NUMER 09/2021
NUMER 09/2021
Temat numeru:
Kolej 2021
szukaj
Śledź nas:

Dzień Pasażera w Częstochowie. UTK informował pasażerów i sam pytał

| inf. prasowa/Rynek Kolejowy 29.05.2017 154

Dzień Pasażera w Częstochowie. UTK informował pasażerów i sam pytał
Fot. UTK
Dzień Pasażera w Częstochowie. UTK informował pasażerów i sam pytał
Dzień Pasażera w Częstochowie. UTK informował pasażerów i sam pytał
Dzień Pasażera w Częstochowie. UTK informował pasażerów i sam pytał
Dzień Pasażera w Częstochowie. UTK informował pasażerów i sam pytał
Dzień Pasażera w Częstochowie. UTK informował pasażerów i sam pytał
Dzień Pasażera w Częstochowie. UTK informował pasażerów i sam pytał
24 maja 2017 r. odbyła się cykliczna akcja informacyjna Dzień Pasażera na dworcu w Częstochowie. Pracownicy UTK spotykali się z podróżnymi, by udzielić im bezpłatnych porad i informacji na temat praw przysługujących pasażerom kolei. Ale sami też przepytywali pasażerów, co ci sądzą o kolei.
Podróżnych interesowały głównie informacje dotyczące możliwości złożenia reklamacji i uzyskania odszkodowania za opóźniony pociąg. Ponadto pasażerowie dzielili się z pracownikami UTK własnymi spostrzeżeniami i uwagami związanymi z koleją. Chętnie wypełniali ankietę badającą satysfakcję z usług oferowanych na dworcach i w pociągach.

Z analizy ankiet oraz przeprowadzonych rozmów wynika, że do głównych problemów, z którymi spotykają się pasażerowie należą zaniedbane toalety w pociągach, niedostosowanie rozkładu jazdy pociągów do potrzeb pasażerów dojeżdżających do pracy lub szkoły, niezrozumiałe zapowiedzi megafonowe na dworcu oraz brak punktu informacyjnego.

Wiele pochwał kierowanych było pod adresem obsługi kas biletowych, obsługi dworca i pociągów. Szczególnie obsługa pociągów zasługuje zdaniem ponad 60 procent pasażerów na bardzo dobrą lub celującą notę. Ogólna ocena kolei w Polsce była najczęściej dobra (45 proc.) lub bardzo dobra (30 proc.). Pasażerowie czują się bezpieczniej w pociągu (88,3 proc.) niż na dworcu (78,3 proc.). Ciekawe jest to, że dokładnie połowa osób biorąca udział w ankiecie nie słyszała wcześniej o Urzędzie Transportu Kolejowego. Z wynikami ankiety można zapoznać się tutaj.

Wśród odwiedzających stoisko UTK były też osoby głuche i niedosłyszące, które mogły porozmawiać z pracownikiem Urzędu biegle posługującym się Polskim Językiem Migowym, a także obejrzeć krótkie filmy dotyczące praw pasażerów. Osoby niewidome mogły zapoznać się z informacjami zawartymi na ulotkach w języku Braille’a przygotowanych we współpracy z Biurem ds. Osób Niepełnosprawnych AGH – informuje UTK.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Częstochowa (246)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer

Wiecej z regionu:

Częstochowa (246)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 09/2021
NUMER 09/2021
Oddajemy w Państwa ręce specjalny, dedykowany TRAKO numer miesięcznika "Rynek Kolejowy"! Będzie on dostępny na targach w Gdańsku. Zachęcamy do odwiedzenia nas na stoisku nr 38 w hali B. To jedna z niewielu okazji, by spotkać się z naszymi ekspertami oraz zespołem redakcyjnym i sprzedażowo-konferencyjnym!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5