty w kierunku Warszawy

dl, Rynek Kolejowy 28 października 2015

Dworzec w Lesznie prawie gotowy

Infrastruktura

Dworzec w Lesznie prawie gotowy

Dworzec Polski 14 listopada 2011

Głogów-Leszno: Wyrwać się z błędnego koła

Biznes

Głogów-Leszno: Wyrwać się z błędnego koła

Paweł Rydzyński 17 czerwca 2014

Leszno-Głogów: Trwa remont, ale reaktywacji połączeń nie będzie

Infrastruktura

Zobacz również:

Leszno apeluje o poprawę oferty w kierunku Warszawy

Pasażer

Leszno apeluje o poprawę oferty w kierunku Warszawy

dl, Rynek Kolejowy 28 października 2015

Dworzec w Lesznie prawie gotowy

Infrastruktura

Dworzec w Lesznie prawie gotowy

Dworzec Polski 14 listopada 2011

Głogów-Leszno: Wyrwać się z błędnego koła

Biznes

Głogów-Leszno: Wyrwać się z błędnego koła

Paweł Rydzyński 17 czerwca 2014

Leszno-Głogów: Trwa remont, ale reaktywacji połączeń nie będzie

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5